![]() |
Final E.
Is dat wat? Ik heb gisteren in de smartshop deze Herbal XTC gekocht en volgens velen is 't de beste herbal op de markt, die een klein beetje het effect van E evenaart. Ik ben van plan vanavond 3 pilletjes te nemen op een lege maag...
zal 't leuk uitpakken of hoef ik er niet te veel van te verwachten...? |
Ik denk niet dat t ooit in de buurt komt van mdma..
Maarja, ik ken t nie. |
Citaat:
|
Uhm, versterkt, of iig werkt t positief, maar dan moet je wel pas tijdens/na de piek doen..
|
Citaat:
Ik ben benieuwd vanavond. |
don't expect to much, herbals zijn altijd minder dan the real thing...
|
bedoel je niet heavy E?
|
Citaat:
Birthmark, er staat echt Final E op (15 euro). |
Citaat:
|
final-e werkt echt goed (y)
vaak word ik gewoon iets actiever van ephedra maar van final-e werd ik helemaal happy |
hmmmz ik heb ook wel vaker epfedra herbal xtc en die zooi gehad, maar is het niet een beter idee als je eerst een beetje eet.....want anders krijg je (ik iig) megabuikpijn....heb wel nog nooit van die Final E. gehoord......
greetz |
Gedurende de hele avond voelde ik veel tintelingen op m'n hoofd en de muziek klonk ook veel beter dan normaal. Toch had ik me er meer van voorgesteld (nu ja, eigenlijk ook weer niet, gezien de common sense omtrent de uitwerking van herbal XTC), maar door de combinatie met aardig wat wiet werd het toch nog een gezellige avond. Het enige nadeel was dat ik pas rond 10 uur 's morgens in slaap viel. Overigens heb ik 3 pillen genomen - toch wel de juiste dosis voor een leuk effect me dunkt -, dus mij zul je dit soort spul uit de smartshop niet zo snel meer zien gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |