![]() |
Als je heel lang in de ZON kijkt.....
Als je lang met wijdopen ogen tegen te zon in kijkt dan zie je na verloop van tijd vanzelf kleine lettertjes PHILIPS staan. PHILIPS 100.000Watt. Of een miljoen, dat kan ik niet goed zien.
Je moet kijken totdat je hoofdpijn krijgt, bij ieder knipperen van je ogen zie je uit ene blinde vlek de letters en cijfers ‘ PHILIPS 100.00 Watt oplichten. echt waar :) |
gelukkig hebben ze die :rolleyes: smiley in t nieuwe forum nog behouden
|
zal het morgen meteen gaan proberen :)
|
dat is echt wel beter ofzo, ik denk dat ik het nu wel ga maken in me leven dankjewel hey!
|
om maar in de sfeer te blijven
: LIGHTEN UP :D |
"have a coke and a smile and shut the fuck up"
Richard Pryor© |
let's make things better, daar leven ze voor he
|
Citaat:
|
ik kan niet in de zon kijken
|
Citaat:
|
Eindhoven gloeilampcity
|
Citaat:
als de asymetrie van de maan langs de synetrie van de chynologie komt, staan ze synchroom. Vanuit een synchrome positie straalt er dan licht.. door de nieuwste beeldmanipulatie van philips semicondoctors.. kan het lijk alsof er Philips staat. Feitelijk dus als de zon niet syndroom staat, Staan er diverse andere aanduidingen, My first sony dec 1 bijv. maar de Zon bied veel meer.. Je kan in de sterren zien wanneer jij gelukkig wordt, soms met een ander mens, soms met een Konijn. Doordat de Synchrome werking soms maar half zijn werk doet gaat het weleens fout.. Je wordt dan wel gelukkig maar dat is aflopent.. Daarna ontstaat vaak een enorme woede of machtstijd.. het heet ex-leifdadigheid en is bijna overal te krijgen. Een voorbeeld is menneer Bosh uit Amerika hij, was in het geheim in Lampzwanzenstan omdat, Homo's en politike niet gaat in Amerika dus vandaar dat hij een geheime relatie had met Soufle' Bof laden. Doordat, dat ook gebeurt was met een halve synchrome werking, is er dus ook haat ontstaan tussen die twee. de geruchten gaan dat Bosh de laatste tijd zeer lastig zit en loopt... |
Citaat:
|
waarom zie ik dan OSRAM 10 MV staan?
|
als ik te lang in de zon kijk begin ik te janken
|
ik zie alleen maar vlekken als ik te lang in de zon kijk hoowr :D
|
Citaat:
hehe:D eh...ik krijg dan zwarte vlekken voor mn ogen enzo... |
Reclame!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Philips... lijkt mij een merknaam :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik wel :o |
deel 1 van : Hoe verkanker ik me ogen
|
Citaat:
|
Jij = raar! :rolleyes:
|
Ik zie philips 25 000 000 W staan...
ben ik nou raar???? |
Citaat:
maar toch heb ik gelijk:) |
Als ik Philips hoor denk ik tegenwoordig meteen aan de breedbeeld tv en niet bepaald aan die gloeilampenfabriek.
WIst je trouwens dat Philips ooit in zaltbommel is begonnen :D |
Citaat:
|
Wat stom ik zie het helemaal niet. Misschien als ik deze verrekijker gebruik...;)
|
:S ik zie made in china staan.. :(
|
Ik heb het id dat ik, dat er in die zwarte en witte vlekken geheime boodschappen zitten... Rare jongens die gasten van philips...
Dat had ik ook al met die breedbeeld tv.. daar werd mn beeld ook al ontnome.. HELP :P |
Citaat:
|
Philips is een achterlijk bedrijf. Van en voor arbeiders.
Wie koopt er nou gloeilampen die 1 jaar meedoen nadat ze zijn gecontroleerd (via 1 HELE hoge schok), ipv gloeilampen die 25 jaar meegaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een ongelovelijke onzin :eek:
bovendien is de zon zeker geen 100.00 Watt :p |
Citaat:
|
ik heb net een poosje naar de zon gestaart en ik zie nog steeds die kut letters overal :eek:
|
ik hoorde eens iets over een paar gasten die dronken waren en het spelletje 'wie kan er het langst in de zon kijken' deden. Resultaat: dat spelletje kunnen ze i.i.g. niet meer spelen.
|
Volgens mij is ze aan het hallucineren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS. Het is research, dit ff terzijde. |
WAT EEN TERING TOPIC, ZEKER OPTIMA :rolleyes:
|
Citaat: