![]() |
Docente
Ik voel iets voor een docente van mij. Ze is in de 40, ziet er heel geil uit, en flirt altijd met me...laatst gaf ze me zelfs stiekem toen er niemand bij was een tik op mijn billen. Als ik zou kunnen, zou ik graag met haar naar bed gaan. Weet iemand hoe ik dit het beste aan zou kunnen pakken? Ze is echt heel lekker en goed in de klassieke talen, heel sexy. Kan iemand helpen?
|
Gosj, bestaat er niet al zo'n topic over een meisje van 14 dat verliefd is op haar leraar van 22??
|
Misschien, maar dit is anders. Ik ben niet verliefd, ik wil haar graag neuken, bovendien ben ik volwassen...
|
haha, dan ga je haar neuken zou ik zo zeggen... :D
|
1. Iedereen die van zichzelf zegt dat hij/zij volwassen is zou er eigenlijk op getest moeten worden.
2. Je docente is flink fout bezig. 3. Waarom reageer ik hier eigenlijk serieus op :confused: Maar... in het dubieuze geval dat dit een serieus topic is.... wachten tot je klaar bent met die studie....dan is het legaal en krijg je er geen herrie mee. |
Citaat:
|
Wachten tot je klaar bent met je studie? Och, in ieder geval tot je het tentamen van haar vak achter de rug hebt. Stel voor dat je er niks van bakt, dan laat ze je nog zakken voor dat tentamen ook...gezakt voor je "mondeling examen", ahum...
Hoe je het aan moet pakken weet ik, als vrouw, ook niet hoor. In ieder geval niet in een volle collegezaal. Bijles bij haar thuis misschien? Dan verleidt zij jou wel. |
Citaat:
Jou kennende is dit niet serieus, knakker :P |
Citaat:
|
Als jij vind dat je volwassen bent, doen :)
|
Wacht tot alle leraren weg zijn uit de docentenkamer, en neem haar dan hard achterlangs over de koffietafel.
|
Citaat:
|
Citaat:
of maakt dat het alleen maar spannender? |
Bij ons weet ik dat niet. Ik kom daar nooit meer, op school.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tering, ik heb zelf nog nooit iemand afgezeken, krijg ik zoiets...ik snap jou soms echt niet, weet je dat? |
Citaat:
Wat dacht jij dat ik bedoelde? |
Citaat:
Maar jij noemt de faculteit ook school. Slik. Het spijt me dat ik dacht dat je me af zat te zeiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe zit het nou met jou en dat mokkel? Ik kan me iets dergelijks van jou eerlijk gezegd niet voorstellen, ook al mag ik er graag over teruggrappen. |
Citaat:
Ik en welk mokkel? :D Ik en mijn docent? Of ik en dat meisje dat ik mee uit had gevraagd? |
Citaat:
Nou, die docente, maar als je toch bezig bent, dan ben ik wel benieuwd naar de laatste stand van zaken met dat meisje wat je mee uit had gevraagd natuurlijk. |
Citaat:
< "Ja?" > "Heeft u even?" < "Ja ik moet wel zo naar huis, het is al half 7 en ik moet de school zo afsluiten, maar zeg het maar jongen" > "Nou.. uh.. juf.. zou u met mij willen neuken?" < "Nou vooruit dan maar, omdat je zo direct bent" Waarop jullie over gaan tot de daad, uiteraard op háár bureau (y). Het líjkt allemaal zo simpel he.. |
Hey mevrouw? Zullen we vanavond pizza eten samen en daarna een lekker potje neuken, of houd je niet van pizza?
Snow :cool: (die graag samen pizza eet) |
Citaat:
|
schrijf haar een briefje dat je haar wel ziet zitten?
|
Citaat:
Topgozer (y). :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hi i'm Johnny Neukville and welcome to NeukTeacherInAss.
:D Ging dat te ver? :p |
wrom zet je dit op et forum als je zo volwassen bent... Help yourself, als ze geen man heeft fzo, dan zie ik geen probleem
|
Citaat:
|
Citaat:
(sorry off-topic) even bij aan :) |
Citaat:
Citaat:
Mark :cool: (die wel van forum is veranderd, maar niet van style) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |