![]() |
Coole COPPERS
ik ben een gelukkige ziel die in Friesland woont.
Onze politie is namelijk erg meewerkend. had laatst een saaie avond te beleven dus ik ging met een goeie vriend van moi een paar jointjes roken en natuurlijk ook even cruizen. na enige tijd gereden te hebben en al aardig knetter stoned te zijn werden we aangehouden door de politie. STOP POLITIE. dat wilde ik dus niet in mijn achteruit kijk spiegeltje zien. maargoed heel snel doorrijden was ook niet echt een optie. Of ik een jointje gerookt had vroeg oom agent. nee zei ik met rooie oogjes. wat we hier te doen hadden om 12 uur 's nachts op een doordeweekse avond. Jah wilde vriend van moi thuis brengen . rijbewijs. ja maar natuurlijk meneer met de grote Zaklantaarn in de handen. Owkay alles goed. doorrijden maar owkay DOEI GROETJES. DAMN wat hou ik van Nederland op sommige momenten. |
haha, ja zo smokete een politieman ooit eens mee met wat vrienden van me. (was in A'dam, dat wel)
|
haha, we zijn gister nog aangehouden toen we langs de waalkade in een auto aan t blowen waren... bestuurder stapte uit en zei dat z'n maten ( wij) ff een joint wilde roken, geen probleem.
over blowen doen ze (bijna) nooit moeilijk. Ze vinden het veel leuker om iemand die rustig een biertje in het kronenburger park zit te drinken aan te houden en em te ondervragen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was voor paar weken geleden samen met 'n vriendin aan het fietsen onder invloed van speed.... werden rond 2:30 uur aangehouden... Gelukkig waren we bijna bij moi huis.. Ze waarschuwden alleen f dat we 'goed moesten uitkijken bij het oversteken'... Yeah right... :p
Schrok wel even met die tl-lamp op m'n gezicht gericht :eek: +++Joyce (voelt zich momenteel niet geheel nuchter meer, hetgeen waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een 'teveel' aan synthetische drug....) :confused: |
Leuk verhaal :) Maar hier zie ik niet echt een discussie uit voortvloeien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |