![]() |
Placebo - Sleeping With Ghosts
Wie heeft em al gehoord? En wat vinden we ervan?
Wat ik er tot nu toe van heb gehoord, is echt heel mooi. Special Needs is geweldig. :) |
hier is volgens mij al een topic over :) maar dat weet ik niet zeker...
|
Nu zie ik het :o maar das wel al een oude topic :p
|
Ik vind het echt weer helemaal geweldig, vooral het titelnummer vind ik echt waanzinnig!
Súúúúúúúpermooi |
Ik heb um, goeie cd weer. Vooral Protect Me From What I Want.
|
idd zeer goeie cd, misschien wel beste tot nu toe
|
en ik kan maar niet aan die stem wennen.. ja.. je moet het mooi vinden of je vindt het niets. :o :p
|
Ik vind Brian Molko's stem geweldig! Maar Sleeping with ghosts heb ik jammergenoeg nog niet gehoord, nog helemaal niets ervan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de mp3tjes al een maand of twee, bevalt erg goed dus ik zal hem een dezer dagen eens gaan aanschaffen. Is er trouwens iemand die weet of ze nog in Nederland op komen treden? Ik weet dat ze in Brussel komen en er waren geruchten over Pinkpop maar ik wil gewoon naar een "normaal" optreden in Nederland...
|
Ik ga hem wel kopen binnenkort :)
|
Suuupercoole cd!! M'n vriendje had m gister gekocht en ik vind het echt een mooie cd. (y)
|
Citaat:
|
ik vind hem teveel op de vorige cds lijken. Hoop dat ze nog ooit een cd uitbrengen die wat harder is. Zoals de eerste dus ook is.
|
Citaat:
|
ik denk dat ik hem vanavond even download, ff checken of ie cool isen dan koop ik hem wel denk ik. van wat ik ervan gehoord heb moet ie heel goed zijn
|
vrienden hebben hem. als t mogelijk is leen ik 'm, want ik heb de eerste vijf nummers gehoord en die vond ik erg goed klinken.
btw, weet iemand waarom every me every you er niet op staat ? |
Citaat:
|
d'oh. :rolleyes:
|
Citaat:
|
puike plaat hoor, ik heb hem al een tijdje en hij is gewoon lekker.
|
Citaat:
De eerste cd vind ik beter hooks en melodieen hebben. Het refrein is ook enorm belangrijk. Op b.v. Black Market Music vind ik die niet echt verassend meer, blijft niet hangen. |
Is er al een single van?
Want ik zag een Placebo clip op MTV, volgens mij van dit album. Maar helemaal niets voor mij :) |
er staan een aantal slechte, langdradige nummers op.. maar het is zeker veel beter dan black market music.
|
Citaat:
|
ik heb de cd.
hij is mooi jah :) |
Wat is Placebo?
|
Placebo is een nepmedicijn.
:rolleyes: |
ik vind this picture een leuk nummer :) (y)
|
heb hem gedownload,
goede cd... alle nummers zijn wel goed, en er zit een lekkere flow in de tracklist.. super ga hem morgen wel kopen denk ik. |
Ik vraag m wel voor mn verjaardag
Nog 2 weken... :D |
heb m gehoord en zoooo mooi!!! :) maar heb m nog niet gekocht, moet even op zn beurt wachten... :)
|
geweldige cd lekker redelijk experimenteel weer.
bitter end blijft fantastisch en verder vind ik something rotten erg :cool: |
Citaat:
wat me trouwens wel opvalt is dat de cds van placebo allemaal zulke mooie voorkantjes hebben > alleen black market music niet.. (maar dit terzijde :)) |
Citaat:
|
de cd staat iig op mijn verlanglijstje..
kheb ongeveer de helft op mp3, sleeping with ghosts en special needs zijn iig al erg (y) |
Ik heb hem net gekocht, ben nu aan het luisteren :)
|
Citaat:
|
Tis een hele lekker cd.
Ze komen op pinkpop,verder niet in de buurt. MAAR er zijn geruchten dat ze in september weer een Europese tour gaan makan. dit omdat er een paar dagen geleden bekent werd gemaakt dat ze een Frans concert geven (in september) (xaller ff bijzeggen voor eventuele fans, Pearl Jam komt waarschijnlijk ook in September in Europa.:) Mijn zakgeld is voor September ook alweer vastgelegd waaraan ik het ga besteden :p) |
ik had hem eind vorige maand gekocht. Hij lag op donderdag bij de Waterput (20 maart geloof ik). En hij is gewoon fenomenaal!! Ik was al helemaal lyrisch over "Without You I'm Nothing" maar dit album is gewoon prachtig. Er zit meer afwisseling in het gehele album. Dat maakt het zeer varierend! Mega plaat. En dan die single...Bitter End!
Super plaat, vooral kopen!! |
Citaat:
|
een extra concert rond de pinkpop tijd? dat zou heel geil zijn, ik wil placebo live...
|
Citaat:
|
Ik heb de cd. Ik vind hem goed, niet geweldig. Ik vind Plasticine het 'leukst' geloof ik. Special needs vind ik mooi. En het eerste nummer vind ik ook leuk. Bijna de hele cd wel geloof ik.. Maar ik vind andere nummers van hen, die al langer bestaan, mooier eigenlijk. :o
|
Ik heb 'm ook. En ook ik vind 'm goed :) Alleen komt Placebo nooit meer over het niveau van Without You I'm Nothing uit denk ik...
|
Citaat:
|
Heb 'm gekocht. Iig beter dan BMM. Maar ze moeten nu wel echt met iets nieuwes komen straks.
Something Rotten blijft een loos nummer. |
:) MOOI!
This Picture, Sleeping With Ghosts, Second Sight... een paar van mn favo's van de nieuwe CD. Oh, en ik vind ze wel vernieuwend hoor, luister maar naar English Summer Rain... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |