![]() |
hoe word jij wakker na een avondje zuipen?
als je je helemaal klem hebt gezopen, hoe word je dan wakker? een flinke kater? hoofdpijn? misselijk? moe? of valt het allemaal wel mee?
|
hoofdpijn, alsof er iets heel zwaars in mijn hoofd zit, een zandzak ofzo, moe, naar bed willen, duf --> kortom: kater
:( Xx~Druppel~xX |
als ik uit ga zuip ik meestal niet zo heel veel, dus word vrij normaal wakker
|
dan kom ik meestal die dag mijn bed niet meer uit
|
alsof ik heel erg stoned ben
|
Tsjaa... er is maar 1 manier om er achter te komen hoe JIJ je voelt na een avondje zuipen, probeer het (al is het niet echt aan te raden :D )
|
Citaat:
|
zwaar hoofd.
|
Ik word vroeg wakker, dorst, zwaar hoofd, moe.
|
verschrikkelijk echt waar wkas gisteravodn naar rowwen heze geweest flink gedronken kwerd vanmorge al weer vroeg wakker (terwijl ik vannacht toch errug moe was) khad superkoppijn kbesloot naar de badkamer te lopen voor een paracetemol wordik ineens helemaal verblind door die verdomse zon die zonnodig onze witte badkamer in moest schijnen :( maar als ik jouw was zou ikhet dus niet uitproberen.. watje trouwens we goedkan doen wat helpt is een fles cola ofzow langs je bed zette en s'nachts alsje wkker word dah drinken door de suiker enzow die daar inzit hebbie de volgende dag veel minder koppijn
|
Als ik heb gedronken.. voordat ik naar bed ga LITERS water naar binnen werken..
Smorgens.. ahhh kben moe.. naja tis tijd om eruit te gaan.. tralalalala doezen.. Dus wel moe.. maar tgaat allemaal wel lekker :) |
Citaat:
|
Ik blijf alleen onwijs lang op m'n bed liggen.
Maar ik ben er vandaag best wel vroeg uit, terwijl ik gisteravond flink heb doorgezopen. Nergens last van :) |
nog nooit hoeven te kotsen, maar dat zal nog wel komen...!
ik heb wel altijd koppijn als de tering! |
Voel me beetje raar maar kan niet zeggen dat ik me ooit kut voel ..
|
SHITFACED
|
Ogen bijna dicht (krijg ze amper open), wallen (!), uitgedroogd (zowel heel veel dorst, als een zwaar uitgedroogde huid), behoorlijk moe.
Behoorlijk verr8 dus... |
Meestal word ik dan naast men bed wakker!!!
Mar als je echt een kater hebt meo je gewoon e vette swong paffen zoda je goed banane zijt en dan gaat da allemal over. |
misselijk, heel erg misselijk
|
Citaat:
|
hmz ... beetjuh erg lui ennuh nog ene beetj in mn slaap hangend... hehe verder nooit ene kater ofzow... 1 keer beetje hoofdpijn gehad meer niet :D ...
|
Volgens mij ben ik de enigste ofzo maar ik wordt altijd tering misselijk de ochtend erna. Koppijn heb ik nooit alleen wel een kotgevoel van hier tot Tokio! Kotsen lukt me meestal net niet. Dit gevoel blijft tot ongeveer 1 uur s'middags en dan is het weer weg....
|
Citaat:
hmneej sorry :) |
of wel niet in mijn huis,(dan meestal bij vrienden op de zetel of zo)
of ziekjes |
*ziet topic-titel*
antwoord: Aardig brak |
duf hoofd moeilijk om na te denken
verder nooit hoofdpijn,vlak voor het slapen gaan veel water drinken (meestal)tevreden over een leuke nacht |
koppijn en kei veel dorst !!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |