![]() |
[tekening] Curb your...
hoi,
Omdat ik laatste tijd een beetje weer op level 6 zit heb ik deze tekening gemaakt. En omdat, sja, het is toch degelijk een weerspiegeling van mijn gevoel, en hoewel mijn artistieke talenten niet ten volle benut worden bij het maken van zoiets als dit hecht ik toch meer waarde aan dit soort dingen. Het zijn eerder dokumenten dan artistieke hoogstandjes die toch meestal alleen door de vorm, en niet de inhoud gewaardeerd worden. Of niet. http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/5104.jpg home enthousiasmscizm>< curb it honey. inflatable young one losing her ideals. nailed to a plate hung by a hook tight as a rope this young one dies and exhales her faith. wipedout comedy chick. |
Urm ik vind het klote
|
Citaat:
|
idd fuck het ;) .. b-tje meisje pijn doen :(
|
kvind opzich die haak wel leuk gevonden zo op het hoofd ;) :p
haha en dat ding tussen der benen... :P:P:P ahaha neej hoor als jij op deze manier je gevoel kan uiten moet je dat doen ! |
Citaat:
op moet trouwens DOOR zijn.. |
:confused:
|
ik vind de letters wel mooi
|
Dit is ware kunst. Ik sta perplex.
|
ik zie jou wel ns kritiek geven waar je lijkt te willen laten zien dat je er verstand van hebt...... bij deze komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw en blijkt dat jij (hoeveel gevoel je er ook ingestopt hebt) er te weinig van snapt en bij het tekenen van gevoel meteen denkt dat artistieke hoogstandjes niet mogen baten....
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |