![]() |
Dubbel Cooler
Over de smaak appel/citroen:
Mijn reactie op de vraag 'waar smaakt het naar?': 'Naar verdunde appelsap.' Eerste reactie van mijn vriend: "Hoe durven ze dit te verkopen?! Het is gewoon aanmaaklimonade ofzo.' Wat vinden jullie van Dubbel Cooler? (ook de andere smaken) |
Citaat:
GEWOON OOK ECHT ZWAAAR RANZIG :eek: (n) |
Wat?
|
Echt zeer fatsig dat Dubbel Cooler, geef mij maar Dubbel Frissss
|
Vooral erg waterig.
Het is eigenlijk gewoon spa blauw, maar dan met een ietsiepietsie beetje smaak. |
Goedkope limonade met teveel water erin.
En dat geldt voor alle smaken. |
Wha, dit was eerst 'mijn drankje'. Omdat er geen suiker in zit.
Ik vind het echt niet meer te drinken. maar als je het vergelijkt met ander prut waar geen suiker in zit, valt het zeker mee. Nu mag ik wel weer suiker, en drink ik het nooit meer. |
Die met meloen is wel lekker vind ik, smaakt een beetje naar gras ofzow. Best lekker hoor!
|
Citaat:
|
ik vind het soms wel erg lekker, op een warme zomerdag als de dubbel cooler zeeeeeeer gekoeld is!
|
T is goor. Net als DubbelFriss Bweeeeeeeuaaaaark! :mad:
|
Citaat:
Dus als je het dán gaat vergelijken is het wel lekkerder.. Maar er zit toch ook koolzuur in? Zoiets staat me bij... Ik vind het niet lekker iig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit geen koolzuur in...in die ik heb iig niet. [edit]ff gekeken, ja, aspartaam en sacharine zitten er in.[/edit] |
Sinasappelsap, appelsap, druivensap, enz. daarintegen zijn wel suiker- en zoetstofvrij. ;) En bovendien een stuk lekkerder. ;) Maar goed, daar kan ik ook niet tegen, dus ja. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Light frisdranken dronk ik ook wel, maar ik vind dat niet iets om maar aan de lopende band te drinken. Oh en multivitamine dronk ik toen ook wel... alleen niet zoveel. Hoelang bestaat dat Roosvicee Light spul al? die heb ik namelijk nog nooit gezien, dus misschien dat het pas later is uitgebracht. Bij de albert Heyn verkochten/verkopen ze ook best lekkere siroop. Met framboos smaak geloof ik. Die was ook best goed te drinken |
ik vin dubbelcooler dubbelvies
|
Citaat:
|
Moet je eens proberen: 3 delen dubbelcooler en 1 deel dubbelfrisss. Smaakt goed hoor! Zeker in de zomer! (van dubbelfrisss moet je dan zeker wel die appel/perzik nemen)
|
vies :mad:
|
Citaat:
Ik heb meteen ff gekeken wat er nog meer in zit. Ingrediënten: water, voedingszuur (citroenzuur, natriumcitraat), vlierbessensap, stabilisator (pectine), frambozenaroma, kunstmatige zoetstoffen (cyclamaat, sacharine), antioxidant (ascorbinezuur). Volgens mij is hij ook nog in een andere smaak verkrijg maar, maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Volgens mij is hij in verschillende natuurwinkels dingen wel te koop. Maar ik heb dus van de AH. |
Citaat:
|
Citaat:
(ik ben toch heel blij dat ik me niet aan zoveel dieten moet houden zoals jij :o ) |
Citaat:
(Ach, tis erg lastig, maar ja...dat ik weinig mag drinken vind ik erger dan dat ik weinig mag eten...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |