![]() |
ijzer in de magnetron
best wel leuk om te zien :p... maar ehhhh wie heeft het nog wel es meer gehad?
Ik deed een keer een pak ham in de magnetron, maar ik had niet gezien dat de achterkant aluminiumfolie was :D en toen liepen er heel mooi allemaal vonkjes over. Kheb m maar snel uitgezet :) |
ei in de magnetron
als je hem eruit haalt explodeert ie |
Eh een maaltijdje in de magnetron gezet, zat het folie er nog overheen :o Had ik eten met gesmolten plastic erdoor :D
Of op de één of andere manier lukte het een keer niet worteltjes met doperwtjes op te warmen. Doperwtjes zaten gesplet tegen het plafondje :confused: De vader van een vriendin van mij had er een ongekookte aardappel ingedaan.. Zelfs op zolder hing er een vreemd luchtje :D De magnetron helemaal zwart, ontzettend stinken, als hij er niet van tevoren een luchtgaatje in de aardappel had gemaakt was de boel misschien wel uit elkaar gesprongen ofzo :D |
uhm :p
in aluminium zit geen ijzer :P |
Ik heb de magnetron laten ontploffen...was vergeten om er iets in te zetten.
*schaam* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zuigt:p |
Citaat:
nee er zit geen ijzer maar wel metaal Aluminium is een metaal (voor degene die het neit weten):D |
Citaat:
Metalen voorwerpen in de magnetron zetten is niet zo gevaarlijk, als de straling maar geabsorbeert kan worden. Een lepeltje in een glas theewater bijvoorbeeld maakt weinig uit. Die vonken komen overigens doordat de eletromagnetische 'straling' stroom opwekken in metalen. |
K heb ut op vakantie eens gehad. nouwja, niet ikzelf. daar hadden ze ook wasmachienes en magnetrons. er stond nog op, geen ijzer in de magnetron ofzo, en dat in tenminste 4 talen, maar na een paar dagen zag de magnetron er toch erg... vreemd uit.
toch wel jammer dat ik er zelf nie bij was... |
Chineze nasi-bakjes van plastic, die zijn stommig.
|
ja, wij ook weleens zoiets met een verpakking
ik schrok me wild:D |
ik heb het weleens met roomboter gehad wat in aluminium folie ofzo zat :S
* |
op mijn werk heb ik er wel eens een lepeltje in maar dan doet ie niks rara.....
|
Eiertjes in de magnetron :D
|
Citaat:
een non-ferro legering |
Al is zelfs special. Het is geneigd 3 electroïden aan te trekken, ipv. 2 wat standaart is. Dus je zult vaak Al3+ ionen aantreffen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz kheb voor mijn verjaardag van mijn 2 beste vrienden een ijzeren steen gekregen. Er zit is in, maar ja, hoe krijg je dat ding open he. Misschien met de magnetron :D nee ik denk dan nie dat het dan gaat smelten, het is geen dun plaatje hoor... nou ja ga vanavond eens met de flex van mijn oom proberen :D je weet maar nooit he.
|
mijn oma haar lijm was opgedroogd,... helemaal hard geworden,... dus mijn opa d8 laat ik het ff in de magnetron zetten miscgien dat het dan weer vloeibaar word,....
resultaat : lijmpotje ontploft hele dag erovergedaan magnetron sgoon te krijgen :D:P |
halleluja, je gaat toch geen topic van meer dan een jaar oud uppen?
|
:)
|
werkte ooit bij de gamma ( :bloos: )
daar hadden ze vergeten het piepschuim eruit te halen (sukkels) Las een keer artikel in de kijk, je kan een cd op een papierenbekertje leggen. Dan schijn je een mooie lichtshow te zien. Heb het alleen nooit geprobeerd (wil de magne niet slopen :p) |
ik zweer het je, wortels gaan ook door de hele magnetron heen, ze ontploffen stuk voor stuk, alle oranje vezeltjes door je complete magnetron :s
|
Gekookte eieren in de magnetron: altijd lachen (y). Ik herinner me nog dat ik, toen ik 6 was ofzo, een keer een gekookt ei op wilde warmen, niet wetende dat die dingen kunnen ontploffen in de magnetron.
BOEM! Het eitje was helemaal uit elkaar geknald en dus totaal niet meer eetbaar, volgens mij moest ik ook nog huilen :o :D :P. |
Amaru. :eek:
|
welke halve zool doet zoiets nou :confused:
|
die van ons heeft ene heteluchtovenstand en een magnetron stand
aliminium folie in heteluchtoven, niets aan de hand maja ik had em op magnetron staan. knetter knetter tog maar uitzetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een vork en een lepel nat gemaakt en in de magnetron geduwd.
veel vonkjes :o en een krant in de magnetron. Die begon te stinken :o |
Gek he. :P ;)
|
Citaat:
|
Ik heb ook een keer dat aluminiumprobleem gezien. Mn moeder ging he-le-maal flippen. :D
|
Had het eergister nog...deed een schoteltje met pepernoten in de magnetron en er zaten wat zilveren versieringen op. Dacht dat dat gewoon er op was getekend zeg maar, maar blijkbaar zat het er echt in want het begon keihard te knetteren en allemaal enge blauwe vonkjes. Snel uitgezet!
|
agh, mijn broer had mijn gsm eens geleend en per ongeluk in de wc laten vallen,
toen dacht hij dat als die in magnetron ging misschien wel droog zoui worden :confused: en toen is mijn gsm ontploft :( |
Als één van mijn katten nat is, stop ik hem/haar altijd in de magnetron.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben geen magnetron...
Een nichtje van mij deed een keer een broodje met hagelslag in de magnetron, zodat ze een broodje gesmolten chocola zou krijgen. Maar toen vergat ze het broodje en toen ze weer ging kijken was alles zwart (inclusief het broodje) en stonk alles, dus ging ze er deo in spuiten (en toen was de magnetron kapot) :| :D |
Citaat:
deo erin spuiten, wat een idee :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker bezig ;) :p |
Ik trachte om ijskoude boter enigzins te ontdooien, ik was 12 of iets dergelijks, het was in een gran dorado huisje op Texel. :o
|
Citaat:
|
Katten :). Ik heb namelijk een aparte magnetron om mijn katten in op te warmen, mijn eten gaat in de andere magnetron ('k ben vegetariër en eet dus geen katten).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |