![]() |
hoevaak per jaar gaan jullie naar de kapper ???
ik z'on 10x
|
ik ga helemaal niet naar de kapper, mijn moeder heeft een kappersopleiding en mn haar verven kan ik zelf/eventuele vriendinnen :p ook wel
|
uhm, ik moet 1x in de 2 maanden (kort kapsel), maar ik vergeet het telkens, dus dan wordt het te lang *bah*, maar nu is het dus te kort afgeknipt (ik ben nu een jongetje... zucht), dus dat kan wel weer wat langer duren voordat ik weer naar die geweldige fantastische kapper stap...
|
3x ofzo...phff bijna nooit
|
Nooit, mijn zus is kapster:rolleyes:;)
Naja, ik laat mijn haar zo'n 4 keer per jaar knippen... |
Om de 6 weken.
|
nooit, mijn zus is kapster :D die knipt me haar 2 x in een jaar ofzo... niet zo vaak :)
|
eehhmm... iets van 10 keer per jaar ofzooi
|
ikke om de vier à zes weken...
|
Ik zou het niet weten. Het ligt eraan of ik het zat ben of niet. Ik denk tussen de 5 en 8 x per jaar ofzo??
|
Citaat:
|
Nooit,ik knip het zelf eraf indien nodig.
|
uh is nu ong 2.5 jaar geleden dat ik de laatste keer ben geweest.. mn moeder knipt / kleurt als ik dat wil (en als t niet te ingewikkeld is).
|
Om de vier à zes weken, dus zo'n 8 à 12 maal per jaar.
|
Citaat:
|
om de 4 weken.
|
3 á 4 keer per jaar schat ik. Alleen als het nodig is ( dode punten ) want ik ga m'n haar lang laten groeien :)
|
vader knipt me, met tondeuser, lekker makkelijk, maar iets van ehm 10 keer per jaar ossow
|
zes keer ofsoww... ben nu al 3 maanden niet meer geweest... maar k ga volgende week maaar weer es...
|
Citaat:
|
Zo'n vier keer per jaar, of vaker indien nodig.
|
Om de twee weken, dan laat ik ook een permanentje zetten en dergelijke. Ik maak er gewoon een gezellig dagje van! Heerlijk gewoon. Een moment van ontspanning.
|
Dit is een kantine-topic..
Lifestyle --> Kantine |
5x per jaar
|
nooijt, me moeder knipt
|
Citaat:
|
euhm om de 3 weken...
|
we hebben zelf wel een tondeuse :D
maar misschien dat ik een zwerverkapsel neem... |
Keer of 2?
|
1 a 2 keer, ik wil t meestal lang laten groeien dus ik ga nie zo heel vaak.
|
ik keer in 4 weken knippen en 1x in 2 maanden verven
|
5x ofzo...
|
1 keer in de 6 weken ga ik ongeveer naar de kapper...
|
3 of 4 x
|
3 x:)
|
Om de 12 weken zo'n beetje, bij wijze van spreken een onderhoudsbeurtje, punten bijknippen enzow. Verder laat ik er nix aan doen, laat maar lekker groeien dat zooitje :)
|
nouw, iig 1 keer per jaar, anders krijg ik wel erg veel dooie punten, en soms 2 keer per jaar, als het persee moet.
|
toen ik het nog kort had ongeveer één keer in de zes weken tot twee maanden, nu zo min mogelijk want ik laat het groeien
De laatste twee keer dat ik geweest ben was in augustus en daarna 4 weken geleden, begin maart |
Ik doe de puntjes zelf. (ik heb lang haar dus is goed te doen)
Maar als ik het zat ben en er een langer stuk af wil doet mijn vader het (1 keer per jaar in het voorjaar is dat altijd :p) |
om de 6 a 8 weken dus tussen de 5 a 8 keer ofzo
|
Vier keer ongeveer.
|
ligt eraan hoe ik het wil...
dit jaar nog geen 1 keer verleden jaar stuk of 6 keer..:D |
ene van mijn goede voornemens dit jaar: NIET anar de kapper gaan
ik spaar voor toiletpapier :D |
ik ga het afgelopen jaar al nooit meer naar de kapper,
kheb de tondeuse uitgevonden :D lekker makkelijk, elke week een keer eroverheen in 5 min. hartstikke goed. |
euhm, 1x per jaar ofzow . keb beetje afkeer van kappers en ondertusse ist lang genoeg om het zelf bij t knippen alst nodig is
|
1 keer in de 6 weken geloof ik ofzo of 8 weken :confused:
|
geen idee :) als m'n haar splitst ;)
|
Stuk of 6 keer per jaar. Zal nu wel iets vaker moeten, omdat ik het kort heb laten knippen en daar toch wel tevreden mee ben :)
|
20x (tja heb een lastig kapsel)
|
Ik ben afgelopen zaterdag nog naar de kapper geweest :)
En nu heb ik een heeel ander kapsel...dus al die foto's op me site kloppen niet meer :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |