Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Final E. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=421851)

Uncle_Sam 29-03-2003 11:08

Final E.

Is dat wat? Ik heb gisteren in de smartshop deze Herbal XTC gekocht en volgens velen is 't de beste herbal op de markt, die een klein beetje het effect van E evenaart. Ik ben van plan vanavond 3 pilletjes te nemen op een lege maag...

zal 't leuk uitpakken of hoef ik er niet te veel van te verwachten...?

Mafheid 29-03-2003 12:11

Ik denk niet dat t ooit in de buurt komt van mdma..
Maarja, ik ken t nie.

Uncle_Sam 29-03-2003 12:25

Citaat:

Mafheid schreef op 29-03-2003 @ 13:11:
Ik denk niet dat t ooit in de buurt komt van mdma..
Maarja, ik ken t nie.

Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet. Nog een vraag; aannemende dat de effecten vergelijkbaar zijn met XTC, wordt de werking dan versterkt of verzwakt na het nuttigen van wat wiet...?

Mafheid 29-03-2003 13:54

Uhm, versterkt, of iig werkt t positief, maar dan moet je wel pas tijdens/na de piek doen..

Uncle_Sam 29-03-2003 14:25

Citaat:

Mafheid schreef op 29-03-2003 @ 14:54:
Uhm, versterkt, of iig werkt t positief, maar dan moet je wel pas tijdens/na de piek doen..
Dank je wel voor de tip.

Ik ben benieuwd vanavond.

Günther 29-03-2003 16:10

don't expect to much, herbals zijn altijd minder dan the real thing...

Blenderhead 29-03-2003 16:20

bedoel je niet heavy E?

Uncle_Sam 29-03-2003 16:28

Citaat:

black angel schreef op 29-03-2003 @ 17:10:
don't expect to much, herbals zijn altijd minder dan the real thing...
Nu ja, ik heb nog nooit echte E genomen (ook geen behoefte aan...) en eveneens ben ik redelijk gevoelig voor drugs in 't algemeen, dus het zou kunnen dat het voor mij wel leuk uitpakt. Daarbij komt, vannacht twee uur geslapen (dus, een slaaptekort van jewelste) en dat zorgt ook altijd voor een harder effect - althans, zo ervaarde ik 't bij psilocybine.

Birthmark, er staat echt Final E op (15 euro).

Günther 29-03-2003 17:12

Citaat:

Uncle_Sam schreef op 29-03-2003 @ 17:28:
Nu ja, ik heb nog nooit echte E genomen (ook geen behoefte aan...) en eveneens ben ik redelijk gevoelig voor drugs in 't algemeen, dus het zou kunnen dat het voor mij wel leuk uitpakt. Daarbij komt, vannacht twee uur geslapen (dus, een slaaptekort van jewelste) en dat zorgt ook altijd voor een harder effect - althans, zo ervaarde ik 't bij psilocybine.

Birthmark, er staat echt Final E op (15 euro).

ik heb E ook nog nooit gehad en ook absoluut geen behoefte aan... maar t was gewoon een feit :p

substantial 29-03-2003 17:33

final-e werkt echt goed (y)

vaak word ik gewoon iets actiever van ephedra
maar van final-e werd ik helemaal happy

Sublime85 29-03-2003 17:45

hmmmz ik heb ook wel vaker epfedra herbal xtc en die zooi gehad, maar is het niet een beter idee als je eerst een beetje eet.....want anders krijg je (ik iig) megabuikpijn....heb wel nog nooit van die Final E. gehoord......

greetz

Uncle_Sam 31-03-2003 13:44

Gedurende de hele avond voelde ik veel tintelingen op m'n hoofd en de muziek klonk ook veel beter dan normaal. Toch had ik me er meer van voorgesteld (nu ja, eigenlijk ook weer niet, gezien de common sense omtrent de uitwerking van herbal XTC), maar door de combinatie met aardig wat wiet werd het toch nog een gezellige avond. Het enige nadeel was dat ik pas rond 10 uur 's morgens in slaap viel. Overigens heb ik 3 pillen genomen - toch wel de juiste dosis voor een leuk effect me dunkt -, dus mij zul je dit soort spul uit de smartshop niet zo snel meer zien gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.