![]() |
media player foutmelding
als ik media player wil gebruiken krijg ik steeds de volgende foutmelding
http://members.lycos.nl/dannyhousen/naamloos.jpg ook na een paar keer opnieuw installeren blijft deze foutmelding komen |
Beveiliging zodat je geen pr0n kan kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zorg er wel voor dat je doet wat het schermpje zegt: "Please tell Microsoft about this problem" En vertel het ze zo vaak mogelijk :D |
Citaat:
|
Kijk eerst is even waar het probleem precies is, welk bestand geeft de foutmelding, is het een codec, of een bestand van WMP zelf, ff de details posten, dan kunnen we wat meer :)
|
Denk dat je WMP vol zit met rotzooi.
Denk dat je beter een andere player kunt gebruiken zoals BSplayer. En wellicht is een schone installv an WinXP ook niet weg. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar denk dat hij dat wilde omdat dan ook je license key wordt meegezonden. En kweenie wat MS vindt van FCKGW-key's. ;) |
Citaat:
|
|
Volgens mij is het een codec...Gebeurd het bij ieder filmpje of geluidsfragment? of krijg je het wanneer je het ding alleen start al
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer het volgende commando ff:
regsvr32 /u mmswitch.ax (dus bij start->uitvoeren) ff opnieuw opstarten en kijk dan of het werkt. zo niet, dit ff downloaden en installeren, en probeer het nog is. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt eng...ik wou net een topic hier openen omdat ik dit sinds gister ook heb :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij was een reinstall van de codecs genoeg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |