![]() |
Muisknopjes probleem (bij CS)
Als ik er even op los knal, komt soms het fijne wapenkiesmenu tevoorschijn, en dat is ook zo bij de alt. fir. mode (linker- en rechter muisknop), hoe kan ik dit verhelpen?
|
lol ligt aan jezelf
je zal wel aanj e scrolknop zitten of aan wapenswitch knop |
Ik 0wn CS :o ;)
|
Scrollwieltje waarschijnlijk, kijk anders bij je control settings, of je niks geks hebt ingesteld.
|
Nee, ik heb het zelfs nog in mijn eentje geprobeerd, dan druk ik 50 keer op de rechtermuisknop (en draai niet aan het scrollwieltje *lame*) en na 20 keer ofzo gebeurt het
|
Citaat:
het kan niet zo zijn dat je na 20keer drukken ineens wapenmenu krijgt.. btw wie klikt er nou 20x zo snel achter elkaar ? datje burst ok.. maar 20x als die nmky dan nog nie dood is ben je wel SCHEEL |
ik snap niet echt jouw probleem, als je op de rechtermuisknop drukt krijg je de weapons te zien die je hebt?
ik heb: FIRE MOUSE1 ENTER Weapon Special Funciton MOUSE2 Heb jij mss bij previous, next, last used weapon MOUSE2 als 1e of 2e keuze staan? Verander dat dan.. |
ik gebruik trouwens niet de mousescroll voor weapon-switch maar de (links) bovennummertjes, als je dat uit je kop leert gaat het veel sneller!
|
Citaat:
ik speel nu bijna 4 jaar cs en toch gaat scrol sneller :p want bij nrs moet je je hand van je besturing afhalen om te lopen, bij je muis hoef je dat niet zo zeer omdat je je rechter vinger dan toch niet gebruikt |
wat is nrs?
en ik kan lopen en switchen tegelijk. Dat ik de rechtermuisknop zo heb ingesteld is voor het inzoemen, dat gaat voor mij sneller dan een toets... "ik moet mijn hand van de besturing afhalen om te lopen??!" wtf bedoel je? |
Ik koop nooit granaten, en stel gewoon in het begin van de ronde mijn pistool in achter Q.
Dus ik wissel gewoon met Q, anders met nummers. |
Citaat:
of je moet de pijltjes gebruiken, wat ik niet verwacht |
Citaat:
Ik zal mijn scrollwieltje op een andere manier wel raken, maar ik weet niet hoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |