Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Heb je wel eens echt met iemand gevochten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427497)

The Senna Fan 08-04-2002 16:37

Heb je wel eens echt met iemand gevochten?

Ik bedoel niet zomaar stoeien ofzo of een beuk omdat iemand irritand is maar echt vechten. Omdat je ruzie heb ofzo, ik weet niet waarom.

Nou?

Talon 08-04-2002 16:38

tuurlijk niet
ik ben anti-geweld :D

Monica 08-04-2002 16:38

Nee.

x-spekkie-x 08-04-2002 16:38

ik vecht niet lichamelijk want ik bennie sterk :p

Piccola 08-04-2002 16:38

Ja 1x!

Methuselah 08-04-2002 16:40

ja, paar keer, stomme sukkels in't lager onderwijs die me zaten te pesten :mad:

wicce 08-04-2002 16:42

met men broer vroeger 10000 keer :p

Tampert 08-04-2002 16:44

neej...

verlies ijk toch :p

nah en het lost nix op...

MelodyofÐeath 08-04-2002 16:46

ja en ook wel vaak gewonnen *sterk* ewm vroegerdan he nu vecht ik niet meer :) ik was zelfs het enige meisje in een enorm kool vechtclubje..*wauw* :D

crazy_ ella 08-04-2002 16:48

neu...ik doe mensen liever geestelijk pijn als het nodig is.
dat blijft langer hangen:)

DrFreeman 08-04-2002 16:52

Citaat:

crazy_ ella schreef:
neu...ik doe mensen liever geestelijk pijn als het nodig is.
dat blijft langer hangen:)

je kan iemand een hernia bezorgen ;), of een coma :D

ik heb trouwens nog nooit gevochten, ben ik ook niet echt op uit, en waarom?, ik vind iedereen wel aardig, en als iemand mij niet aardig blijkt te vinden laten ze me echt koud, en ga ik er zeker niet aandacht aan besteden (ook niet dmv vechten)

Razor - Blade 08-04-2002 16:52

ben welleens een keer in elkaar geslagen door 5 man. (triest, i know) kon nieteens terug slaan. reden: mijn vriendin (destijds) vond 1 van die gozers leuk, en heeft hem toen opgestookt met een smoesje om mij in elkaar te laten slaan... (de bitch)..

flowergirl 08-04-2002 16:53

haha, dat was 1 x met een gozer, maar toen was ik wel een beetje dronken :D

Kazanka 08-04-2002 16:55

zovaak..paar keer gewonnen en paar verloren....

The Senna Fan 08-04-2002 16:55

Citaat:

Razor - Blade schreef:
ben welleens een keer in elkaar geslagen door 5 man. (triest, i know) kon nieteens terug slaan. reden: mijn vriendin (destijds) vond 1 van die gozers leuk, en heeft hem toen opgestookt met een smoesje om mij in elkaar te laten slaan... (de bitch)..
Wat een cunt!

Kat 08-04-2002 16:55

Neej, ik nog nooit.

crazy_ ella 08-04-2002 16:56

Citaat:

DrFreeman schreef:
je kan iemand een hernia bezorgen ;), of een coma :D

ik heb trouwens nog nooit gevochten, ben ik ook niet echt op uit, en waarom?, ik vind iedereen wel aardig, en als iemand mij niet aardig blijkt te vinden laten ze me echt koud, en ga ik er zeker niet aandacht aan besteden (ook niet dmv vechten)

maar zo goed kan ik niet vechten:D
neej,ik ben tegen geweld...

The Holy Terror 08-04-2002 17:00

nee, wel een paar keer bijna, maar echt vechten niet nee

MCH 08-04-2002 17:02

Citaat:

Razor - Blade schreef:
*herkenning*

Optima 08-04-2002 17:02

ja op de basischool toen mijn emotie en instinct het nog won van mijn ratio

een meisje had het lef te zeggen dat mijn ouders gescheiTen waren, toen kreeg ze en broodtrommel naar haar hoofd, wat nagels in haar gezicht, en een paar plukken uit haar haar

DrFreeman 08-04-2002 17:03

Citaat:

Optima schreef:

een meisje had het lef te zeggen dat mijn ouders gescheiTen waren, toen kreeg ze en broodtrommel naar haar hoofd, wat nagels in haar gezicht, en een paar plukken uit haar haar

de bitch! :rolleyes:

Optima 08-04-2002 17:04

zelf ben ik een keer een bloedneus geslagen, door zo'n prepuberaal ventje dat dacht dat hij stoer was tegen zijn vriendjes ( tja stoer...meisjes slaan)....

zijn straf is geworden dat hij nu nog ene kop kleiner is dan ik :D

veder kan ik hard rennen duss....;)

Paulaah 08-04-2002 17:05

nog nooit geloof ik..

Wel een keer met me broer of zus ofzo.. maja.. dat hoort erbij?

Conan the Librarian 08-04-2002 17:16

Neuj.

Tampert 08-04-2002 17:32

Citaat:

Optima schreef:

dát zegt nix. Dat laatste blijft altijd wel waar (...)

ach... en een keer slaan is niet meteen vechten?

Somebody Special 08-04-2002 17:34

Nope, zelfs geen ruzie gehad :)

vixen 08-04-2002 18:59

mn zus heb k best es geslagen, maar nooit echt een gigantisch gevecht met persoontjes.

nare man 08-04-2002 19:25

Nee, lichamelijk geweld is een uiting van geestelijk onvermogen.

miro 08-04-2002 19:41

Citaat:

nare man schreef:
idd vind ik ook.

Toch heb ik ook ooit met iemand gevochten. Niet alleen dom, maar ook nog eens heel ordinair vind ik.

REIE 08-04-2002 19:49

Ik ben het geheeeel met nare man en miro eens!
Ik heb 2 jaar geleden een ontaarde ruzie gehad met een gast die sterker was. Een leraar heeft ons nog uit elkaar gehaald!
Daarna schaamde ik me echt enorm dat ik zoiets laags had gedaan als vechten! Ik kon echt janken, ook omdat ik me alleen voelde dat ik redelijk kon blijven en iemand pakken met woorden, (Niet in de zin van kankerjood enzo!), en anderen uit onvermogen zoiets primitiefs doen als vechten!
Helaas kon ik mijzelf ook niet laten slaan, maar sommige mensen zijn inderdaad zo achterlijk om maar te slaan als ze iets niet met hun (ONDERONTWIKKELDE) verstand kunnen doen.

REIE, pacifist

droomkoningin 08-04-2002 19:50

Ja, 1x met mn neefje :eek:
En in groep acht een keertje na school met 2 klasgenoten :rolleyes:

feline 08-04-2002 19:53

Citaat:

miro schreef:

idd vind ik ook.

Toch heb ik ook ooit met iemand gevochten. Niet alleen dom, maar ook nog eens heel ordinair vind ik.

Ja, 2 vechtende vrouwen vind ik echt een lelijk gezicht.

MiSsDeLiCiOuSs 08-04-2002 20:03

Ja, zo vaak. maar alleen met een grote groep. Het liefste sla ik met 5 vrienden 1 iemand helemaal in elkaar. Das slim en effectief, want ik krijg bijna nooit klappen terug.

1 op 1 ren ik natuurlijk weg.

waaromniet? 08-04-2002 20:53

Nee, fysiek geweld acht ik beneden mijn waardigheid.

Dat het niets oplost is absolute onzin, flauwe dooddoener, geweld lost ALTIJD iets op.

The Holy Terror 08-04-2002 21:00

Citaat:

MiSsDeLiCiOuSs schreef:
Ja, zo vaak. maar alleen met een grote groep. Het liefste sla ik met 5 vrienden 1 iemand helemaal in elkaar. Das slim en effectief, want ik krijg bijna nooit klappen terug.

1 op 1 ren ik natuurlijk weg.

:D

Rosa! 08-04-2002 21:12

nee ik niet
durf ik denk ik niet eens
en ik denk ook dat ze me eerder uitlachen als ik ze sla dan dat ze bang worden... :)

Lethalis 08-04-2002 21:16

Citaat:

nare man schreef:
Hier ben ik het wel mee eens, maar uit verdediging kon ik soms niet anders :(

Vroeger op de basisschool was ik in groep 5 en 6 zo'n beetje het pispaaltje van de klas. Iedereen die me uitschold voor mof en met mij 'dolde' :rolleyes:

Later ben ik een paar keer flink in de zeik genomen door steeds weer hetzelfde groepje toen ik een jaar of 14 / 15 was :/

Toen werd ik meestal rondgeduwd en soms ook neergetrapt. Op mijn 16e werd het me teveel en werd ik zelf uiterst agressief bij vlagen.

Zo gebeurde het dan ook dat iemand die mij treiterde eens met hoofd en al tegen een muur aan werd geramd :o .. een ander kreeg ik een stoot in z'n maag :o

Daarvoor had ik het ook een keer dat ik op mijn 14e iemand met een stalen fietsketting over het schoolplein jaagde :o

*schaamt zich diep* :o

Maar uit mezelf doe ik niemand wat. Daarbij doe ik nu ook al een tijdje aan Taekwondo, erg goed voor de zelfbeheersing :)

rabecca 08-04-2002 21:47

té vaak.
ik heb er eigenlijk een hekel aan maar ik laat me ook weer niet slaan natuurlijk.
als het moet dan moet he! :D

maar 08-04-2002 21:50

nee nooit

Scarlett 08-04-2002 21:50

Ehmz, 1 keer heel erg serieus, maar toen was ik ook woedend, toen had ik haar ook echt kunnen vermoorden. :/ Ze is toen ook een week niet meer op school geweest geloof ik, en nu kijkt ze me nooit meer aan. En ik heb een keer, op de basisschool, een jongen die me een mes op m'n keel zette, een gebroken neus geslagen, maar dat was zelfverdediging. Ik vecht of sla niet zonder reden.

Shock 08-04-2002 21:55

beetje wel ja... is pas nog een topic over geweest btw

Egyptian 08-04-2002 22:13

Elke dag, tijdens trainingen (van vechtsporten). en één keertje echt, tijdens 't uitgaan. viel 'n groep van 6 jongens (jaar of 20) 2 meiden die ik ken lastig. toen 'k er wat van zei begonnen ze agressief te doen.
En helaas, 'k ben o.a. 2 voudig nederlands kampioen Judo en limburgs kampioen Jiu-jtisu en heb een zwarte band in 4 verschillende vechtsporten. dus dat hebben ze geweten.

Maar 'k vecht niet graag, zo op straat enzo dan. op training is heel wat anders.

~*DeathlyDiva*~ 08-04-2002 22:24

Citaat:

nare man schreef:
ja kan wel wezen maar als die gene de eerste klap heeft uitgedeeld is die gene de zwakkere partj vind ik. als iemand aan mij zit heb ik het recht terug te slaan..
je slaat alleen niet terug als je niet durft want wie laat zich zelf nou in elkaar slaan??

rockyj 08-04-2002 22:29

Ik ben nog nooit bij een echte vechtpartij betrokken geweest. (ik ben de rust zelve)

Sylvain Altherian 08-04-2002 23:09

Hmmm...

Veel te vaak :( Ik vecht alleen uit zelf- of vriendenverdediging... Maar als ik dan kwaad word heb ik mezelf niet meer in de hand :(
Ik heb eens een vent z'n arm gebroken, en even later z'n neus... Daar heb ik nu nog spijt van... Aan de andere kant was hij degene die me zonder aanwijsbare reden op m'n neus sloeg...

Dutchy15 08-04-2002 23:21

nee

Tampert 09-04-2002 00:13

Citaat:

waaromniet? schreef:
Nee, fysiek geweld acht ik beneden mijn waardigheid.

Dat het niets oplost is absolute onzin, flauwe dooddoener, geweld lost ALTIJD iets op.

wát lost geweld in 's hemelsnaam op? Per saldo creëert het veel meer problemen dan het oplost... Als je ruzie hebt, en je slaat iemand dood is de ruzie opgelost, maar de problemen die je door het doodslaan krijgt zijn weer expoinentieel t.o.v. de ruzie

Tampert 09-04-2002 00:15

Citaat:

~*DeathlyDiva*~ schreef:

ja kan wel wezen maar als die gene de eerste klap heeft uitgedeeld is die gene de zwakkere partj vind ik. als iemand aan mij zit heb ik het recht terug te slaan..
je slaat alleen niet terug als je niet durft want wie laat zich zelf nou in elkaar slaan??

degene die de eerste klap uitdeelt is de zwakste partij. Alle mensen die daarna slaan zijn zwak. Degene die stopt met vechten is de sterkste partij.

JJzD 09-04-2002 00:52

hoeveel mensen zijn hier tegen geweld uit idee dat het niets oplost

en wie is er gewoon bang verschuilt zich 8er ratio??

ik hbe BTW aantal keren gevochten en ze de laastste 10 jr ook wel gewonnen :)

A* 18-01-2003 00:51

ja met mn lieve broertje ruben :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.