![]() |
dit is echt ranzig!!!!!
http://home.planet.nl/~camphuys/Horror.html
:eek: Ze weten nog niet hoe het komt! Kweetniet, maar het kan niet echt door verbranding of zo zijn. Ik weet 't echt niet! Misschien dat 1 van jullie een idee heeft? |
ik durf het niet te openen daar ik zo ga eten..
|
Citaat:
|
IEEE!!!! ranzig!!!
Gatveredamme, eenden zonder vel op hun kop!!! wulg... |
Ja, ik vind het wel zielig, en het ziet er echt niet uit.
|
Een foutje van de natuur; Nog niet voldoende ontwikkeld uit het ei gekomen, lijkt mij.
Lijkt me pijnlijk, die eenden leven vast niet lang. |
Heel vies enzo hoor..
Maarruuh wat doe jij op zulke sites..?!?!?! :p :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Er is gewoon een gek bezig geweest of die beesten kunnen bij een bak met chemicalen (ofzo) waardoor hun kop smelt ofzo. Kweenie, maar genetisch is het zeker niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
ik had erger verwacht. maar als mensen zoiets doen... dan vind ik dat echt triest :( ik snap ook gewoon niet waarom je zo'n eend nou helemaal 'kapot' zou maken... behalve aandacht (daar zal 't dan wel weer om gaan..) schiet je d'r echt niks mee op (lijkt mij tenminste... eendenhuid, wat is dat waard? ). trouwens: misschien is 't handig als je d'r een volgende keer bijzet wat er te zien is ;) |
k zit me geestelijk voor te bereiden op iets heeeel erg ranzigs, krijg je dit. Kvind het niet zo heel erg ranzig. Wel zielig voor die eenden eigenlijk...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, wel vreemd.. Is het niet weer zo'n grap, net als met die zogenaamde kunstwerken van katten in een fles o.i.d. |
hmm
voWWgensmij issut nep zeker dat ene plaatje op ut water. goh.. blabliebloeh |
Citaat:
Echt doodeng vond ik het niet, ja fris is het ook niet. Heel zielig, dat wel. |
is lullig voor die beesten, maar er zijn zoveel dieren en ook mensen met aangeboren afwijkingen, dus ach jah.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
horror gaat wat ver...
zielig voor de beestjes... denk dat het wel een persoon is die dat doet... |
ik had t al ergens gelezen maar nog geen pix gezien.
|
zielig voor die beestjes
|
ik kan niet tegen dierenleed
|
die ' eend' heeft zijn snavel gebrand aan een wulpse vis
|
Citaat:
|
Jezus degene die dit heeft gedaan heeft echt een gaatje in zn hoofd.
Dit is echt superpijnlijk. Damn :(:( |
foto JA vanFraneker Alterra) ja mijn woonplaats
|
wazig man
|
Nee, aub zeg. :(
|
Citaat:
:mad: :mad: :mad: :mad: |
PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR
Helaas is de door u opgevraagde pagina niet, of niet meer, beschikbaar. Het is ook mogelijk dat de server instructies heeft deze pagina niet aan u te tonen (op basis van uw Internet-adres bijvoorbeeld). World Access/Planet Internet heet voortaan Planet Internet. De informatie op de website van World Access (http://www.wxs.nl) is per 16 juni 1999 verhuisd naar een nieuwe locatie. Hierdoor is het mogelijk dat de pagina die u op deze plek had verwacht niet langer bestaat, of van locatie is gewijzigd. Informatie voor abonnees van Planet Internet is voortaan te vinden in de rubriek Abonnees van Planet Internet. 404 - NOT FOUND Nou inderdaad behoorlijk smerig. |
Ja blaat, tis een topic en een bericht van een jaar oud!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, ik ga dat dus niet bekijken..
Ik vind van dat soort sites dus echt om te kotsen, mensen die daar voor hun plezier naar gaan kijken zijn echt ziek. Ik heb een keer een filmpje gezien waarbij ze iemand's keel doorsneden gadverdamme ik kon niet slapen :mad: :confused: |
boeiend
|
:o :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blont?:) Geeft niets hoor :p |
Citaat:
Sarcasme, sarcasme... |
Citaat:
En nu voel ik mij weer belachelijk om dit te moeten typen. :p Sorry dat laatste was wel gemeend. Je bent een schat :) |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: ter verduidelijking.. |
Citaat:
|
PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR
Helaas is de door u opgevraagde pagina niet, of niet meer, beschikbaar. Het is ook mogel... blablabla Ik ben altijd te laat bij dit soort topics... Edit: In dit geval ook wel logisch, gezien de datum van de eerste post... :) |
Citaat:
En lol @ benchMarc... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |