Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   dit is vreemd.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=421970)

freakyminded 29-03-2003 13:51

dit is vreemd..

Kun je ongesteld worden...anderhalve week nadat je net ongesteld was!!!.... en dan geen bloed.. alleen bruin???
is dit gebeurd bij iemand hier???
wie weet of dat normaal is ?

Whuzz 29-03-2003 14:01

Klinkt als een beetje rest-bloed wat er uitkomt, kan gebeuren ja.
Zou me geen zorgen maken, maar als het aanhoud moet je er wel mee naar de dokter natuurlijk...

Freyja 29-03-2003 14:26

Dit soort dingen op L&G, graag :)

Quiana 29-03-2003 15:07

Kan het geen 'oud' bloed oid zijn?

norre 29-03-2003 17:47

daar heb ik nu per toeval net over geleerd :-)
normaal heb je 4 soorten bloedingen, maar de meeste mensen ervaren er maar 1 nl de normale menstruatie.
Je hebt echter ook een eisprong bloeding maar dit is normaal zo miniem dat je het niet opmerkt. De oorzaak van de bloeding is een piek van progesteron gehalte.
Dus ik veronderstel dat jij dit hebt, wat heel normaal is. Maar je kan natuurlijk ook effe naar de dokter gaan, want waarom gebeurt dit opeens als je dat anders nooit had dat weet ik niet.
Maar maak je dus niet te veel zorgen, het zal wel niets erg zijn!

AvA AdoRe 30-03-2003 17:01

is dit niet gewoon.. dat je misschien weer ongesteld gaat worden...?
het is toch normaal als je 2 keer in 1 maand ongesteld wordt?
dat hoorde ik, bij mij zelf is dat nooit gebeurd...ben het meestal elke maand rond dezelfde dag..of 1 weekje later, maar nooit veel eerder:S

Chloe Siere 30-03-2003 18:20

Citaat:

AvA AdoRe schreef op 30-03-2003 @ 18:01:
is dit niet gewoon.. dat je misschien weer ongesteld gaat worden...?
het is toch normaal als je 2 keer in 1 maand ongesteld wordt?
dat hoorde ik, bij mij zelf is dat nooit gebeurd...ben het meestal elke maand rond dezelfde dag..of 1 weekje later, maar nooit veel eerder:S

normaal is anders hoor...

het is zo ongeveer standaard dat je om de 3 weken ongesteld bent. maar sommige mensen wijken daar van af. en vooral in het begin kan het anders lopen.

AvA AdoRe 31-03-2003 03:42

Citaat:

*RainBow* schreef op 30-03-2003 @ 19:20:
normaal is anders hoor...

het is zo ongeveer standaard dat je om de 3 weken ongesteld bent. maar sommige mensen wijken daar van af. en vooral in het begin kan het anders lopen.

owjaa... misschien is ze net pas ongesteld:S..
hmmm...

azaziël 31-03-2003 10:08

je hebt gewoon ongemerkt in je broek gescheten joh... :o

xcorienx 31-03-2003 13:08

Ik had dat ook, maar dat gebeurde niet een keer, maar meerdere keren. Uiteindelijk werd ik dus 2 keer ongesteld in dezelfde tijd waarin ik eerst 1 keer ongesteld was (standaardcyclus). Ik ben toen naar de dokter gegaan en die heeft me de pil gegeven (ben ik maar aan gebleven) om het weer 'normaal' te krijgen, omdat het behalve irritant ook niet goed voor je lichaam is.
Wanneer het 1 keer gebeurd is er niets aan de hand en is het meest voor de hand liggend dat het nog wat oud bloed is, maar wanneer je het vaker hebt -> even naar de dokter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.