![]() |
Magnolia
Was net op BBC2, 'Magnolia' van Paul Thomas Anderson
Wat een ongelooflijk goede film. Duurt drie uur maar is nog te kort.... Meer mensen die deze film hebben gezien? edit: ff iets weggehaald wat misschien een spoiler zou kunnen zijn |
*Ja die wilde ik nog kijken maar nadat ik de film Nell had gezien had ik niet zo zin meer om Magnolia te kijken..
wel shit eigenlijk, naja dan huur ik hem wel een keer :D (y) * |
ik was te moe en snapte er geen hol van, maar ik ga hem nog wel een keer kijken.
|
ik heb m geloof ik 2 jaar geleden gezien, vond t begint erg mooi, maar die paddenregen snapte ik dus echt niet (uberhaupt had ik toen nix met cultfilms). De soundtrack is trouwens enorm mooi (downloaden of kopen!!)
|
Citaat:
en als je de paddenregen wilt snappen moet je 'ns exodus 8:2 erop naslaan (dat zie je op een gegeven moment ook op een bord in het publiek van de gameshow) ;) |
Ik heb hem vorig jaar geloof ik gezien. Ik vond het geloof ik wel een leuke film, maar ik kan me er eigenlijk wel weinig van herinneren.
|
Meesterwerk... blablabla... geniaal geacteerd... blablablabla... prachtig camerawerk... blablabla... fijn dat de regisseur er geen pretenties mee had, hoewel je dat niet zou zeggen... blablabla...
Been there, done that. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de soundtrack ooit eens gekocht,
maar de film nog nooit gezien |
RESPECT THE COCK! TAME THE CUNT!
Geweldig. |
Citaat:
|
'k heb 'm nog nooit helemaal afgezien, maar wat ik gezien heb is behoorlijk interessant
|
Helemaal niet te lang, toen ik hem gezien had las ik ergens anders pas dat de film 3 uur duurde, had ik niet eens door :D :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |