![]() |
De datum dat je je aanmeldde...
Weet jij zo uit je hoofd de datum dat je je aanmeldde op dit forum? Was het een bijzondere dag of zegt de datum je niks?
Ik weet nog precies welke dag het was, 30 april. Bijna een jaar geleden alweer:eek:. Koninginnedag dus. Ik verveelde me die dag te pletter, dat weet ik nog. En forum.scholieren.com kende ik al langer, maar ik had nooit de moeite genomen om me aan te melden. Dat deed ik toen dus wel, uit verveling. Verder is er niks bijzonders met die datum, maar ik heb 'm onthouden om dat het koninginnedag was. |
een daggie voor kerst... das meestal 24 december. kweet nog wel dat ik me in de kerstvakantie verschrikkelijk verveelde... maar jah, k heb daardoor wel fruitmand ontmoet :)
|
22-07-2000
Net nog ffies gekeken ;) En xannie is aangemeld op 22-06-2000 (geloof ik ;)) |
nee niet uit mijn hoofd, maar het is wel bijna 2 jaar :rolleyes: :eek:
|
Ergens in juni ofzo?
|
Citaat:
Ook net ffies gekeken :p |
eind januari, volgens mij de 26e (van 2001)
|
9 april ofzo, bijna 2 jaar! niet speciale dag eigenlijk...
|
Citaat:
april, mei vind ik niet bijna..nog 11 dagen dus.. ;) |
11 april 2000 dacht ik.... bijna 2 jaar jeuh.... niet boeiende dag
|
14 februari 2002..
Valentijnsdag.. Toen bereikte ik mijn 1986e post met mijn vroegere nick en dat vond ik een mooi aantal om te stoppen met die naam.. :o :D |
Ik weet alleen nog dat het een kutdag was..
|
Uhm, volgens mij 12 of 21 januari 2001! Zag het vanmiddag namelijk nog in mijn info staan.
|
26 maart 2000. Verder geen bijzondere dag ofzo, ja 2 dagen voor mn verjaardag :)
|
Ik weet het niet, vorig jaar juni geloof ik, maar echt precies weet ik niet. Ook weet ik niet waarom.
|
Citaat:
|
uhhh, neej, tis niet echt een bijzondere dag ofzow. ik geloof dat ik ziek was toen. kweeniemeer precies.
|
14 maart 2001.
|
Ik heb geen id, zal eens even kijken :)
|
Citaat:
|
Ergens in 2000..verder kom ik niet. :/
Aha: 14-04-2000..het heeft dus geen indruk op me gemaakt. |
ergens in juni geloofk...
euhw.... das eigluk best wel lang gleden 02-07-2000 ofzooi :confused: khouwut vol |
begin april 2000
|
Citaat:
|
kheb net ff gekeken op 9-12-2001 het was niks geen bijzondere datum ofzo khad gewoon dit forum gezien bij mijn ex en vond het wel grappig dus....
|
Met deze naam op 9 september 2000. Toen was het schooljaar net begonnen, voor de rest zegt 't me niks.
|
te lang en te onbelangrijk om te onthouden
|
17-10-2000
Waarmee ik mezelf toch wel tot de regulars reken. :rolleyes: |
Citaat:
Ben ik nu ook al een beetje regular? ;) |
Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar het is een aantal weken geleden.
|
Citaat:
|
ik weet het niet uit m'n hoofd
|
Citaat:
|
22 maart 2000 pfff al ruim 2 jaar hier... toch maar eens tijd om te stoppen..
|
30 sept 2001. Geen bijzondere dag, dan had ik mij waarschijnlijk niet aangemeld :D
|
die datum zou een heilige dag moeten worden,
de dag dat ik me tussen jullie begaf. aanbid mij! of moet ik eerst een sprookjesboek gaan zitten schrijven, en dat de bijbel noemen? :o :mad: |
Geen idee. Eerlijk gezegd hecht ik daar ook niet zoveel waarde aan ("vandaag ben ik een jaar lid, koop een lolly en ga het vieren" :D)
|
Dit is de vierde nickname van me en dees is van 28-02-2002
Maar heb ook de naam skategirl 14 gahad en dat is twee en half jaar geleden. |
Ik kwam er laatst achter dat ik gwoon al 2 jaar op dit forum zit :eek:
(onder de naam joosie50 (yuck :D ) ) |
27 april
Dan ben ik hier 2 jaar!!! :) In principe zou ik er een speciaal topic van maken, maar dat zal nie gaan, want van 22 april tot 2 mei zit ik in FLORIDA! :) :cool: :p |
25 mei 2000 dacht ik....
|
Al bijna twee maanden geleden :D
(15-02-2002) het wordt denk ik tijd dat ik ga afkicken :P |
Citaat:
Oh ik ging kijk en het is 11-04-2000 Dus over 2 dagen!! ben ik hier 2 jaar! Woh had ik echt niet gedacht! |
zie info :rolleyes:
|
volgens mij ergens in februari in 2001
dus alweer ruim een jaartje hier |
8 juli 2000
Kweet ook niet psiez hoe ik hier terrecht ben gekomen, ik heb eecht geen ideej meer :confused: |
vandaag..
ben ik nu niet speciaal :P |
23 december 2000
|
kan bijna mijn twee-jarig lidmaatschap vieren
19 april 2000 ik denk dat ik mezelf trakteer op een ander forum |
Nog 31 minuten en Marlies is twee jaar oud!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |