![]() |
Heeft iemand een leuk idee
voor een naam voor een schoolkrant?
Onze school heet t CGU (Christelijk Gymnasium Utrecht). |
'De schoolkrant van het CGU'. Catchy, en je weet meteen waar je aan toe bent.
|
Houd een verzin een naam wedstrijd onder medeleerlingen scheelt een hoop gedenk ;)
|
Citaat:
|
Onze heet Iris Tacheia, Snelle bode ofzoiets.. :) past wel goed bij een gymnasium. Als ik jou was zou ik ook een latijnse/griekse naam verzinnen.
|
O ja? Heet onze schoolkrant t CGU? Ik dacht 'De SchoolKrant...' En een wedstrijd wordt uitgeschreven. Maar als jullie nog leuke namen weten..
:D ;) |
Bij ons heettie PULP (Puur Ultiem Lees-Plezier)
Das wel een leuke!! :D Tenminste als de schoolkrant barst van de leuke humor en das bij die van onze school meestal wel zo.... :) |
Onze schoolkrant heet de Polderkolder :o
|
Onze schoolkrant heet S-GaZet. toen die naam bedacht werd heette onze school nog ScholenGemeenschap Zuid. Dus de hoofletters staan echt ergens voor, maar de kleine letters niet.
Ik denk dat die oproep onder leerlingen t handigst is!!! |
onze heet de periscoop, waar 't opslaat? geen idee...
|
De onze heet Twister en de vorige de Fanaal
|
Die van ons "Het Orakel"
|
Citaat:
|
Aha. Sorry, kanniet lezen.. Maar goed. Onze schoolkrant heette dus eerst het BerkeBlad. (naar de vorige rector; Berk) maar nu is inmiddels de huidige rector ook vertrekkende, en een tijdgebonden schoolkrant is ook niet altijd even leuk..
|
onze heet de Animo
|
Bij ons heettie Janus; een of ander gaar tweehoofdig geval... :)
|
Onze heet 'De schoolbrief'... Nouja, het is ook niet een schoolkrant, maar een schoolbrief die iedere vrijdag het 3e uur wordt uigedeeld met allemaal info over ZOH, agendapunten, mediatheek zooi, personalia, CBBA-zooi (Buitenschoolse Activiteiten), oproepjes van leerlingen voor ideeen voro het examenfeest, etc etc
|
O god, het Berkeblad ja, daar kwamen er ook precies twee per jaar van uit...
Nou, Tribunis Plebis hebben ze ook al geprobeerd, maar dat sloeg ook niet echt aan (duh). Ik heb er wel ns vaker over nagedacht maar heb nooit met n zinnnige naam voor dat 'zinnige' boekje kunnen bedenken. Suc6! |
Citaat:
maarre jij zit dus ook op mijn schooltje? :) |
Bij ons heet hij Groenvoer :D
|
What about:
Veni Vidi Vici (schrijf je toch zo?) Oh never mind! Ik ben niet zo crea :D |
Citaat:
Nee, niet meer, heb vorig jaar eindexamen gedaan... En je hebt natuurlijk ook nog de Legenda... Zit Ardaan nog bij de schoolkrant? [/off topic] Tsja, zo'n naam is nog niet makkelijk, zeg... |
what about CGU-Krant? Sorry ben niet zo creatief
Onze schoolkrant heet Teister, domme naam en het verhaal erachter is ver ver gezocht. (en dat ga ik niet uitleggen) |
Iets Latijns liever niet.. Vind ik zo enorrum elitair klinken.. Maar het BB vond ik ook best wel hopeloos..
|
onze is school oplaad ---> SKOOL UPLOAD dus let op de k, ja sorry slechte school
|
Fabulae ofzo :D
|
onze heet de 'Pythia' ... geen id wat het moet betekenen.
|
de canto...
|
Citaat:
|
berkeblad --> tuinenblad!!!!!!!!!!!! :) :D
heeft iemand van de cgu-ers hier enig idee wanneer dat ding uitkomt :confused: ? 5a-er |
readme.cgu
|
Citaat:
Kerstnummer met pasen, op die manier. Tenminste, zo was t vorig jaar en de zes jaren daarvoor. Ik heb er in totaal zo'n twaalf gehad denk ik. Maar hoe t nu is weet ik niet. |
Citaat:
mjah, onze heet ook zo.. maar ik woon toch echt niet bij jou in de buurt :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |