![]() |
Slavinnetje zijn
wie lijkt dat leuk en waarom wel of niet ????
|
Mij!
Maar moge dan wel de voorschriften van onze vader Seneca gevolgd worden zoals hij ze neergezet heeft in zijn brief IIIL, 47. Zij zijn mensen. Zij zijn lotgenoten! |
wilde je je dan laten ombouwen hihihi
|
Citaat:
Nee, maar ik begrijp wel dat je ontzettend geilt op vrouwen die nu zeggen dat wel geil te vinden, maar ik wilde dit topic ook toegankelijk maken voor mannen. |
tuurkijk... ik discrimineer niet hoor ...
alleen val ik meer op dames snappie |
Je bedoelt in de zin van geen recht op zelfbeschikking meer hebben? Eigendom zijn van iemand? Forget it bro!
Maar ik sloof me in bed graag voor mijn vriendje uit, omdat hij dat namelijk voor mij ook doet. Dat bedoelde je waarschijnlijk meer, maar dan zonder de tegenprestatie van jouw kant, begrijp ik. Wat lijkt jou daar zo leuk aan? |
Mij.:) Maar dat heb ik ook al vaak genoeg gedaan met mijn engel. :p
|
Iemands sexslavin zijn? nee, dat lijkt me niets...
Maar een keer 'ondergeschikt' spelen in bed, ach ja, lijkt me wel wat om 't eens te proberen... maar ik denk niet dat 't wat voor mij is. |
Slavinnetje zit er voor mij niet in, maar om nou een keer flink gedomineert te worden door een dame (handboeien en rare outfits mogen achterwege blijven) lijkt me wel lekker.
|
onderdanig op zn tijd is lekker hor :)
|
Zijn hier nu niet EINDELIJK eens genoeg topics over??? (n)
Overigens: in de dominante positie kan het best leuk zijn. In combinatie met m'n andere fetishes... :o (Ik ben vrij apart, ja. :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het slaafje/slavinnetje zijn ietsje minder: ik ben liever de dominantere, ja de meesteres, maar dat vin ik zo'n kutwoord :rolleyes: ...
Hoewel ik vind dat en mep hier en daar het wat leuker maakt :D |
*meer een onderdanig persoontje is*
het lijkt mij wel wat dus ja |
Echt niet! Mijn ex, die dacht dat hij mij wel tot zijn slavinnetje kon maken.. Dus niet.
Ik ben voor een goed evenwicht in dat opzicht.. :) |
Juah, da's geil. Maar de dominante rol kan ook erg leuk zijn.
Ga je me nu stalken? |
Tijdens de seks lijkt het me niks. Maar als er voor me gekookt wordt of een biertje voor me neergezet, graag.
|
Citaat:
|
jawel heb ik al eens gedaan me me vriendin ze vind het heerlijk wat ze ook lekker vind is als ik haar vast bind en dan alles met haar gaa doen (y) (y) en dan in lekker lere kleren die echt lekekr strak zitten zo echt niet normaal hoe lekker ;)
|
lijkt me héérlijk.. :o
Maar dan wil ik wel het liefst een vrouw als meesteres hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Heu is dat ook al sm dan ... ?? hehehe .. nu ja .. als jij dat kinky vind dan wil ik je wel een keertje stalken hoor ** PROEST ** |
Citaat:
heu ja .. om me nu om te laten bouwen das ook een beetje ...... |
Citaat:
|
Daar hield jij toch van ... Enge jongetjes hihihi
|
eeh nee, niets voor mij geloof ik.
|
Citaat:
:rolleyes: |
hihihi .. dat nummer onder mijn naam is niet helemaal to the point hoor .. ik had me vertikt.. maar nog niet veranderd ..
|
mijn vriendin wil graag zon sexslaafje zijn, maar ik heb gewoon geen idee waar de grenzen liggen. Ik kan wel r tepels verschroeien met kaarsen terwijl ze aan het bed geketend ligt. But where do we go from there? Ik kan r wel gaan slaan maar da willik nie. En gepijpt worren door je dop in r mond te schuiven is ook een beetje, hoe zalk t zeggen.... leeg. en r hadnen zitten vast dus die kan ze nie gebruiken. ze wil pijn, gedomineerd worren. Nja... ik zal r wel eens een keer aan de riem mee naar de stad nemen ofzow... zla ze leuk vinden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee klinkt wat cru maar het resultaat kan simpel en doeltreffend zijn denk ik.
Ik doe 'r niet aan en zal 't ook niet gauw doen. Maar het klinkt me wel lekker poetisch in de oren. |
...:::Ik:::...
|
Citaat:
|
Nee.. ik ga nooit voor slavinnetje spelen..
In bed misschien wel wat onderdanig doen of een klein rollenspeltje maar weet niet.. denk niet dat het iets voor mij is.. En zweepje.. fuck toch es een eind op met je irritante topics!!! |
Citaat:
|
Lijkt me echt wel geil om slaafje te zijn! Zolang je elkaar kan vertrouwen en afspreekt dat je stopt als je t nie meer wil kan t ook best fijn zijn...
|
Citaat:
|
Pff al die kansloze forumbaasjes hier. Ahumm :rolleyes:
|
Ik ben slavinnetje.
|
Citaat:
:D |
Voor een keertje..sure. Maar ik ben geen slavin, het moet wel bij een keertje blijven!
|
Citaat:
|
Citaat:
(p.s.: dat keertje is dus met m'n vriend, niet met jou.. mocht daar verwarring over ontstaan. :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |