![]() |
Wat is het goorste.....
Wat je ooit hebt gedronken ?
|
Bier.
|
Een rauw ei..
|
Ik heb geen idee meer.
[edit] toch wel dus, koude koffie[/edit] |
Hete cola
|
Yogi
|
Yakult ofzoiets IEHHH!!:eek:
|
dafalgan!!!!!!!!!!! BAH!!!!!!! das zogezegd om u te doen geneze, awel merci, ik word daar alleen ma zieker van!!
xELSx (die dafalgan toch maar liever niet inneemt) |
boswandeling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
warm bier, en dan echt van da spul wat een middagje in augustus in de zon heeft gelegen, gadverdamme wat was dat smerig, en zeker als je dan net verlangt naar een ijskoud biertje
|
spa&fruit multifruit
|
Aldi bier
|
koffie met zout
|
koffie.. *kots*
|
warm bier, koude of slappe koffie en verder nog wat medicijnen die ik ooit een paar jaar moest slikken...
|
Bacardi Breezer!!
|
whiskey:eek:
|
Bier is bah
|
Citaat:
|
goldstrike...
|
piña colada GADERVDEGADVER
|
beerenburger en jagtbitter
|
koffie
|
Citaat:
|
Pure Thaise Wodka.
|
Bier + spekjes dat al een paar dagen in mijn kamer stond :confused:
Nou kweenie hoe lang ik voor de WC heb gehange.....gatver |
extran en koffie door elkaar :eek:
yegh, ik d8 dat et wel goed zoou zijn om wakker te worden :) |
becherovka...das echt best wel sterk..komt uit tsjechie, en von het best lekker, maar na 4 bierglazen en 8 keer over me nek te zijn gegaan word ik al misselijk als ik het alleen al ruik..BAH..
|
|
schnaps , of hoe je dat ook schrijft :( hebk in oostenrijk weles gedronke, daar word je er meteen mee volgegote als ze je daar kenne :( :( :(
|
Citaat:
vies!! dat is spul is lekker joh!! greetz Enrico |
ik weet geeneens wat erin zat....
we deden een spel met een stel vrienden, en je moet een soort handklap ding doen, en als jij een fout maakt in het patroon dan moet je een slokje van een zelfgemaakt drankje nemen. En dat drankje word gemaakt door de mensen die niet met het spel meedoen. En daar mag vanalles inzitten...bij ons zat er wijn bier yogurt zout&peper, azijn, olie, appelsap en jus dorange in ofzo... was echt NIET te harden, ik moest echt alles uitkotsen na 4 keer de mist ingaan:( |
Een slok uit een pak (zo bleek al gauw) lauwe zure melk.
|
Citaat:
milk is lekker hoor :D |
Citaat:
Maar een mondvol lauwe zure waterige brokkelige ex-melk... Het is twaalf jaar geleden, maar ik doe mijn melk nog steeds in een glas voordat ik ga drinken. |
Koffie :o
|
Citaat:
|
iets met vanalles door elkaar, barman gemaakt, was niet te drinken.
|
MELK!!!
|
t was zo'n heel erg zoet energiedrankje. t was niet echt vies, maar k ben er wel zeer misselijk van geworden...
|
Koude thee. Geen ice tea want dat is wel lekker :D
|
Hele vieze witte wijn, zure yoghurt, beschimmelde jus d'orange, een heel vies mixje.
|
bier:)
|
bier van de aldi...
...blegh |
karnemelk :(
|
Citaat:
|
surinaamse strorum 89 % alchohol
eens maar nooit meer |
Strorum, pure whiskey, karnemelk, tomatensap!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |