![]() |
Even eerlijk,hoe afhankelijk ben jij van internet
Had ik hier nog niet zien staan ,en ben er wel benieuwd naar ,aangezien ik hier wel eens getallen van boven de 20 voorbij zie vliegen als ik deze vraag stel aan 1 van de onzin gang..
Zelf zit ik zo'n 5 a 6 uurtjes per week op internet,de ene week wat meer dan de andere. En ja ,ik kan me een leven zonder scholieren.com voorstellen ! :rolleyes: :rolleyes: En wel even eerlijk zijn he !!!!!! |
wat boeit jouw dat?
is dit een topic om zelf ff de stoer de ik heb WéL een leven man uit te gaan hangen ofozw... |
Mjah dit heeft geen ene fuck met lifestyle te maken. Eerder iets voor de Kantine, imo
Dus Lifestyle --> De Kantine |
inet is erg belangrijk voor mij:o
ik kan ook wel in de vakantie zonder inet maar echt leuk is het niet:o |
Ik zit per week (ff rekenen) ongeveer 20 tot 25 uur op internet.
En nee ik kan me geen leven zonder internet voorstellen, we zaten een keer een hele week zonder inet --> ik d8 dak dood ging! :rolleyes: :p |
Nee ik kan niet zonder i-net.. Mede omdat er op i-net de meeste informatie te vinden is voor proefwerken, verslagen en werkstukken :D
Verder kan ik prima zonder |
lifestyle is mijn leven :D
mnee, serieus.. ik kan wel zonder internet, zit ook niet altijd achter de computer, maar dat wordt toch al gauw van 15 tot 20 uur per week.. als ik niet meer online kan dan heb ik best wel veel tijd over. bijvoorbeeld, ik ga binnenkort voor twee weken naar rusland, omdat ik daar een oma heb zitten met een hersentumor, en tis allemaal heel klote enzo.. en toch heb ik behalve de normale gedachtes in zo'n situatie iets van 'god, hoe wou ik het twee weken volhouden zonder internet' :S |
niej echt afhankelijk van internet, gebruik het soms voor werkstukken ofzow.
|
de ene week meer als de andere...
nu is het best wel erg....:D |
ik werk eigenlijk maar 2 uur per dag en doe verder niets dus ik ben er zowat altijd wel meestal snachts
|
Ach, tis leuk, maar ik kan beswel een poosje zonder internet hoor. is nie zo'n probleem. op vakantie heb je daar toch ook geen last van.. (of wel?)
|
Ik kan niet zonder internet.
Zowieso moet ik voor school veel doen op internet dus. En ja ben internet verslaafd. maar heb ik gewoon een normaal leven hoor Me computer staat 7 dagen per week 24 uur per dag aan. En als ik ff niets te doen heb zit ik achter de computer |
ik prima zonder internet
k zit ongeveer 5-6 uur per week eraan het is erg handig voor muziek en het forum is meestal wel leuk |
ik dacht heel erg, maar ik heb deze week nauwelijks achter de pc gezeten en ik heb het absoluut niet gemist.
Eerst miste ik het altijd al na een dag, maar de laatste tijd lijk ik wel minder verslaafd ofzo:) |
Citaat:
|
Ik weet niet .. zit vaak tijdens m'n werk op het forum .. daarnaast ook thuis .. hmpf .. houden we het maar op te veel :D
Afhankelijkheid is echter iets anders. Moet ik nog eens goed over nadenken.. |
Ik zit ongeveer 3 uur per dag achter internet. En dan alleen op dit en op een ander forum en natuurlijk op msn. Ik kan opzich gewoon zonder internet, maar ben ook blij dat het er wel is als ik me bijvoorbeeld verveel ofzo!
|
heb een comp in mn kamer met adsl aansluiting, dus die staat wel zowat altijd aan. en ik gebruik het vooral om muziek te downen, dingen te maken voor school, chatten met mn vriendje en andere vrienden/mensen. mn vriend woont niet al te dicht bij dus bellen enzo is wel duur vaak, dus dan maar chatten helaas :(
|
best wel. mn computer is 2 maanden kapot geweest en ik kon wel zonder...
|
Ik kan niet zonder mn PC en i-net. Doe haast niets anders dan i-netten :o
|
ik internet behoorlijk veel, en ik heb een aantal vriendinnen waar ik veel mee chat, en sommige daarvan ken ik ook nog es via het internet. Maar ik woon 20 km van school, en ik ken in het dorp waar ik woon nog maar een paar figuren. Dus ik ben best internet-afhankelijk. K mail veel met mijn beste vriendin(die ken ik wel in het echt hoor :)) Maar ze mailt de laatste tijd niet meer terug :( ze is ziek en zo...
en ik kan me ook best een leven zonder scholieren.com of internet voorstellen :) |
Ja ik ben bang dat ik heel moeilijk zonder zou kunnen..
als mijn internet eraf zou liggen zou dat heel erg bevorderlijk zijn voor mn school.. :o |
Ik kan wel zonder, maar wel moelijk denk ik. Ik moet er gewoon elke dag ff op, even kijken of er nog bekenden op msn zijn ofzo, en eventjes mijn meels lezen... Is voor mij gewoon vooral veel contact met mensen die ik al ken.
|
Ik kan niet zonder, vermits ik er mijn geld mee verdien.
|
Het internet staat bij mij 24.00 uur per dag aan, want ik heb kabel en de server staat altijd aan. Als ik op mijn computer zit zet ik altijd eerst naar deze forum.
Het verschilt per dag, maar gemiddeld 5/6 uur per dag. IK ben niet altijd bezig met de computer, want soms staat het gewoon aan en doe ik er niks mee. Ik ben er niet van afhankelijk, maar het is wel een leuke bezigheid hier op het forum. :D |
super afhankelijk, op vakantie mis 'k 't echt al na 'n dag of 2.
ben programmeur en heb pc altijd aanstaan, alleen als 'k slaap (meestal) niet. Heb ook kabel internet dus dan ben je altijd online. En 't is echt super verleidelijk om dan steeds ff op 't forum te kijken, msn bijkletsen, beetje surfen enzo. |
Ik d8 dat ik er geen problemen mee had...maar toen ik ging verhuizen en dankzij de KNP 5 weken zonder zat, toen besefte ik pas dat ik verslaafd was...
|
het mindert al een stuk
leven zonder onzin gaat best lekeer lezen enzo en dat doe ik steeds meer met dit mooie weer maar tis ook me werk |
Nou, ik internet ongeveer een uurtje per dag. Dat zal voor ongeveer 40 minuten bestaan uit forummen. Verder wat surfen, cu2 en MSN en mailtjes sturen.
Ik kan me zeker een leven zonder het forum voorstellen, maar op dit moment vind ik dat dit gewoon bij mijn vrije tijd hoort. |
afhankelijk niet... (ik kan leven zonder forum)
maar het is wel leuk (forum en het internet over het algemeen) en ik ben gewoon verslaafd *snik* |
Citaat:
ik weet niet wat jij allemaal loopt te ijlen maar ik zeg toch niet dat als je veel op internet zit je geen leven heb ofzo ? jezus wat een ventje die jodokus :mad: |
internet owned.. gewoon..je kan er tegenwoordig alles opdoen dus.. mjuh.. wel beetje afhankelijk
|
Ik kan er goed zonder als het moet, maar áls ik het tot m'n beschikking heb, maak ik er ook schandalig veel gebruik van.
|
Ik kaner niet zonder. Ook wegens school. Al mijn informatie komt van internet. De cijfers zijn vooruit gegaan omdat ik internet heb. Je ziet meer dingen van de wereld. Alles komt dichterbij. Internet=toekomst. AMEN blub
|
bijna al m'n vrije tijd zit erin :o
|
volgens mij kan ik echt niet zonder internet. Ik denk wel dat ik een beetje verslaafd ben. Als ik het druk heb op school en ik hen huiswerk, dan begin ik helemaal te shaken omdat ik niet achter internet kan...:p
|
Ik kan makkelijk zonder. Eerst dacht ik van niet, want ALS het kan, doe ik het ook. Maar telkens als 't het niet doet, of als heel m'n computer kapot is (En dat is vaak..) merk ik dat ik het totaal niet mis, ik ga geen andere manieren verzinnen om op internet te komen, ik check zelfs m'n mail nergens. Dus ik vind het leuk, ik maak er ook gebruik van als ik de mogelijkheid daarvoor heb, maar ik ben niet afhankelijk, het is geen ramp om zonder te moeten.
|
ik ben verslaafd
die paar weekjes vakantie overleef ik wel maar op woensdag en vrijdag mag ik niet achter de pc :mad: en dat is echt klote. |
te eigenlijk
weekje vakantie gaat nog wel, twee niet. dan flip ik. na de derde week begin ik af te kicken. ik maak gemiddeld zon 5 a 6 uur internetten per dag.. op schooldagen. vrije en weekend dagen zon 12 in combinatie met muziek is dit mijn leven... en I don't care Im addicted.. ~bluh~ |
vrije dagen: uur of 4-5 ofzo
schooldagen: uurtje of 2 (en toch heb ik een social life :p) [SIZE=0.25]*of iets dat daarvoor moet doorgaan*[/SIZE] |
k kan nie zonder interent (in de vak heb k er wel moeite mee)
maarja, t moet maar he. zonder internet gaak nie dood maar echt blij ebn k nie. |
Ik ben er wel afhankelijk van, email en smsjes enzo. Ook kan ik niet echt zonder het forum :D
|
ik geef even eerlijk toe dat ik blij ben met de reacties die ik hier lees :D
maar waarom ben ik (lijkt wel) de enige bij mij op school/in de klas die altijd zo met internet bezig is? (op een aantal na) :o |
Absoluut verslavend!!! Kan niet meer zonder....en wil ook niet meer zonder.:D
|
Citaat:
|
na een paar keer een week computerverbod ben ik er achter gekomen dat ik best zonder kan
|
ik kna best zonder de computer, heb ik vaak zat moeten doen als dat ding weer eens kapot was
ff optopic: ik zit tussen de 6 en 15 uur per week op internet, komt ook omdat ik een modem heb, wnat anders wordt t wat te duur |
Ik kan best zonder computer en internet maar ik zou niet weten waar ik anders mijn tijd aan zou moeten besteden laatst heb ik trouwens wel een weekje zonder gedaan en dat gind me goed af
|
Soms zit ik er 15 uur per week achter, soms 20, soms weken achter elkaar 30 min per week... of helemaal niet.
Dus nee, ik ben niet afhankelijk |
Citaat:
ROFL :D hahahaha wat een gruwelijke reactie!!! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |