![]() |
avi
ik heb een avi film die ik niet kan afspelen. ik heb Divx player 2.0 vandaag nog de nieuwste gedownd, ik heb ook BsPlayer 0.86 ook vandaag gedownload. met deze 2 kan ik de film niet afspelen, maar met windows media player wel. ik heb net ook alle codecs die op www.divx-digest.com staan gedownload maar nu kan ik nog steeds niet die film bekijken. maar ik kan hem nog wel bekijken met wmp. het probleem is dat ik de film met BsPlayer wil bekijken omdat ik niet weet hoe ik met wmp en divx er ondertiteling bij moet zetten en met BsPlayer is dat heel makkelijk. weet iemand wat ik moet doen zodat ik de film toch met BsPlayer kan openen? o ja de error die komt is: unknown file format, terwijl ik toch zeker weet dat het wel een avi is. alvast bedankt :)
|
Hoe weet je zeker dat het een .AVI is?
Het kan best zijn, dat je genaaid ben met die film; dat je bv. eigenlijk een image van een PS2 spel hebt. |
Citaat:
|
XviD geïnstalleerd?
Zou best kunnen dat WMP deze codec wel automatish download, in tegenstelling tot DivX. |
Citaat:
|
Als je snel en simpel van alle ellende af wil zijn ff NIMO Codec Pack 5 installeren. :cool:
|
Citaat:
|
Googlen op "NIMO codec pack". :)
|
Citaat:
|
Die ken ik niet, dus durf ik niet te zeggen. :(
NIMO Beta 9 zit wel alles in wat je nodig hebt, heel veel codecs. Denk dat dat je probleem iig wel oplost. :) Mocht je die ander gebruiken, post hier dan je ervaringen. |
Citaat:
ik kan nimo 9 nergens vinden alleen 8 :S waar kan ik 9 dan halen? |
Citaat:
Heet trouwens Build 9 beta. Is dus wel beta versie, maar kijk maar of dit je probleem oplost. |
Citaat:
kan iemand mij dan uitleggen hoe ik in wmp9 ondertiteling bij een film kan zetten? |
ik vraag me af of je subs kan toevoegen in wmp... probeer bsplayer eens. vast wel te vinden via www.download.com
|
ga eens naar de properties/eigenschappen van die AVI file en dan bij het 2e tabblad. Wat zie je hier staan bij Video codec? Weet je zeker dat het bestand niet beschadigd is? P2P-clients als KaZaA kunnen bestanden corrupteren, doordat er geen hash checksum wordt gebruikt voor de bestanden, zoals wel bij eMule/eDonkey.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel watvoor scherm je bedoelt, maar dit is een heel ander scherm dan ik bij Windows XP krijg. Maar weet je zeker dat de .avi zelf wel goed is? Heb je getest op andere systemen? Weet je überhaupt watvoor codec gebruikt is? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |