![]() |
Heb je wel eens echt met iemand gevochten?
Ik bedoel niet zomaar stoeien ofzo of een beuk omdat iemand irritand is maar echt vechten. Omdat je ruzie heb ofzo, ik weet niet waarom.
Nou? |
tuurlijk niet
ik ben anti-geweld :D |
Nee.
|
ik vecht niet lichamelijk want ik bennie sterk :p
|
Ja 1x!
|
ja, paar keer, stomme sukkels in't lager onderwijs die me zaten te pesten :mad:
|
met men broer vroeger 10000 keer :p
|
neej...
verlies ijk toch :p nah en het lost nix op... |
ja en ook wel vaak gewonnen *sterk* ewm vroegerdan he nu vecht ik niet meer :) ik was zelfs het enige meisje in een enorm kool vechtclubje..*wauw* :D
|
neu...ik doe mensen liever geestelijk pijn als het nodig is.
dat blijft langer hangen:) |
Citaat:
ik heb trouwens nog nooit gevochten, ben ik ook niet echt op uit, en waarom?, ik vind iedereen wel aardig, en als iemand mij niet aardig blijkt te vinden laten ze me echt koud, en ga ik er zeker niet aandacht aan besteden (ook niet dmv vechten) |
ben welleens een keer in elkaar geslagen door 5 man. (triest, i know) kon nieteens terug slaan. reden: mijn vriendin (destijds) vond 1 van die gozers leuk, en heeft hem toen opgestookt met een smoesje om mij in elkaar te laten slaan... (de bitch)..
|
haha, dat was 1 x met een gozer, maar toen was ik wel een beetje dronken :D
|
zovaak..paar keer gewonnen en paar verloren....
|
Citaat:
|
Neej, ik nog nooit.
|
Citaat:
neej,ik ben tegen geweld... |
nee, wel een paar keer bijna, maar echt vechten niet nee
|
Citaat:
|
ja op de basischool toen mijn emotie en instinct het nog won van mijn ratio
een meisje had het lef te zeggen dat mijn ouders gescheiTen waren, toen kreeg ze en broodtrommel naar haar hoofd, wat nagels in haar gezicht, en een paar plukken uit haar haar |
Citaat:
|
zelf ben ik een keer een bloedneus geslagen, door zo'n prepuberaal ventje dat dacht dat hij stoer was tegen zijn vriendjes ( tja stoer...meisjes slaan)....
zijn straf is geworden dat hij nu nog ene kop kleiner is dan ik :D veder kan ik hard rennen duss....;) |
nog nooit geloof ik..
Wel een keer met me broer of zus ofzo.. maja.. dat hoort erbij? |
Neuj.
|
Citaat:
ach... en een keer slaan is niet meteen vechten? |
Nope, zelfs geen ruzie gehad :)
|
mn zus heb k best es geslagen, maar nooit echt een gigantisch gevecht met persoontjes.
|
Nee, lichamelijk geweld is een uiting van geestelijk onvermogen.
|
Citaat:
Toch heb ik ook ooit met iemand gevochten. Niet alleen dom, maar ook nog eens heel ordinair vind ik. |
Ik ben het geheeeel met nare man en miro eens!
Ik heb 2 jaar geleden een ontaarde ruzie gehad met een gast die sterker was. Een leraar heeft ons nog uit elkaar gehaald! Daarna schaamde ik me echt enorm dat ik zoiets laags had gedaan als vechten! Ik kon echt janken, ook omdat ik me alleen voelde dat ik redelijk kon blijven en iemand pakken met woorden, (Niet in de zin van kankerjood enzo!), en anderen uit onvermogen zoiets primitiefs doen als vechten! Helaas kon ik mijzelf ook niet laten slaan, maar sommige mensen zijn inderdaad zo achterlijk om maar te slaan als ze iets niet met hun (ONDERONTWIKKELDE) verstand kunnen doen. REIE, pacifist |
Ja, 1x met mn neefje :eek:
En in groep acht een keertje na school met 2 klasgenoten :rolleyes: |
Citaat:
|
Ja, zo vaak. maar alleen met een grote groep. Het liefste sla ik met 5 vrienden 1 iemand helemaal in elkaar. Das slim en effectief, want ik krijg bijna nooit klappen terug.
1 op 1 ren ik natuurlijk weg. |
Nee, fysiek geweld acht ik beneden mijn waardigheid.
Dat het niets oplost is absolute onzin, flauwe dooddoener, geweld lost ALTIJD iets op. |
Citaat:
|
nee ik niet
durf ik denk ik niet eens en ik denk ook dat ze me eerder uitlachen als ik ze sla dan dat ze bang worden... :) |
Citaat:
Vroeger op de basisschool was ik in groep 5 en 6 zo'n beetje het pispaaltje van de klas. Iedereen die me uitschold voor mof en met mij 'dolde' :rolleyes: Later ben ik een paar keer flink in de zeik genomen door steeds weer hetzelfde groepje toen ik een jaar of 14 / 15 was :/ Toen werd ik meestal rondgeduwd en soms ook neergetrapt. Op mijn 16e werd het me teveel en werd ik zelf uiterst agressief bij vlagen. Zo gebeurde het dan ook dat iemand die mij treiterde eens met hoofd en al tegen een muur aan werd geramd :o .. een ander kreeg ik een stoot in z'n maag :o Daarvoor had ik het ook een keer dat ik op mijn 14e iemand met een stalen fietsketting over het schoolplein jaagde :o *schaamt zich diep* :o Maar uit mezelf doe ik niemand wat. Daarbij doe ik nu ook al een tijdje aan Taekwondo, erg goed voor de zelfbeheersing :) |
té vaak.
ik heb er eigenlijk een hekel aan maar ik laat me ook weer niet slaan natuurlijk. als het moet dan moet he! :D |
nee nooit
|
Ehmz, 1 keer heel erg serieus, maar toen was ik ook woedend, toen had ik haar ook echt kunnen vermoorden. :/ Ze is toen ook een week niet meer op school geweest geloof ik, en nu kijkt ze me nooit meer aan. En ik heb een keer, op de basisschool, een jongen die me een mes op m'n keel zette, een gebroken neus geslagen, maar dat was zelfverdediging. Ik vecht of sla niet zonder reden.
|
beetje wel ja... is pas nog een topic over geweest btw
|
Elke dag, tijdens trainingen (van vechtsporten). en één keertje echt, tijdens 't uitgaan. viel 'n groep van 6 jongens (jaar of 20) 2 meiden die ik ken lastig. toen 'k er wat van zei begonnen ze agressief te doen.
En helaas, 'k ben o.a. 2 voudig nederlands kampioen Judo en limburgs kampioen Jiu-jtisu en heb een zwarte band in 4 verschillende vechtsporten. dus dat hebben ze geweten. Maar 'k vecht niet graag, zo op straat enzo dan. op training is heel wat anders. |
Citaat:
je slaat alleen niet terug als je niet durft want wie laat zich zelf nou in elkaar slaan?? |
Ik ben nog nooit bij een echte vechtpartij betrokken geweest. (ik ben de rust zelve)
|
Hmmm...
Veel te vaak :( Ik vecht alleen uit zelf- of vriendenverdediging... Maar als ik dan kwaad word heb ik mezelf niet meer in de hand :( Ik heb eens een vent z'n arm gebroken, en even later z'n neus... Daar heb ik nu nog spijt van... Aan de andere kant was hij degene die me zonder aanwijsbare reden op m'n neus sloeg... |
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoeveel mensen zijn hier tegen geweld uit idee dat het niets oplost
en wie is er gewoon bang verschuilt zich 8er ratio?? ik hbe BTW aantal keren gevochten en ze de laastste 10 jr ook wel gewonnen :) |
ja met mn lieve broertje ruben :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |