![]() |
hoe drink jij?
okeej hier mijn vraag....
als jij uit een glas drinkt hoe drink je dan? 1. met je onderste lip om je glas of flesje heen :D 2. met je onderstew lip in t flesje of glas en dan tegen de bodem gedrukt. :p vertel mij please want ik zit met een identiteits crisis want ik weet niet meer hoe ik drink, in 1 x kwam ik dr achter dat je je onder lip in en om het glas kan doen. :( p.s. verplaatsen mag. sluiten niet. :) |
Met je lip in het glas en dan de bodem raken :confused:
Heb je wel een kort glas of een gigantische onderlip :eek: |
gewoon met een rietje :D
|
Citaat:
of.. eat..? ;) |
Citaat:
ik weet nie gewoon je kan je lip dus om het glas heen doen ( je onder lip) maar het hoeft nie je kan ook je onderlip in t glas doen jah en dan drinken gewoon probeer maar eens uit :confused: want ik weet ook nie hoek t anders moe uit leggen hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je alweer een gigantische onderlip nodig zeg :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
wil je een keer drinken op die manier? dan maak ik het daarna wel droog ;) |
jullie kunnen gewoon niet drinken:mad: :rolleyes:
heeft nix met een grote lip te maken maar als je bijvoorbeeld een flesje hebt, dat is klein! doe je dan je lippen om het flesje heen ( gaat voornamelijk om je onderlip) want dat past makkelijk. of doe je wat anders met je onderlip????\ jah gewoon ik let daar een bietje op in de pauzes op school hoe mensen drinken en met je onderlip om een flesje heen ( wat de meeste doen, vooral jongens) staat een bietje tsja hoe zalk t zeggen aso :confused: gewoon nie super netjes :D |
Citaat:
|
Bij een flesje klem ik gewoon mijn mond om de tuit hoor..Boeiuuh..
|
Citaat:
ik vroeg dus doe je t zo... of op een andere manier ( wat subtieler) |
evil cherry is een irritant persoontje :mad:
of je bent irritant of je bent blond :confused: :p |
ik drink met mijn onderlip aan de buitenkant van het glas !!!
|
Citaat:
ze is lief ! |
Citaat:
|
Citaat:
Hm, ik weet eigenlijk niet hoe ik t doe:confused: ik doe ook me onderlip om dat stukje heen, want anders blijft t niet goed zitten en dan flikkert al dat drank op je kleding ofzow:eek: :D |
Citaat:
yeahhhhhhhhhhhhhhh yeuhhhhhh eindelijk iemand die mij begrijpt, jullie moeten maar eens opletten met drinken t kan op verschillende manieren hoor zonder dat t op de grond flikkert maar tis iets wat je automatisch doet dus iedereen verklaard me nu voor gek, ma tis leuk om dr bij stil te staan hoe mensen drinken vind ik.. |
Citaat:
:D een nadeel is wel dat als je er dan op slaat dat je tand dan *tak* doet :D:p |
gewoon, met mn onderlip onder het glas..als je je lippen in het glas houd, loopt alles denk ik ernaast :D das ook zo verrot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neej, neej, je lip niet in het glas, maar aan de binnenkant op het randje van het glas :D
Ik heb het ook wel is gezien, volgens mij kan je als je je lippen aan de buitemkant zet het drinken veel sneller naar binnen gooien (denk aan bierdrinkers :D ) . |
Citaat:
|
:D dit is zo grappig
|
uhm, gewoon mogelijkheid 1? Anders giet je het ernaast toch?
|
Weet ik niet, wat boeit jou dan nu dan?
|
1
2 lijkt me een hoop geknoei opleveren :eek: |
Zeer interessant topic :D :rolleyes:
Nou om toch maar antwoord te geven: 1. |
tis ook zeer interresant hoor
tis leuk om te kijken hoe andere hun lippen om een glas of flesje sluit en dat dr een duidelijk verschil te zien is bij jongens en meisjes |
Citaat:
ikkeuh met lip onder glas |
Citaat:
1.praat normaal 2.up geen oude topics 3.al nagedacht over die boomstam? |
Citaat:
2. net alsof jij ooit dronken bent geweest doos |
we vinden je allemaal heel stoer hoor (y)
en ga nu maar ff buiten spelen |
Met mijn onderlip onder het glas. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm geen idee :D tis meestel 1,2,3 zupen!!! kijken maar wie het snelst is ;)
nee mijn onderlip onder het glas denk |
denk zoals 99% van de nlīs... onderste lip onder het glas
|
Citaat:
|
Onderste lip op het glas.
Ik vind het fatsig :p als iemand zijn onder en bovenlip om een flesje doet! |
Met mijn onderlip op het glas. Nooit anders geweest trouwens, ook niet bij vrienden oid.
|
onderlip tegen de onderkant/buitenkant van het glas
|
Ik doe mijn onderlip er heel iets om, geloof ik. Bovenlip niet, dat is bij een gewoon glas ook vrij moeilijk :p
|
Citaat:
1. :o 'k heb weleens geprobeerd een flesje bier achter m'n onderlip te verstoppen maar op de 1 of andere manier hadden ze het door :o ;) |
1.
|
1. met je onderste lip om je glas of flesje heen
|
1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |