![]() |
Wat heb je nog nooit gehad?
Wat eigenlijk wel normaal is om op jouw leeftijd al te hebben gegeten?
Ik heb nog nooit, ehm, asperges gehad en ehm...*don't remmeber* |
slakken.... wil ik nog wel een keer proeven
|
Citaat:
|
Lasagne
Verder kan ik zo niets bedenken Asperges zijn vies |
biefstuk, heb ik echt nog nooit op. Maar is dat normaal?
Verder heb ik vroeger toen ik klein was wel een aantal groenten op, maar dat kan ik me niet meer herinneren, maar vond het zo vies dat ik het nooi meer heb gegeten. Ik heb ooit, bv spruiten gegeten, maar ik kreeg het echt niet weg, en net toen we klaar waren met eten, kwam alles er weer uit..... |
Biefstuk denk ik ook, en nog wel wat soorten vlees.
|
Postelijn omdat mn ouders dat niet lusten, maar of dat normaal is.... (asperges wel hoor, die zijn lekker!)
|
Ik wil nog een keer sprinkhanen eten...dat lijkt me serieus echt lekker!
|
mmmmwa... spinazie, spruitjes... bloemkool...
|
Slakken en alle soorten zee-beestjes, ook nooit een vegetarische burger of tofu gehad (wat best *apart* is voor iemand die met pauzes zown beetje 5 jaar vegetarisch is), pindakaas ... en verder heb ik geen zin om na te denken :)
|
tuinbonen? :)
|
Ik heb nog nooit pindakaas gehad. Lijkt me ultiem ranzig. :| Tot een bruin prutje fijngeprakte pinda's, verrijkt met kleur- en smaakstoffen van hier tot elders.. Nee, dank je. :|
|
Citaat:
|
Ik heb volgens mij alles wel zo'n beetje gegeten... Wij hebben een abonnement op biologische groente, en daar zitten de meest rare groentes tussen... Aardperen zijn trouwens echt vies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Levende dieren, insecten, slakken ed.
Frikandel. |
Ik heb (thank god) ook nog nooit een Frikandel gegeten en ben ook niet van plan dat nog ooit te gaan doen.
|
Citaat:
t goddelykste wat er bestaat man.. |
kan zo snel niets bedenken. Maar ik lust heel veel niet. maar dat heb ik altijd wel een keer geprobeert. Ben een moeilijke eter :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vlees en vis.
ben al mn hele leven vegetarisch. |
sja..wat is normaal voor iemand van 14?
|
*heeft al het normale eten zo ongeveer wel gehad... en meer! ;)*
|
Ik heb nog nooit een frikandel gegeten, die vind ik er echt zoooooooooo ranzig uitzien. Als ik zo'n ding zie raak ik echt spontaan m'n eetlust kwijt
|
slakken en dat soort dingen, ehm volgens mij heb ik ook nog nooit oesters gehad. Of jawel, geproefd een minibtje, maar was zo goor.
Meelworm heb ik dan weer wel gehad :D |
Citaat:
ik heb btw alles dat normaal is wel gehad een keertje geloof ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
@Evito: Mm.. Kan ik het niet goedmaken met een blowjob? :D |
Citaat:
well baby u just got my shit hard and that at this our :eek: :o |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan doe je er een beetje boter bij..
Pindakaas met stukjes.. *yum* |
Citaat:
Nou, smakelijk eten hoor! *moet nog ontbijten. Wordt geen bammetje pindakaas, dat kan ik je wel vertellen!* |
Of met hagelslag. :D Dat at ik vroeger altijd. Echt heerlijk. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is verdorie mijn favoriete hartige broodbeleg. Boehoe, snik snik. (met een vette laag roomboter eronder, en honing en sesamzaadjes erop, hmm. ) |
Citaat:
|
Citaat:
ik eet mijn brood altijd veilig thuis ;) |
Citaat:
Onze Dobbel, hij ruste in vrede, heeft heel wat van borden en bammen afgegapt. Dat deed hij heel sneaky, als je op schoot at.(onze tafel ligt altijd te vol met zooi) Ging hij voor je zitten, half onder je bord verscholen, en dan flitste er opeens een klauwtje over de rand. Hele karbonades verdwenen zo, totdat we getraind raakten in het heel snel een vork erin rammen. Kregen we een partijtje karbonade-trekken. (ik zit weer hardop te schateren bij de herinnering) |
Citaat:
En ik heb alles wel op geloof ik... Tot aan sushi en inktvis aan toe... |
Citaat:
|
Citaat:
En je moet gewoon AH biologisch nemen.. Das pas pindakaas :) [edit]ik met m'n dextrine.... *stupid* |
Citaat:
|
Citaat:
nou ja .. wat ik maar wil zeggen is dat het heerlijk is :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |