![]() |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest en welke?
2: Psychologie en Seksualitiet/L & R
|
geen
|
2... Onzin --> Eindhoven en Onzin --> Utrecht :)
|
geen .. GEEN..:)
|
2 .. DoP en L&R+Seksualiteit.
Binnenkort misschien 3, hangt er vanaf wie allemaal naar de Kantine meeting gaat :D |
best wel drama, maar naar geen 1...ik ga zaterdag wel naar..nouja, die ene meeting in a-dam :)
|
Geen.
|
Citaat:
|
None
|
Citaat:
Zo'n scholieren.com-groepsmeeting? Eentjuh; Psychologie in Utrecht. |
kantine
onzin onzin A&N A&N dat was het geloof ik |
Eindhovenmeeting --> 11 augustus 2000
Kantine-meeting --> 16 september 2000 (het was toen toch al de kantine?) Kantine-meeting --> 11 november 2000 Kantine-meeting --> 27 januari 2001 De laatste is idd alweer een tijdje terug :/ |
Citaat:
|
van dit forum geen een
|
Citaat:
dia zullen we naar een meeting gaan van dit forum? ik rij wel :D |
Citaat:
|
geen.. en ook geen behoefte aan...hou zowiezo niet van die leipe grote groepen die een beetje loos gaan hangen in Utrecht,Eindhoven,Rotterdam whatever... daarnaast al die verschillende groeperingen binnen de groep roepen alleen maar irritaties op (kijk zoal naar muziekforum)..
|
0 ik zou er nooit naar toe gaan ook, daar heerst volgens mij een foute geur;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2x een lifestyle in a`dam
|
geen een.. en ben het ook niet van plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0
|
Tot nu toe nog nul... Maar in mei ga ik naar een meeting van L&R + Seksualiteit... Als die tenminste al vast staat...
|
Geeneen..en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.
|
5x..
1e keer Utrecht, was oktober 2000 gloof ik ergens. was wel leuk. en massaal. 2e keer in Amsterdam, december 2000. in de sneeuw, was by far het knust, gezelligst en leukst :D 3e keer januari 2001 Utrecht.. was in feite om 18.00 al afgelopen...flop dus, te massaal --> groepjesvorming :/ 4e keer mei 2001 Amsterdam.. was best saai totdat ik maar om de boel op te leuken een piercing (R.I.P. :() liet zetten ;). klein aantal mensen maar. 5e keer oktober 2001 Rotterdam. was wel leuk :) ook weinig mensjes ach jah, heb het er wel weer mee gehad eigenlijk.. |
Vier:
- Tweemaal Actualiteit & Nieuws - Lifestyle/Kantine (4 januari) - L&R/Seksualiteit |
ben nog nooit naar een meeting geweest, maar wat ik er zo van hoor is het kei gezellig dus misschien komt het er nog wel es van:)
|
Naar een paar van psychologie, ééntje geloof ik van DoP en af gelopen weekend die van L & R en seksualiteit/tiet
|
De allereerste Eindhoven meeting met Lieverd, Monica, Quickle enzo...
En de eerste utrechtmeeting met Hades, Lieverd, Neeltje, Unexplained, Betsy, McLaren, Snorkel, Shadowlady, McMotion, Alexander enz enz. |
Geen.
|
geen :)
|
4 januari lifestyle/kantine
12 april minimeeting met Jordi |
geeneen, ben ik nu een slech mens :o :(
(doen we es geen Werchter-meeting?) |
2 binnenkort 3
|
Citaat:
al onze prive meetings dan ;) |
Citaat:
|
elite forummers-meeting @ zoetermeer
(slisje & ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh uh 1 op de studiebeurs?:S Nouja, meeting... Was niet echt een meeting te noemen denk 'k...
En een prive meeting met Monica, OEH!! wat zou daar gebeurd zijn..:o |
1 privé
meer ook geen behoefte aan:) |
Citaat:
|
Ik nog nooit
|
Citaat:
Ik zie wel wanneer ik weer ga. |
Citaat:
|
0,0