![]() |
Nare shampoos...
Shampoo van zus gebruikt, op school aangekomen als 'Electrocute My Little Pony'. Dat spul is echt vreselijk! Dat doe ik nooit meer. Iemand ooit zoeits meegemaakt???
gr, |
Nee..
|
Ik heb geen zus...
en mijn broertje jat juist altijd mijn shampoo |
Hmm, gebruik eigenlijk nooit shampoo :/
Ik spring ff onder de douche, daarna zeep ik me in met een PH-neutrale zeep, en dan douche ik het weer af. Simpel, effectief en snel .. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif In mijn haren doe ik zowiezo gel :/ |
nop :)
|
ik heb geen zus, en ik gebruik redelijk normale shampoo geloof ik, mn broertje klaagt anders nooit :D
|
ik neem gewoon wat er staat in de douche, maakt me niet echt veel uit :D
maja, kheb dan ook kort haar, dus ja, veel last kan je daar niet echt mee hebben :D |
Me zus en ik hebben altijd dezelfde shampoo gebruikt dus ik ben het gewent
Er gebeurt dus nooit wat raars |
hmm, mijn broer laasge er laatst wel over dat mijn.... wat was het ook al weer... nouwja, een of andere shampoo van het kruitvat, heel erg stonk ofzo... mjah, ik gooi er altijd nog een cremespoeling doorheen na het wassen, dus ik merk dat nooit zo.
|
Ik haal altijd zelf mijn shampoo dus weet zeker dat er pantene staat..
|
Badedas, lekker goedkoop, doet het werk prima
|
altijd schilfertjes van fructis :(
|
Gliss Kur (ozzo) vind ik het fijnste voor mijn haar. Nooit problemen mee gehad
|
ik gebruik altijd iets van het kruidvat.. balans shampoo geloof ik. t is de goedkoopste prut die er is, maar ik vind het prima spul :)
|
nein :confused:
|
Citaat:
jah flauw. nou en. :p :rolleyes: maarem nee ik heb dit nooit, heb me eigen shampoo, maar ik hoef voorlopig me 'haar' toch niet te wassen dus...*zucht* |
Elke shampoo is na 2 flessen een klote shampoo...
Kheb aanpassend haar, het wordt resistant :| |
Ik heb pre-styling shampoo van Andrelon. Nergens last van, ruikt ook wel lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah, mijn coupe is anders ook wel erg warm alhoewel dat met een haarband ook wel meevalt |
dat heb ik lekker niet. maarja ik ga ook altijd naar de kapper als ik m'n haar wil/moet wassen
|
nee, mildeen van de aldi is geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had 1 keer een shampoo die onwijs stonk.. geen idee welke het was :)
|
gisteren Evolution gekeken, daar was shampoo een gevaarlijk wapen tegen aliens :D
met name Head & Shoulders |
ik vind die herbal essences kloteshampoo
die reclame alleen al, dat die vrouw een halve orgasme krijgt :rolleyes: |
Ik haat Fructise of zoiets! Daar krijg ik super vet haar van! :confused: :mad: :rolleyes:
|
head &shoulders zuigt!!! dan brand mn hele hoofdhuid weg :eek:
|
Citaat:
|
Ik gebruik die Herbel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |