![]() |
Ieuw...
Ik hoorde vandaag toch zoiets ranzigs :eek: (naar mijn mening).
Een leraar, beetje rimpelig, van 55, waarvan zijn vrouw 1,5 jaar geleden overleden is die flirt met meisjes uit de 6e klas en zij flirten ook met hem :eek: Dat is toch ranzig?! |
Tja.. hij zal maar leuk zijn he..
*lettertiepgroottetest* |
weet je wat pas ranzig is:
mijn leraar van in de 50 droeg vandaag een spijkerjack :eek: |
Neu, het is vast bull-shit
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij is niet echt knap ofzow... beetje oud... en het is grose! Hoe kunnen ze?! Ben ik de enige die hier zo (ranzig) over denkt? |
Citaat:
En flirten met iemand is niet ranzig trouwens. Ik flirt ook met me leraren hoor, het is niet meteen in seksuele zin toch |
Mijn leraar rand meisjes uit klas 4 aan, dat doet hij regelmatig. Een andere heeft een paar jaar geleden een relatie gehad met een 16 jarige leerlinge van hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog: vaak verschilt de mening tussen mensen van WAT aanranding is. Ik vind het geen aanranding als er iemand aan me kont, borsten, whatever zit hoor?! |
Citaat:
maar dat komt omdat jij bepaalt waar je grenzen liggen... als een leraar mijn kont expres aanraakt, of er in knijpt, dan zal ik er echt wat van tegen hem zeggen...dan gaat hij over mijn grenzen heen...dat hoort een leraar niet te doen! |
Citaat:
|
EN : heeeel veeel meisjes hoor ik zeggen dat ze aangerand zijn. Dan heeft een jongen in het zwembad even 3 sec hun borstjes aangeraakt ofzo ? Is dat dan aanranden ? Nee, ik vind dat ze zich dan aanstellen.
|
Citaat:
maar die jongens zijn dan wel over haar grenzen heengegaan, en dat kan dan toch heel smerig voelen... |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat kan ook door 'ervaringen' komen uit het verleden! |
Citaat:
|
Citaat:
naja, ik zou me dan best smerig voelen...ze moeten van me afblijven...mijn lichaam is van mij :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie heb ik volgens jou nou weer gepijpt? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zal ze niet aangeven...ik zeg niet dat het strafbaar is...ik zeg alleen dat ik mezelf er niet zo fijn bij voel! |
Als ik het op dat moment echt niet wil hebben dat ze aan me zitten zeg ik gewoon : opsodemieteren.
En anders zit ik er echt niet mee hoor |
Citaat:
|
Citaat:
is het dan een gerucht ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik leg het je wel even uit ... kom ff op MSN tegen me dan |
Citaat:
Nee, waarom zet je niet gewoon neer: 5 jongens HOEZO 5 turken??!!!?? Ik bedoel, wat boeit het nou in godsnaam wat hun afkomst ofzo is |
Citaat:
|
Citaat:
je zegt anders wel 5 turken die om je heen ga staan, alsof turken dat altijd doen ofzow en dan een meisje pakken ofzo :| |
Citaat:
sorry.. maar dit is echt... L M A O |
Citaat:
Hou je kop, ze doet alsof turken alelen maar meisjes aanranden ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
willen jullie
OPHOUDEN |
Citaat:
|
Citaat:
Zet dat er dan bij! en nog is het overbodige info maar goed, je kan toch ook 5 jongens neerzetten? ik bedoel, ik denk echt niet dat t een meisje uitmaakt als ze aangerand wordt of die jongens nou turken, nederlanders, duitsers,marokkanen of whatever waren!!! is t dan echt gebeurd ofzow?:rolleyes: |
Citaat:
Nee:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker belangrijk, laat die vent
|
Je stelt je aan; ik bedoelde er niets discriminerends mee, jij voelt het alleen zo. Als jij 'Nederlander' zegt voel ik me toch ook niet meteen gediscrimineerd en wil ik toch ook niet dat je 'meisje' zegt ?!? Ik snap dat allemaal niet hoor..
Enne , volgens mij begrijp jij wat dingen niet, het gaat er niet om of het het meisje kan schelen of ze marrokaans of neger waren ?!? Ik beschrijf gewoon een VOORVAL, zoals ik misschien een situatie zou beschrijven waarin het regent, terwijl het niet om die regen gaat, maar om wat er GEBEURT in de regen ? |
Citaat:
dit slaat ook weer nergens op maar goed |
ik ben ook aangerand door 5 marokaanse meisjes :<
|
Citaat:
|
Citaat:
deden ze wel een beetje rustig aan met je :( |
Citaat:
ja wat er gebeurd is belangrijker zeg je toch, waarom zet je er dan bij wat die ''regen'' is? |
Citaat:
|
Citaat:
zo erg voor je zeg, ik vind nu dat alle marokKaanse meisjes op moeten rotten:rolleyes: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |