![]() |
Hoe denk jij?
Heb jij een bepaalde manier van denken? simplistisch of complex? Ben je een probleem oposser of analyst?Zie jij dingen die anderen niet zien?
hoe DENK jij |
Analyst...Ik ga altijd alles analyseren hoe dat zo gekomen is etc.
best wel iets om schijtziek van te worden :P |
Men zegt dat ik kritisch ben en veel te praktisch denk... alles moet bij mij op een makkelijke maar goede manier gebeuren, maar bovenal niet moeilijker doen dan nodig is. Het gevolg is dat ik soms té makkelijk wil doen (op school enzo), maar over het algemeen vind ik het wel een goeie eigenschap
|
Logisch redelijk en sociaal
|
ik denk meestal eerst na of iets nuttig is of niet, en tbh dit is echt een kansloze topic
|
Tja... hoe denk ik... nou ik beredenaar en ik denk daarbij logisch na... soms denk ik ook veeeeeel te veeeeeel :D Typische HEAO'er :D
|
ik ga het vaak nogal ver zoeken :)
|
Te ingewikkeld soms. Over het algemeen denk ik wel veel over dingen na. Ik heb mezelf er weleens gek mee gemaakt maar dat valt nu wel weer mee. Tis enigzins in balans geloof ik.
Maar dat kan morgen weer anders zijn :D |
Citaat:
Ik kan vooral veel bezig zijn met het evalueren van gesprekken, bedenken wat ik beter had kunnen zeggen etc. Maar raak er niet door gefrustreerd zie het als les voor de volgende keer. |
Citaat:
|
ik denk vaak negatief.. beetje een doemdenker. :S
|
geen flauw idee...
moet ik even over nadenken... |
Citaat:
|
als ik moe ben simplistisch, maar op school complex.
ben niet echt een probleemoplosser |
ik denk niet, ik doe meestal gewoon
|
Mijn gevoel denkt voor mij.
Mijn gedachten zijn meestal leeg. Het komt bij mij altijd van binnen. |
Ik denk dat ik een analyst ben.. ik ga altijd alles helemaal overdenken en dan het liefst 10x. Dan ga ik schrijven, om een of andere reden schrijf ik altijd alles ter analyse.. ik kan best wel complex denken, maar ook wel simplistisch, ligt aan de situatie natuurlijk.
|
Ik ben analist. Ik zie dingen die anderen niet zien, ik zie vaak heel snel het grote geheel, kan goed relativeren en abstraheren, leg snel verbanden en maak logische stappen.
|
hm
complex probleem-oplosser / relativeren |
Ik denk meestal simpel, ik kan dingen goed relativeren waardoor er meestal een simpele oplossing ergens voor is.
|
niet denken is ingewikkelder dan wel denken,
dus daarom poog ik altijd zo min mogelijk te denken... en zo kom ik erbij dat je meer denkt dan nodig zou zijn... okey ingewikkeld dus... |
Citaat:
|
Ik ben een analaystische complexe probleemoplosser... :D
|
Citaat:
|
ik denk chaotisch, niet logisch, te ver door, en meestal ook negatief en achterdochtig.
eigenlijk denk ik veel te veel:D |
Citaat:
|
analytisch, rustig en hoe ik het probleem met zo min mogelijk inspanning kan oplossen.
|
Ik denk heel positief, over alles, ook over mezelf. Grootheidswaan, ik leid eraan... Zelfoverschatting is een mij zeer bekend fenomeen :o .
Ik geloof ook in heilig in het goede in de mens. En in mijn cluppie, ook als ze dertig punten onderaan staan. Zulke mensen moeten er toch ook zijn :(:(.. Kortom, mijn leven gaat met veel vallen en opstaan. |
simplistisch..en probleemoplossend...meestal denkt iedereen veel te moeilijk...en dan kom ik met me geweldige oplossing kom :D
maar over vage dingen kan ik ook erg complex na gaan zitten denken..maar dat doe ik meestal buiten school, en dan heeft het ook nix meer met school te maken..soms word het zo erg dat ik geen idee meer heb waar ik nou precies aan denk maar het gewoon niet meer kan volgen waar ik aan denk...wazig :S |
ik denk te serieus na over dingen...ben ook erg naief. Als iemand een grapje verteld, lacht iedereen meteen na de afloop en ik zit nog een uur lang in dubio wat er nou zo grappig aan was...of als iemand iets sarcastisch zegt vat ik het serieus op...
kan soms ZOOOO irritant zijn:( |
Ik ben impulsief, als ik iets wil dan doe ik dat en ik zal er ook niet snel van af wijken. Soms best vervelend, met kleding kopen ofzo.
|
Citaat:
Idd..:(:D Ik denk teveel ook, analyseer ook, los ze dan ook nog meestal op.. denk erg complex *zucht* :S |
Citaat:
en ik schijn wel exact te denken... Ik denk veel... misschien ook wel te veel soms. Ik zie niet zoveel dingen die anderen niet zien... Geloof ik... we ben ik om dat te beoordelen trouwens? Ik probeer mij trouwens altijd zoveel mogelijk te verdiepen in de gedachtengangen van mensen. Het boeit me echt om iemands handelen volledig te begrijpen vanuit diens gedachten :) |
Ik denk met me pik
|
Citaat:
|
ik denk snel, realistisch en behoorlijk logisch, ik ben zeer oplettend en zie daardoor meestal dingen die andere niet zien.
maar meestal hoef ik niet te denken, ik weet het gewoon :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit moet je dus beledigend opvatte he, maar dat had je vast al door... Of niet, want mijn pik ook niet. En aangezien mijn pik slimmer is als jou zul je het wel niet snappen... Mjah, sux voor je man. |
Citaat:
en slim is trouwens niet hetzelfde als intelligent zoals vele denken. |
Citaat:
Jij denkt veels te langzaam, daarom kom jij nou met zulk commentaar. In een paar andere woorden, je begrijpt niet wat hij bedoelt. Ik moet zeggen, als ik serieus ben, dat ik hetzelfde heb. |
Ik reageer gevoelsmatig..En dan ga ik pas nadenken. Soms denk ik ook te lang na, en dan doe ik iets wat ik eigenlijk wel wilde opeens niet meer. Dan zie ik teveel nadelen ensow..Ben btje nogal pessimistisch enzow
|
ik vind dat ik meestal logisch denk, maar anderen vinden mij echt vaag, kmoet t altijd 3x uitleggen...
vinik eigenlijk wel grappig, maar soms ook irri, want ik heb vaak solo-lol... nu dus ook... |
ik ben realistisch maar denk erreg warrig (bèn ook warrig dus..)
en ik geef niet zo snel op |
Ik denk vaak flink simpel .. maar kan alles ook opeens veels te moeilijk zien .. en soms verbasen mensen zich opeens met een snuggere opmerking van mij :p :D
|
analistisch, rationeel, het geheel overziend
|
ik denk maar ik doe niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |