![]() |
mondeling helupp
ik heb volgende week een mondeling frans en ik kan GEEN ZIN GOED FRANS heluup heeft iemand tips voor me of wat dan ook ik zit in VMBO 4 D en ik zit er echt meej ps ik ben niet de enigehelluup :o :o :o :o :o :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
4 vmbo?
Dan is het genoeg als je de volgende zinnetjes kent Bonjour! ca va? Je suis miss Linda. J'ai seize ans. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Je ne sais pas, en Je ne comprend pas, En je haalt absoluut een 10 voor je mondeling (y) Uh, tja, het gaat zo moeilijk om je via het forum te helpen met een mondeling frans? Oefen een beetje op een tekst voorlezen ofzo ennuh, veel succes :rolleyes: Moppie |
Moet je teksten kennen of zo? Zorg dat je van allemaal in een paar zinnen kunt zeggen waar het over gaat en dat je je eigen mening kunt verwoorden. Leer dat gewoon uit je hoofd als je er moeite mee hebt!
|
Ik dacht ook dat het superslecht zou gaan, maar ik had een 8 en mijn vriendinnetje een 10 :eek:
|
slijmen slijmen en nog eens slijmen
|
bloesje iets open....
hm...wat zijn we weer behulpzaam met zn allen :o:D |
Citaat:
|
kan je nou echt niks verzinnen?
- ga alvast wat teksten lezen - ga standaard zinnetjes uit je hoofd leren als je al weet waar het over gaat: - ga informatie zoeken over het onderwerp en vertaal het zodat je al wat woorden in het frans weet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |