![]() |
Spaanse rap
Ja, vage muzieksmaak zou je zeggen, dat is het ook wel zo :p
maar ik vind spaanse rap echt gewoon cool. ik versta er geen hol van, maar - who cares - het klinkt gewoon super. heb een beetje op kazaa gezocht - dit zijn wel de popi bands - Orishas, Baby Rasta, Nach Scratch, 7noches7colores, enz. en Nach Scratch - Basado en hechos reales vind ik gewoon een prachtige song, echt lekkere vrouwenstem daarin Is er hier nog iemand meer met dit muzieksmaak? En wat zijn nog meer goede bands en mooie liedjes ?? |
Control machete - de perros amores
|
ken geen spaanse rap, wel portugese...
aangezien portugees mooier is dan spaans :D moet je S.S.P. checken als je het ergens kan vinden. komt uit Angola |
7 Notas 7 Coloros
Dady Maza desterrados EL CLUB DE LOS POETAS VIOLENTOS Falsalarma N-Fecto SFDK El Chojin |
Ik ken geen Spaanse rap, behalve Delinquent Habits - Tres delinquentes. Maarre, ik zal es op Kazaa zoeken a.d.h.v. de hier genoemde namen, Spaans is een mooie taal.
|
Delinquent Habits
Cypress hill dat zijn de enigste 2 spaanstalige die ik luister de rest boeit me niet egt... |
Control Machete
Molotov |
hej ik ben het helemaal met je eens. ik vind mediterraanse rapmuziek veel mooier dat amerikaans engelse rapliedjes,. er is al n topic over franse rap (ook een romaanse taal) en dat is het meest bekend. ook zijn er veel franse rappers die in t spaans zingen zoals IAM met "pueblo latino". Italiaanse rap is ook mooi, daar is ook wat van op kazaa te vinden, spaanse en portugese rap ken ik wat minder, maar is zeker vast heel erg sensueel!! DUS LEVE FRANS/ SPAANS/ ITALIAANSE RAP ;)
|
rap is inferieur
|
Citaat:
|
dat gaat vast heel snel
|
Citaat:
in de belgische formaties 'de puta madre' en 'starflam' zitten ecuadorianen en hier hoor je ook af en toe wat spaans (naast het frans en soms nl) in. |
hmz ik vind texten wel belangrijk en ik versta niet veel van die teksten....
maar de talen zijn wel mooier.....maar ik vind engels ook echt geen lelijke taal dus dat luister ik dan liever.... |
check http://www.hhzpain.net/fichas.php
staat er selecciona: Grupos(groepen) solitario(solo's) dan gewoon een letter indrukken ik vind Frank T wel goed maar je snapt de tekst waarschijlijk niet... bye me... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |