![]() |
[IE] nieuw venster laadt niet
Hallo,
Ik gebruik Internet Explorer versie 6.0.2800.1106. Als er een nieuw venster wordt geopend, bijvoorbeeld een popup of gewoon een nieuw venster via target="new" dan laad dit venster niet. Weet iemand misschien hoe dit komt?? Alvast hartelijk bedankt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey,
daar gaat het nu net niet om in deze post :) , het gaat erom dat de inhoud van een nieuw geopend venster niet automatisch geladen wordt. |
Citaat:
hmm zo dicht zit de c toch niet bij de n.... |
bij mij zitten er de kjmnhgbvf nog tussen....
Misschien dat je het kan oplossen door i.e. te her-installeren of de laatste sp voor i.e. / windows te downloaden |
Bedankt voor je suggestie, maar dit werkt waarschijnlijk niet, omdat de nieuw geopende venstertjes eerst wel gewoon laadden....
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of kiezen voor 'openen in nieuw venster' |
Citaat:
|
Citaat:
goed lezen, het is alleen als de pop-up of het venster aan wordt geroepen door 'target=new' |
target="" moet altijd met een underscore _ beginnen. dus target="_blank" of target="_new". Die website is dus niet W3C HTML compliant.
|
Dr Hendre heeft gelijk, bij alle websites wordt de inhoud van een nieuw venster niet geladen, zelfs bij startpagina.nl. En het vreemde is, eerst werkte dit nog wel, maar nu plotseling niet meer.
|
Citaat:
|
Jep, ben nog steeds aan het zoeken naar een oplossing, want dit probleem is zeer irritant...
|
ik heb ook echt ALLES geprobeert, je hebt 2 mogelijkheden naar mijn idee. óf IE laten zitten en een andere browser nemen (ik zou opera aanraden). óf een format als je een dagje nix te doen hebt(heb ik voor gekozen, niet alleen voor IE maar mede door andere dingen)
en btw een tijdelijke oplossing is, rechts-klikken op een link en snelkoppeling kopieren kiezen en dan in je nieuwe venster plakken |
Ja, dat deed ik al. Eventjes is niet zo erg, maars als je een tijdje bezig bent..... Ik heb dus maar besloten een andere browser te downloaden, aangeziek ik mijn computer net geformatteerd heb en het systeem dus weer net goed aan de praat heb (software technisch dan :) ).
Iedereen bedankt voor zijn/haar hulp! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |