![]() |
broek in schoenen
Waarschijnlijk is het iedereen wel al op gevallen die nieuwste mode voor de vrouw is een broek die in de schoenen gaat en dat moeten dan lange laarzen zijn puntige neug en lage hak...
Ik vind het geen gezicht maar wat vinden jullie daar nou van?? Vertel t eens... |
so last tuesday :rolleyes:
|
Ik vind het (n) !!!
Het ziet er niet uit, bij ons op school zie je het ontzéttend veel, met vaan nog trainingsbroeken ook. Tis bij ons vooral bij de dames van 15-16 jaar.. Die zijn nogal 'mode-gevoelig'.. :confused: Ik vind het geen gezicht. |
Gheghe ik zag vandaag een meisje met een spijkerbroek, dikke zwarte sokken erover, en daaronder panter-print Allstars :cool:
|
Citaat:
|
'k heb ook meestal wel m'n broek in m'n schoenen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het gewoon lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe alleen mijn broek in mn schoenen als het hoog water is.
punt uit |
Citaat:
rrrrrrrrr!!!! :) |
ik vind het echt geweldig. maar dat kan ook aan mij liggen.
|
heeft er iemand trouwens een foto van?
heb t nog nooit in t echt gezien |
k a n s l o o s
|
Ik vind et wel cool, maar ik doe et dan met een strakke spijkerbroek en hoge Adidasjes....dus geen lelijke puntschoenen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind t lelijk (n)
|
Mijn gebeden zijn verhoord... :)
|
Citaat:
|
Ik vind het tof, als het maar goed gecombineert word..wat het 9 van de 10 keer niet word gedaan.
Legerbroeken met rode strepen in slobberlaarzen met punten is a no-no. |
Citaat:
:rolleyes: ik draag het zelf niet schat. ik vind het er gewoon geweldig uitzien bij bepaalde mensen. |
Citaat:
ja die foute van de vero moda. |
Citaat:
toch??? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het vreselijk. Maar bij sommige mensen is het lelijker dan bij anderen.
Mijn vriendin draagt trouwens meestal ook haar broek in haar schoenen. Maar dan zijn het undergrounds of Dr. Martens :D |
Citaat:
en dus geen hexenschoenen heh |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
AFSCHUWELIJK! :mad:
|
Ik vind het er ook niet uitzien, broek in de schoenen en over de schoenen een sok heen, wie heeft dat verzonnen? Wat is de volgende trend, onderbroek over je trui?, Trui over je Broek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen porem
|
Zo nieuw is dat niet meer, en ik ken 3 mensen waarbij het mooi staat, en 3000 waarbij het er niet uitziet!
|
verschrikkelijk
okeej bij sommige mensen staat het wel maar bij de meeste mensen dus echt niet, gadver ik zou het zelf nooit dragen en ik heb zeker wat tegen die punt schoenen iedereen bij mij op school draagt ze die lopen toch niet lekker? en zowieso als iedereen ze toch al heeft dan is het toch ook niet leuk meer, okeej met de mode mee gaan is misschien wel okeej, maar wat is er nou leuk aan als je door school loopt en iedereen heeft jou schoenen of denk ik nou zo raar? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |