![]() |
kermis
wie houdt hier van kermis?
|
Citaat:
|
Hier (in Weert) is de energrootste kermis van nederland, altijd tof. Ik word altijd helemaal vrolijk van die "kermis"sfeer.
|
Citaat:
kermis is fun :) |
Citaat:
maar ik vinnut heel gezellig altijd :) |
Ik haat kermissen.
|
kermis is leuk.. maar je moet mij nie aan die grijp gevallen zetten, daar krijgje je me nie meer vandaan.
|
kermis sux..raak altijd de weg kwijt..en mn geld.
|
kermissen zijn voor het plebs
|
ik houd niet van kermis, alleen om erover te lopen, maar die attracties.......:eek:
|
Citaat:
|
Vroeger vond ik kermissen superleuk.
'k Vind ze nu een beetje saai, maar meestal neem ik wel even een kijkje. |
ze zijn veel te saai :(
spookhuizen zijn soms wel cool:D:D:D |
|
k vind kermissen niet helemaal gewelidig eigenlijk, je raakt veelgeld kwijt en je heb heel even lol. als je geluk heb.
|
als er een kermis is hier, doe ik meestal niet veel meer dan rondwandelen. Tis er meestal toch wel gezellig, maar het is wel erg zonde van je geld.. Meestal koop ik ergens een grote milk-shake, das toch wel lekker :)
|
Ik geloof ook dat alleen kinderen echt in al die dingen gaan. De meeste mensen lopen gewoon over de kermis om wat van de sfeer te proeven, ik ook, voor de rest is er met de kermis ook altijd veel op stap te doen.
|
vroeger vond ik het wel leuk maar tegenwoordig vind ik er niks aan, het is gewoon verspilling van het geld..
|
Kermis is super :D:D:D
Maar dan wel hier in Tilburg he, de grootste van de Benelux :p |
kermis is voor mij tent
en dat is errug koel die atracties sjaa vond ik vroeger leuk, nou ga ik hooguit een paar keer in een ding-ver-dekop, maar verder gaat het om de tent dat is echt zooo koel :) |
Het kost altijd zoveel geld....
|
Moet je eens op een terrasje naast de kermis gaan zitten en je kijkt je ooogen uit over wat voor mensen daar rondlopen :eek:
|
Citaat:
|
nejz ik ben er altijd zo snel op uitgekeken en je geld gaat gelijk zo hard...
|
Ja kvind kermis wel leuk :) kmot alleen nog een dik maandje wachten tot-ie in Maastricht komt. De kermis in Weert mot ook heel kewl zijn. :)
|
Ik heb echt een hekel aan kermis. Met kermis lijkt het wel of de meest foute mensen onder hun steen vandaan kruipen om dan de hele dag in de stad te hangen, (ojah, dat is ook zo). De binnenstad wordt dan echt een no-go-area vanwege al het loslopende tuig. De kermis is hier altijd in de eerste week van het nieuwe schooljaar dus helaas ben ik dan nooit op vakantie. Ik snap ook niet waarom ze die kermis niet verbannen naar een weiland ofzo zodat de normale bevolking er geen last van heeft.
|
Kermis is niet :cool:
Ja alleen om mensen te kijken :D Je bedaalt gewoon 2 euro om flink misselijk te worden.. dan kan je nog beter gaan touwtje trekken en ballengooien.. en als je hier naar de kermis gaat dan is het altijd vet druk bij de botsautos..want als je daar staat ben je cooool..ahum.. over 6 weken is er hier weer kermis..precies bij ons voor de deur aaaarggggggghhhhh :S |
*topic-necromancer*
|
kermis suckt
|
^.
topic-necroman-ster :p |
Ik vind de sfeer van 's avonds op de kermis rondlopen met al die lichtjes enzo leuk :) Niet dat ik veel geld uitgeef ofzo, hooguit in zo'n opz'nkopding, een suikerspin en een frietje.
Moet alleen nog even wachten, is hier in Tilburg nog paar weken niet. Edit: 16 juli, nog een maand dus |
Bloedhekel aan.
|
Met m'n broertje in het lunapark. :D(y)
|
Citaat:
|
kijken jullie wel naar post-data?
|
kermis is echt vet, op de relkampo's bij de botsauto's na
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kom maar, kom maar! :p |
Ik haat kermissen.
|
Ik haar kermissen, ik veracht iedereen die er naar toe gaat. Het is een poel van verderf waar alleen tuig komt!
|
Te veel kampers.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |