![]() |
wie heeft hier wel eens iets
gestolen?
waarom en wat was ut? :) |
Een keer een snoepje bij de Jamin, toen ik 8 was:o
[edit] en waarom? Ik had geen geld en dat snoepje zag er zo lekker uit..... |
een knuffeltje bij een speelgoedwinkel toen ik 11 was ofzo :o
|
Nog nooit :o
Oh toch wel: steentjes uit het tuincentrum :D |
één van mijn oude werkgevers ooit eens..
nouja, ik bleek nog 300 meter kabel en een krimptang thuis te hebben liggen en had geen zin om dat terug te brengen Verder..ehm..een keer wat spulletjes van school. Paar potloden/pennen...en natuurlijk een collectie koffiemokken van docenten :D |
ik heb momenteel een woordenboek van school thuis, maar ik denk dak die wel ga terugbrengen :p
|
boeken van leraren(eigenlijk geleend en nooit teruggeven), bosatlas van school, kauwgum bij de super, :rolleyes: voor de rest ook nog verkeersborden :D
WAT EEN CRIMINEEL :o |
ik niet.. niet datik me kan herrinnere,maar me zusje steelt nog steeds , in oostenrijk gaat zei altijd zulke krasloten kopen, en dan geeft ze geld voor 10 kraslootjes ofzo ( zijn niet zo duur daar) en dan pakt ze er altijd 20 ofzo.. die gast let niet echt op namelijk die die kraslootjes verkoopt :)
|
Ik ben braaf:p Nog nooit ietzz gestolen;)
|
neej, k heb eigenlijk nog nooit iest gestolen geloof ik...
ben braaf.... |
laatst nog toen ik boutjes nodig had, ik had geld genoeg voor 10 maar ik had er 12 nodig..
tja ach nood breekt wet :) |
Snoepjes bij Jamin en een gouden broche met een diamantje van een vriendinnetje toen ik 5 was ofzo!
|
zat van school ,bosatlas en dingen van handvaardigheid ,het was inde tweede echt een sport
nu alleen als ik iets nodig heb van school stout he :rolleyes: |
Citaat:
|
Wat doet men hier 'cool' zeg :rolleyes:
Als iemand echt iets gestolen heeft (en geen snoepjes) zou hij het toch niet zeggen tenzij diegene stom is! Dus ik zou zo zeggen: slotje |
Ja, bij de Jamin ook:D Volproppen dat mondje :p
Verder niet dat ik weet.. *is braaf* he marlous? :p |
Ik heb nog nooit iets gestolen en zal dat ook nooit doen.
|
Een héle hoop pennen :o
|
Ik heb toen ik een jaar of negen was, een keer uit een speelgoedwinkel een soort dinosaurusspeeltje meegenomen....de verpakking was open. Maar eignelijk was ik het me totaal niet bewust dat het stelen was
|
Citaat:
|
:( dit was vroeger mijn topic:(:(:(
ik heb een appel gestolen |
Citaat:
|
eeen pakje fireballen.... oooeeeehhhh, jah en een pen van school :D
|
Citaat:
Maar ff serieus, wat doet iedereen hier cool: 'ik heb een pen gestolen, ik had niet in de gaten dat ik iets stal, ik steel snoep' etc etc etc. Wat zijn wij cool, boehoe! Ik bedoel maar, Jezus!!!! |
Citaat:
stelen is voor mietjes! |
Citaat:
Maar dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat iedereen hier cool doet terwijl je triest zijn. Want als je echt een keer een inbraak heb gepleegt zou je het niet op dit forum aan iedereen zeggen dus ik bewijs hiermee de nutteloosheid van deze topic. |
Ik een keer een pakje vloeitjes, om nepsigaretten mee te draaien, was toen ik 6 was ofzo.
|
Nope,ben erg braaf :p :p
|
iemands hart......
|
nog nooit, nog nooit...
|
Snoep uit de Edah, wat kleine speeltjes uit de basisschool, snoep bij vriendinnen thuis, ...
Shit, wat ben ik erg. :D |
Ik heb nog nooit iets gestolen.
|
Is/was snoep stelen populair ofzo:rolleyes: :p
|
fucking veel lollys, n eye-liner ding, en kleine cadeautjes voor vrienden/vriendinnen. (drama)
|
Citaat:
|
een knikker bij mijn beste vriendinnetje :o
ze had een heeeeele grote mand vol en dat vond ik niet eerlijk dus ik pakte er 1 uit. er lagen hele grote bonken in maar ik had maar kleine zakken dus ik had zo'n kleintje gepakt... yeah baby. |
in schone leuvense traditie neem ik wel eens een souveniertje mee als ik uit ga, een glas ofzoiets. nix duur of kostbaar, gewoon om mn bestek aan te vullen. klinkt erg he :( tja
|
Citaat:
Kan je er niet tegen?:p |
Citaat:
|
Ja maar ben der ni trots op:confused:
|
snoep in een snoepwinkeltje..........whahaha......echt stoer joh:rolleyes:
|
euhm bijna elke keer als ik ga winkelen *bloost* en veel te veel om op te noemen
|
een reep bij de Aldi:o
dat ding kosten toen iets van 80 cent:D ik vond het stoer om het te jattuh:rolleyes::S *is nu ouder en wijzer:D* |
Citaat:
|
een raket-ijsje uit mn basisschool toen ik 10 was :o:o
*heeft grote spijt* :( :'( |
btw.. Ik was een keer met een vriendin door een winkelcentrum aan het lopen. En toen zei ze: Hee zal ik een tomaat meenemen? (jatten duz) en toen zei ik: Neej joh! en toen pakte ze opeens een tomaat en rende een stukkiej verder op. Ik dacht echt:WTF?!?! En toen zei ik duz dah ze em trug moest legge en dah heeft ze wel gedaan, maar ik keek echt mn ogen uit..
Maar jah, ik steel dan owk niet he.. :rolleyes: zelfs nog nooit een snoepje bij de jamin;):p |
portmonee van de leraar.
het was toch weer 100 euro erbij |
Citaat:
|
Helemaal noppes (jammer he)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |