![]() |
hoeveel mensen van het forum ken je IRL?
hoeveel mensen van forum.scholieren.com ken je ook in het echt? en wie zijn dat hier op het forum?
|
2, sunzonsoleil (komt amper meer), zit in me klas, Darkie/Asmodeus/LoD/hoe hij ook door het leven gaat, me ex :o..
Verder ken ik niemand, althans niet wat bij mij bekend is :D |
Mensen met wie ik dan ook echt omga...
dan wel niet zo vaak maar als nog... Six4Eight HADES Bikinimeisje en natuurlijk *Ilon@* En dan nog wel een paar mensen van gezicht... maar werkelijk er mee omgaan nee... |
Citaat:
Alleen dan zonder 648, Hades en B-meisje... :D |
SuSHiJoW en wierie.
en ik heb 2 jaar terug UnFoRgiVeN ontmoet maar das een eikel:S hij komt hier trouwens nooit meer |
goh ook nog nooit geweest :rolleyes:
euhm - R - Nanaki - Necrodopey - N00dles - Creep - Scala - AlmereGirl - Just Me - Six4Eight (ik wist dat ik iemand was vergeten:p) |
HEY JE VERGEET MIJ !
:) |
En ik heb nog een paar mensen ontmoet ooit eens....Unex, KhebTrekInWatLekkers, Blacklion, Snufje, x-spekkie-x |
christel, floor K, vakje 27, ulfheidin, sweetduck, konijnengif, en nog een paar geloof ik
|
Spacegirl en *Norena*
|
Spacey, Rufus (laten we dit meer in de richting 'gekend' houden.. :/)
Verder Rachelle en freebee, maar naar mijn weten komen die hier niet meer |
|
Alleen Koekiemeisje, maar die komt er niet zo vaak, voor de rest niemand....tenminste :p denk ik !
Myrthe |
ik ken alleen mezelf hier
|
Citaat:
Well....I know... :) Ik verbeter je Nederlands, omdat je nooit te oud bent om te leren...toch? :) |
Citaat:
Of is dat een nieuw soort forum-taaltje??? :confused: Ach laat ook maar... :) |
Citaat:
Nee...dat kan niet...toch? :confused: |
Citaat:
*Schaam* :( |
Citaat:
Maareh..er is niemand die ik nog irl zie. |
2 mensen..
De namen zeg ik niet, want ze weten niet dat ik hier ook rondloop en het is ook niet de bedoeling dat ze daarachter komen.. :p :) |
Citaat:
Er is niks makkelijker dan de Nederlandse taal, toch? :confused: Heb je dan ook moeite met lezen, e.d.? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Schaam* :( She's pissed... :( |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49 |
'Echt' IRL, dus regelmatig contact mee:
rosi (Rosanne) Loesje (Loes) Bliksem (Max) Voor de rest wel 'n hoop mensen gemeet en contact mee, maar niet echt heel intensief :) |
ik heb 2 mensen van het forum een keer ontmoet, maar daar heb ik buiten internet om verder geen contact mee..
|
ik ken geloof ik niemand hier in het echt, kan best zijn dat opeens blijkt dat de halve school hier zit of zo:eek:
|
ik ken de volgende mensen irl:
scala (zit bij mij in de klas) fame (zit ook bij mij in de klas) almeregirl (heeft bij mij op toneelles gezeten) mylene (niet zo vaak op het forum:p is wel een hele goeie vriendin:)) |
Ik ken hier niemand? En er zijn vast geen mensen die mij wel kennen!
|
bierfreak en mendy
|
Monica v gezicht:)
en 2 exforummers echt:) |
ik ken er 1 IRL :D
|
Ik heb totaal 158 mensen gemeet via scholieren.com
|
Citaat:
rara wie :rolleyes: |
6 ofzo
|
Citaat:
Beuk ken ik in het echt... ook al wil hij dat blijkbar dus niet :'( We moeten wel een keer stappen he!!! |
uhm
girlmetwijdebroeken snoepie = m'n zusje skyscraper en nog 2 waarvan ik de naam niet uit m'n hoofd weet, nina en bas |
maar ééntje die werkelijk belangrijk is :)
|
voordat ik dadelijk een bitchfight ontketen
HADES ( e.d.) Almeregirl Unexplained Porsche Six4eight W1ZZ vaag: miro Trancegirl Secreet ... en toen had ik er geen zin meer in |
somebody special :)
*norena*:) Ace_IoXx:D Secreet Albundy:( en nog wat mensen. |
Ik zal alleen de mensen waar ik een fijn gevoel bij over heb gehouden noemen:
Lieverd : Maartje (uit vroeger tijden) Phreshness : Philip (oud klasgenoot, cool ventje) Oh-Boemah-d-lux : Krijn (Een van mijn beste maten) RB-338 : Mark (Goede maat van me) Neeltje : Lotte (één keer gezien maar echt een schat van een meid) Fun4ever: Fannie (oud klasgenoot superlieve vriendin van me) Liesbeestje : Lieselot (ook al zo'n knuffel) Miro: (Mijn Tracé vriendinnetje die nog een blauwe krijgt) En jaaa ik zal ook wel mensen vergeten zijn.... |
Dat zijn er een behoorlijk aantal...kep heeeeeeel veel mensen ge-meet maar dat vind ik niet onder kennen vallen,de mensen die ik geregeld zie zijn;
red_hot_chili_pieper The exploding boy Punkrock-Bastard Punk-is-verzet De wijze jodokus drama eztah dyl_uck mortischa punkbastard!!! roxy MartinDude,al heb ik je nu al een tijdje nie meer gezien...wanneer kom je weeris orgen :mad: :) En Miss quasy ookal zien we elkaar nie meer zowvaak |
Euh alleen LARO maar ik vraag me af of iemand m kent :D
|
Citaat:
Doe es normaal, ik had het je allang verteld toen je zat te zeiken over z'n spelfouten! Owneej.. het moet natuurlijk lijken alsof je allemaal het beste met um voor hebt... :rolleyes: fuck off :mad: |
lekker nul, denk ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |