![]() |
hoeveel uur per dag heb jij les?
ik heb meestal maar 3 lesuren op een dag (das volgens mij best weinig)
hoeveel lessen hebben jullie op een dag? |
deze week maar 2/3 per dag
|
altijd 7 per dag, op maandag 8 :mad: :(
|
Ligt eraan hoeveel zin ik heb..
|
uur of 3, met elke dag wel 2 tussenuren :eek:
|
Citaat:
|
Geen meer
alleen nog maar tentamens en examens |
ik heb momenteel 7 blokken college per week, elk 7 kwartier.
12,25 uur dus.. |
Ik heb nog gewoon elke dag les ?
Maandag : 1 uur Dinsdag: 6 uur Woensdag: 3 uur Donderdag: 3 uur Vrijdag: 3 uur |
Citaat:
|
Ma: 4
Di: 4 Wo: 2 Do: 2 Vr: 1 JeeeeeeeJ! |
Citaat:
|
10 per dag, op vrijdag 4
|
1
toetsweek |
Meestal heb ik 6 les uren, van half negen tot half 3. Nu heb ik tentamens.
|
maandag 7
dinsdag 8 woensdag 8 donderdag 8 vrijdag 6 (en geen tussenuren.. :S) :( |
te veel...
|
Eigenlijk:
maandag: 5 (maar maatschappijleer is afgesloten, dus maar 4) dinsdag: 3 woensdag: 4 donderdag: 4 vrijdag: 4 Maar er valt zoooooooooooooooooooooooooo veeeeeeeeeeel uit.. Ga amper nog naar school.. |
Maandag: 3
Dinsdag: 4 Woensdag: 2 Donderdag: 4 Vrijdag: 0 :D:p |
dat kan toch niet??? jullie hebben soms maar 3 uur les per dag :eek: dan komen jullie toch nooit rond met het opgegeven pakket dat je moet kennen?
wij hier in belgie ;) hebben elke dag 7 uur les, soms een achtste lesuur en dat van in het eerste tot het zesde jaar... dan zien jullie toch veel minder stof dan ons?? :confused: ofso? |
maandag 6
dinsdag 3 woensdag 2 donderdag 2 vrijdag 2 lekker weinig he??? :p |
Één college is een blok van één uur en drie kwartier, met een kwartier pauze na de eerste 45 minuten.
Maandag: twee Dinsdag: één Woensdag: één Donderdag: drie Vrijdag: één Acht colleges dus, van elk anderhalf uur: ik heb twaalf klokuren les per week. |
1 uur is bij os 40 minuten:
Maandag 3 uren of niks, dat weet ik nog niet Dinsdag niks (stage) Woensdag 3 blokuren en 1 uur (van half negen tot tien over half 3 les) Donderdag 4 blokuren (van half 9 tot vijf voor half 4 les) en dan nog tot tien over vijf een keuzevak Vrijdag 2 blokuren (van half 9 tot tien over half 12 les) In vergelijking tot het vorige blok een (y) rooster, toen zaten we 'k geloof 2 keer tot 10 over 5 oid op school, begonnen ook altijd pas laat, aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant, heel je dag weg...blech. |
per dag? als in gemiddeld? 1 ...
maar dat is alleen maar omdat de zieke mensjes op mijn school laatst onze lesuren verdubbeld hadden +1!!!! dat is toch niet normaal? ... tja, nu hebben we 7 uur les per week... :( |
Maximaal 7 per dag, maar dat klopt nie.
Maandag 2 Dinsdag 3 Woensdag 3 Donderdag 4 Vrijdag 4 (waarvan 2 gym zijn en ik vaak nie mee doe) |
maandag 7
dinsdag 7 + ingeroosterd tussenuur woensdag 8 :( donderdag 6 vrijdag 5 |
3/4 uur per dag gemiddeld
|
29 per week.. 5 dgen school.. 29/5 = naja.. iets minder dan 6 :)
Vandaag 8 met 1 tussenuur omdat ik rep had.. Kheb trouwens geen ingeroosterde tussenuren. .alleen als ik een rep heb dan :) |
Ik heb elke donderdag vrij :D
Ik zit in 5 Gymnasium, N&G met 1 extra vak: maandag: 3 les, 2 huiswerkuren, 1 tussenuur dinsdag: 6 les, 3 huiswerkuren, 1 tussenuur woensdag: 5 les, 1 huiswerkuur, 0 tussenuren donderdag: geen les! :) vrijdag: 4 les, 2 tussenuren, 2 huiswerkuren Dus: 23 lessen van 40 minuten, 8x40 huiswerkminuten, 4x40 tussenuren. Ben er tevreden mee :) |
maandag 1
dinsdag 3 woensdag 3 donderdag vrij vrijdag 1 |
31 lesuren in de week. Dus gemiddeld ongeveer 6 lesuren per dag.
Maar deze week 2 per dag, i.v.m. toetsen. |
Citaat:
|
ik heb het meest van iedereen hier:(
8 uur per dag, dat keer 5 is 40 uur per week. veeeeeeel! |
nu niks,heb nu so 3 en daarna 1 week les, alle stof voor examen doornemen
|
OK dit is mijn lesrooster van het komende kwartaal (hoeveel uren ik heb per dag):
Week 1: Maandag, dinsdag en vrijdag 0 uren (vrij :) ) dinsdag en donderdag 4 uur. Week 2: Dinsdag en woensdag vrij, maandag en donderdag 3 uur, vrijdag 6 uur (maar 3 uur zijn spreekuren daar ga ik nie naar toe) Week 3: BEN IK NAAR FLORIDA!!!!!!!! :cool: Week 4: Maandag 4 uur, dinsdag 2 uur, woensdag 3 uur, donderdag en vrijdag vrij Week 5: Maandag t/m woensdag vrij (alleen dinsdag spreekuren), donderdag 3 uur, vrijdag 4 uur. Week 6: Maandag en woensdag vrij, dinsdag 4 uur, donderdag 4 uur, vrijdag 2 uur (excl. speekuren) Week 7: Woensdag 3 uur, donderdag 3 uur (excl. spreekuren), maandag, dinsdag en vrijdag vrij. Week 8: Donderdag en vrijdag 2 uur (excl. spreekuren), maandag t/m woensdag vrij Week 9: Tentamens Nou? Relaxed of relaxed? :cool: |
allemaal lesuren van 50 min:
maandag: 7 dinsdag: 8 woensdag: 4 donderdag: 7 vrijdag: 7 33 in totaal dus |
3 of minder, maar dan wel gewoon van half 9 tot een uur of 3 he.
Echt belachelijk al die tussenuren die je nu over houdt. Ik heb ruim 15 tussenuren nu. |
meestal een stuk of 6 (zonder pauzes) geloof ik. soms ook maar 5, en soms 8. vandaag viel het wel mee.
|
elke dag 7 x 45 min.
|
officieel: maandag-7
dinsdag 7 woensdag 4 donderdag 6 vrijdag 6 maar haal er elke dag maar een uurtje ofzo af |
Citaat:
Maandag: 9 uur van 45 minuten. (1 tussenuur.) Dinsdag: 8 uur van 50 minuten. Woensdag: 7 uur van 50 minuten. (1 tussenuur.) Donderdag: 8 uur van 50 minuten. (1 tussenuur.) Vrijdag: 2 uur van 50 minuten. Wat kunnen ze het toch heerlijk verdelen bij mij op school.. *zucht* |
gemiddeld 3 per dag (45 min per les)
maarja we worden geacht om veel in ons vrije tijd te werken dus..............valt niet mee:rolleyes: |
niet veel
het is een zooitje de laatste tijd om ff een indruk te geven, deze week Maandag 2 uur dinsdag 2 uur + een tussenuur woensdag 3 uur + een tussenuur donderdag 5 uur + twee tussenuren vrijdag 5 uur + een tussenuur |
Ik zal neerzetten wat ik officieel voor lessen heb
Maandag 8 uur Dinsdag 3 uur Woensdag 7 uur Donderdag 9 uur Vrijdag 4 uur In de praktijk spijbel ik een uur of 6 per week |
maandag 9 uur incl. pauze. dinsdag ook. Woensdag 5 uur zonder pauze maar met het 4de uur vrij. Donderdag en vrijdag zelfde als maandag maar op don heb ik wel altijd het 5de uur vrij.
Ik ben alle dagen behalve woensdag om 17:00 thuis. |
Vandaag had ik 3 lesuren, tot 12.20 had ik les. Morgen heb ik gewoon de hele dag les :( :o :D
|
Citaat:
|
geen VAKANTIE
|
Citaat:
Maar Pentangeli was geen caporegime dus... |
gemiddeld 4,1 les per dag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |