![]() |
voor alle duidelijkheid
wie heeft sinds kort zijn nick allemaal laten veranderen
dismember word melancholy hybird word white cluster wie heeft hier nog zijn nick laten veranderen ? voor vergissingen te vermijden |
ik vind voortaan dus melancholy irritant in plaats van dismember
en het is wordt niet word |
Ik heb laatst mijn avatar veranderd.
Maar kan je dan je nick veranderen EN je postcount houden? Hadden ze voor no(i)sy niet een uitzondering gemaakt? |
nee, wel bij daphne danique
|
Citaat:
FoRuM-PuNk -> a new noise -> a new nose Undeclinable -> (Gerlo? ->) Glow Heathenpride -> Oakwulf Punkahontas -> raaah en dat Danique gedoe snap ik niet. |
kom ik aan.... maar.. hoe verander je je nickname hierow? :confused: :rolleyes:
|
aaah nog een vraagje... wil iemand die ff voor me beantwoorden/ zou lief zijn :P hoe maak je zelf een topic in her forum? :( :rolleyes:
|
Citaat:
Maar aan je avatar en posts vraag ik me af ik dat wel zo'n goed idee zou zijn. |
Citaat:
gewoon sturen ik wil mijnn nick veranderen in ... |
Ik was CreedGirl .
Ik had er een topic over geopend op feedback nadat er een tijdje geleden weer iem. een nick had laten veranderen terwijl de FB's steeds volhielden dat het niet mocht. En toen bleek dat ze het wel deden, alleen er stond nog niks over in het beleid. Sinds die topic wel. (y) Je moet echter wel een half jaar lid zijn en volgens mij mag het maar één keer. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
RuffThugg - Hydraul!c Funk
Prototype - Ninh (is alweer wat langer geleden) |
jongens dit is een muziekforum en geen nick-veranderingen doorgeefservice. Dan zet je maar in je sig: ik was (naam).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |