![]() |
Had jij graag oprichter van dit forum willen zijn?
Ja of nee? uitleg?
|
Nee een vreselijke fout.
|
Jon? :eek:
Nee hoor, ik ben liever Eva. :) |
Citaat:
En als je dat niet snapt mag jij mij niet aanspreken. :D :D ;) |
Citaat:
|
Nee, gewoon lekker lid tussen alle andere leden, prima zat :) En ik had t toch niet gekund :/
|
Neej.. hoewel er veel positieve reacties op zijn, zijn er ook veel negatieve.. En ik ben niet zo een computer kind..
Kweet hoe ik hier kom.. en hoe ik msn enzo opstart :) verder kan ik nix maken ofzo :) |
Nee... 't is een hoop werk... :)
|
het lijkt me wel leuk om het een keer te zijn, maar niet voor altijd......
|
Nee, heb geen zin om me altijd pcies aan de regeltjes enzo te houden :p
|
Het lijkt dus een zeer vervelende zaak te zijn niemand wil het, wat is die Jon ook een raar figuurtje.;)
|
uhm de persoon zelf niet, maar wel oprichter willen zijn ,gewoon omdat het verdiend,voor de rest interreseer mij dit forum niks
|
Citaat:
Nee lijkt me echt helemaal niets.. Als ik zie dat dé oprichter van het forum bij uitstek (Jon) een dagtaak heeft aan de site... |
oprichter wel... lijkt me gewoon wel leuk om te zien dat het best wel een succes is, een bekende site. Maar handhaven :eek: nee liever niet... Teveel kopzorgen :p
|
Citaat:
Tussen het en wat een komma :D Foutje :o :o |
nee,
dat zou namelijk betekenen dat ik er aan had bijgedragen dat over de ' 10.000' shcolieren ipv een goed boek te lezen ahcter internet zaten schande :rolleyes: |
Citaat:
had ik eindelijk mooie boeken gevonden.. zijnz e niet meer leverbaar :( |
Citaat:
(mjah ik heb het ei van columbus ook opnieuw uitgevoenden) |
ja , natuurlijk!
why not ?:) |
Neej... Waarom wel?
|
nee, ik richt liever af :D
|
nou niet per se.. ik weet wel dat DK dan wel leuker was geweest :p
|
Had me niet veel uitgemaakt, maar als ik hier beheerder zou zijn geweest zouden er behoorlijk wat dingen veranderd zijn.
|
Citaat:
|
Misschien ja, dan was ik wat bekender geweest.
Maar toch zeg ik nee, dan had ik jaren lang meer tijd moeten steken in deze hele zooi :D :p |
Tuurlijk, op deze manier je geld kunnen verdienen.
|
nee, te ingewikkeld :o
|
Nee, teveel dingen om om te denken, ofzo.
|
neh, laat mij maar lekker een simpel lid zijn zonder verantwoordelijkheden enzow, niemand die tegen je op kijkt enzow :)
|
neuh
|
Ik had mezelf van schaamte niet meer in de spiegel aan kunnen kijken.
|
Te moeilijk voor mij denk ik.. :o
|
Citaat:
|
Nee, zou ik sowieso nooit kunnen. :)
|
nee, zou me te veel telefoontikken kosten
|
Godzijdank ben ik t niet. T forumbaaswezen kwam me al de neus uit, dus wat moet t dan wel wezen als je de oprichter bent.
|
Nee, dan was ik namelijk verplicht om altijd, iedere dag, me bezig te houden met deze site en met het beleid.. Je kan als forumbaas nog zeggen van "Ik heb er nu genoeg van" maar als Oprichter gaat dat een beetje lastiger...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik zou het niet kunnen (snap de ballen van computers als t een beetje ingewikkeld wordt) en zou dan iedere dag op het forum moeten zitten en dingen regelen waar ik absoluut geen tijd/zin voor/in heb.
|
Nee. Ik zou het niet kunnen en ik zou er ook geen zin in hebben.
|
N
e e ik ben liever op mijn tropisch eiland met de felgekleurde vogels die om mij heen vliegen |
nee, lijkt me niets. Lijkt me sowieso niets me altijd bezig te moeten houden met de computer.
|
ja.
ik had graag zoals Jon geweest. |
Citaat:
beetje forummen is :cool: , maar de rest laat ik liever door anderen doen hey, wat een duidelijk antwoord (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |