![]() |
Ben jij tevreden...
met je signature????
en plaats hem natuurlijk ff... hoe ben je op je signature gekomen, issie grappig bedoeld of serineusje etc etc maak dr maar een mooi verhaal van "ik en de geboorte van mijn signature" :rolleyes: :) |
jawel hoor
lijkt me duidelijk 1e deel is van the joker, 2e deel is van LPF, 3e deel is van Milkon© |
Ik weet me sig niet eens:p
|
doh.
|
Lemmesee..
|
Citaat:
|
tis een stukje uit een nummer dat ik leuk vin...
|
Citaat:
|
Kheb meestal mn sig wel een beetje in dezelfde stijl, de meeste mensen weten wel wat voor stel. Met deze ben ik niet echt tevreden maar ik verander hem ook regelmatig.
|
die sig boeit me eigenlijk nie zo.. k heb er ook maar wat neergezte, maar t slaat verder nergens op...
k lees de sigs van anderen eigenlijk ook niet zo vaak... tenzij ik meheel erg verveel... |
ja, ikzelf wel, maar denk niet echt dat anderen a) zin hebben om m te lezen b) frans KUNNEN lezen c) het wel kunnen lezen maar de dieperliggende boodschap niet begrijpen
|
Nee ben niej tevrede..tiz bij gebrek aan inspiratie..:rolleyes:
|
ben er heel tevreden mee...
het is een citaat uit Hamlet... |
Het is een stukje uit een super mooi liedje! Maar eigenlijk vind ik het a;s sig toch niet zo leuk... Maar ik kan nu ff nix beters verzinnen, dus ik laat um nog maar ff zo!
|
Hartstikke trots natuurlijk :rolleyes:
Me sig maakt mij beter dan de rest en zet mij zeker op een hoog voetstuk. :rolleyes: ;) |
ja.
en het is een aanmoediging voor SuSHIJoW omdat ze een bepaald probleem heeft waar ze vanaf moet en het moet er lukken:D |
ik vind hem geweldig....
|
ben er eigenlijk wel op uitgekeken.. :S
|
ik wil nu het latijn voor gezaamlijke dronkenschap...
|
mwoah
ik had eerst een originelere maar die werd al gauw saai, dus nu deze... ben er zelf opgekomen, heeft dus met mn nickname te maken |
hop :D
hmm.. je sig wordt tegenwoordig uit de database gehaald ipv dat ie blijft staan... :S |
...duits :eek:
|
Citaat:
om een excuus te hebben voor je arrogantie? |
Citaat:
|
Citaat:
mijn sig is latijn, en betekent 'nu is het tijd om te drinken' :D |
Citaat:
|
nee
|
ik vinnum goed genoeg! :D
verdere uitleg staat er eigenlijk al in... |
CUP A SOUP!!
|
hij slaat dus nergens op en toch heb ik 'm al een hele poos
|
d0h :rolleyes:
|
Dat eerste deel wordt een beetje saai... iemand suggesties?
|
Citaat:
of ik steun Milkon©! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit beter?
|
Citaat:
JEEJ:D |
Citaat:
jij krijgt een pakje melk :) |
Citaat:
|
ik ben tevreden over het eerste deel, het tweede deel ben ik gedwongen er in te zetten door roel/faery :D
|
ja hoor
een aantal standpunten en iets over mijn forumnaam:) |
Sjors, bent een eikel!
je? je bent? |
Als ik niet meer tevreden ben, dan verander ik hem, hehehe
|
ik ben er wel tevreden over, ik vind em prima zo en ik weet toch niets beters :D
de eerste 2 delen spreuken, dan een iemand die toch echt ff genoemd moest worden en dan ook nog calimero (of hoe heet dat eitje?) |
Prima zo, voorlopig :) Het eerste kwam mn zus een tijdje geleden mee aanzetten, moest het een paar keer opnieuw lezen om het helemaal te snappen, maar toen sloeg het ook wel meteen op een (slechte :() eigenschap van me. Kan mezelf lekker confronteren..
Het tweede, mja dat is eens zo gekomen (had ook over de tandarts kunnen beginnen ;)) |
IK HEB EEN PRACHTIGE SIG :D :D :D
|
Jah ben ik zeker, anders zou ik het niet als sig hebben he :rolleyes: :p
|
Ik ben er zeker tevreden meej...mijnus is de mooiste ;)
|
Mijne is een quote uit de film The Godfather dus ja ik ben er blij mee. Heeft ook een diepere betekenis hehehe.
|
ik zelf ben dr nie zo super tevreden over want i kwist zosnel ff nix beters...
tis een stukje van een kinderversje/ liedje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |