![]() |
KruidenJoints
ik heb vandaag zo'n kruidenjoint gehad uit de smartshop, maar ik vond er dus echt weinig aan :( . Ze smaken op zich niet ech vies maar je voelt er ook nix van ook.
|
ik weet het.. rotzooi
|
het is nu maandag (die kruidenjoint was vrijdag) en ik heb nog steeds keelpijn (ik ben ook verkouden) :( . Volgens mij is die troep die erin zit (er zat igg dennen bij want dat rook je) nog slechter dan gewone shag :mad:
|
Citaat:
|
Mwah, een beetje man kan zo'n ding roken zonder te hoesten :|
ze zijn zelfs best lekker, en je wordt er lekker licht reelaxxed van. toch maar wel doen! |
Citaat:
Citaat:
http://www.endoria.net/upload/index.php/1736141224 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn behoorlijke rotzooi, werken amper en zijn vrij schadelijk. Kan je beter niet roken. (ook schijnt er vaak extra rotzooi in te zitten. Ze schijnen het vaak op te vullen met kruiden sigaretten van de drogist, die nicotine en teer loze dingen om te stoppen met roken. Niet dat die echt heel schadelijk zijn, maar je betaalt veel te veel).
Laten we het er op houden dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die er echt van hielt ofzow :) O ja, nu het toch over jointje van smartshops gaat, de paddo joints die de meeste verkopen zijn zeer schadelijk , je kan ze beter opeten :p |
dan kunde beter boomstam roke, is net zo goor...
nie normaal!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |