![]() |
Is de donald duck kinderachtig?
Ik vind van niet :p
Wat vinden jullie? |
Mn zusje leest m. Beter dan de tina waar ze alleen maar zeiken over jongens en verkering.. :/
|
Citaat:
De tina krijgt echt een steeds jonger leespubliek... meisjes van 10 die zich opmaken, een mobieltje hebben en een vriendje... :eek: |
neeeej donald duck is :cool:
|
Dondald Duck = MY MAN !
|
donald duck rulez
|
Citaat:
Zijn ze op een dansvloer te vinden, jongen-meisje vinden elkaar leuk. Vraag: "En, gaan jullie ook nog zoenen vanavond?" Komt er een ander meisje tussendoor: "Nee, die gaan niet zoenen, die gaan zelfs wel tongen!" Die kinderen zijn amper 11.. :/ Nee, dan liever de Donald Duck :D |
Nee :D
Lees hem ook altijd, is humor! :D |
lees hem altijd in de leesmappen van de tandarts of dokter of kapper,, vind donald duck wel een toffe peer/eend
|
nee, donald duck is niet kinderachtig
alleen de mensen die hem lezen :p |
Donald Duck is hèt vrolijke weekblad. Lees hem zo vaak mogelijk.
|
oh oh en deze wordt niet gesloten zeker
|
Citaat:
Btw, had jij de Fancy niet als maandblad?:rolleyes: |
donald duck is coooooooool! :cool: i love donald
give me a D give me a O give me a N give me a A give me a L give me a D give me a D give me a U give me a C give me a K give me a Donald Duck!!!!! jeeeee *doet leuk chearleaders dansje* |
Citaat:
|
ja, en helemaal de mensen die hem lezen :) Donald Duck doet me altijd denken aan zo'n jochie uit mn vorige klas... was vreselijk ettertje, en was er ook helemaal weg van :D
maar ik lees hem soms nog wel als ik nix beters te doen heb. |
Ik vind de DD super :cool: en als ik 'm ergens tegenkom zal ik hem ook lezen. Vooral in de zomervakantie ozzo. Lekker luieren in de hangmat met een DD :D
|
we hebben sinds kort weer een abonnement :cool:
ik vind trouwens alleen de verhalen met donald zelf leuk, mickey mouse en al die vage typen mogen wat mij betreft geschrapt worden. |
winamp
howard stern-donald duck getting a blowjob :D |
Absoluut kinderachtig, en absoluut :cool:
*abbonement heeft* |
Mijn broertje is er lid van. Meestal lees ik hem, alleen de laatste tijd zijn er telkens dezelfde verhalen enzo.
|
*dekbed van heeft :cool:*
|
:eek: donald duck kinderachtig????? dd roels!!:D :cool:
|
nee
|
de donald duck heeft mij eigenlijk nooit weten te boeien, vroeger niet en nu nog niet...
|
Citaat:
|
lees ze ook nog steeds (jonge broertje is lid).
vindt 't nog steeds leuk. en m'n ma leest ze meestal ook. We waren in egypte ook al lid, al heette 't blad toen Disney (vertaald). maar stond veel van donald duck in. maar dan in 't arabisch dus. Dus D.D. is nog 's multicultureel ook. :D |
Donald Duck is :cool:. :)
|
Nee, DD is :cool:
|
Nou kijk de tekenfilms en het maandblad zijn ten eerste voor de doelgroep kinderen tot 12 jaar. Maar het is heus nie erg als ouderen er naar kijken hoor. Doe waar je zin in hebt, ook al ben je 16 of 18 of 21, je hoeft je nie te schamen als je af en toe zo'n tekenfilmpje kijkt of zo'n blad leest. Tenminste dat vind ik.
|
Donald Duck is echt niet kinderachtig....Donald Duck is
:cool: |
Ik haat strips.. dus ja hij is kinderachtig...
|
Donald Duck is het enige tijdschrift dat EN ik lees, EN me broertje, EN me vader. Ik denk dat Donald Duck juist voor elke doelgroep is bestemd; dus NIET kinderachtig
|
ik kijk plaatjes, ben te lui om daadwerkelijk echt te lezen, MAARR ik kijk wel elke week! :D
|
ja
|
donald duck is :rolleyes:
|
Lees 'm soms, en dan alleen de verhaaltjes over die eend zelf. Die andere zijn fucking saai of te kinderachtig.
|
absoluut niet, ik lees m al jaren en t blijft leuk.
ik zal r denk ik ook nog jaren lid van blijven |
ik neem de donald duck altijd mee uit de patatzaak. Echt de beste strip die er ooit gemaakt is
|
zeer kinderachtig:D :eek: :D
|
donald duck roeleert!! mickey mouse ook.....en goofy ook....en baloe...en alle anderen :D:D
|
DD=:cool:
|
Citaat:
T gaat me allemaal net iets te snel :/ :D |
Donald Duck is gewoon cool :)
|
ik lees hem niet zo vaak maar het is wel leuk
|
neuj valt meej
|
Nee, niet kinderachtig, hoewel ik hem vroeger leuker vond dan nu.
|
Niet kinderachtig, maar wel eentonig.
|
Citaat:
|
Neuj, ik vind van niet. Lees um zelf ook elke week :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |