![]() |
Heb jij ook zo'' n hekel aan...
Clowns! Ik haat clowns, achterlijke zogenaamd grappige mensen. Ik heb al m'n hele leven iets tegen die olijke lolbroeken. Ik kan ze niet uitstaan. Nog meer mensen met deze afwijking? :D
|
Ik kan ze ook niet uitstaan. Ik snap ook nooit dat die cliniclowns in ziekenhuizen worden toegelaten
|
nee niet echt, weet niet waar jij je zo druk over kan maken
|
nah alks er mensen zijn die er gelukkig van worden vind ikdn at egweldig voor ze, ik hoef er zelf geen op mun akmer fozo
|
ze laten me in ieder geval wel lachen, niet met hun grapjes maar dat iemand zo mogolisch kan doen voor wat geld
|
Citaat:
|
Clowns op zich niet. Ik heb wel een hekel aan mensen die zogenaamd grappig en vrolijk zijn, maar die geen clowns zijn.. Dus gewone mensen.. Dáár heb ik een hekel aan..
|
Citaat:
|
Zelf ben ik er niet gek op (trauma's!) maar ik vind de cliniclowns WEL een goed initiatief..ik zag er nog een keer een special over, en ik weet ook van mijn neefje die in het ziekenhuis heeft gelegen, dat het voor die kinderen gewoon heel erg leuk is. :)
|
Citaat:
|
blije dingen vind ik 'eng'...
|
ben bang van clowns :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger niet, nu wel, ze worden flauw en onorigineel
|
ik vind clowns leuk!!!!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf clown gespeelt, weet je hoe moeilijk dat is???
|
ik vind clowns zo nepgrappig maar ach...snap wel dat kindjes ze leuk vinden vond ik zelf ook
|
beter dan (amateur) goochelaars :eek::p
|
Citaat:
|
Drommels, drommels en nog eens drommels!!
Die vervloekte clown en die dekselse ahaaacroobaaat!!!! |
Vorig jaar, bij mijn oma haar feestje, had ze voor de kinderen een clown uitgenodigd. Nu ben ik de 3 na jongste en de 2 jongsten zijn allbei 14 jaar. Ik haate het gigantisch, een clown voor de kinderen................ bleeeeeeeeeeh :( :mad: :rolleyes: :confused:
|
Citaat:
|
ik ben n beetje bang voor clowns, ze moeten egt niet dicht bij me komen. Maar cliniclowns vind k wel een goed idee!
|
Citaat:
|
Ja, ik heb ze als 'kind' ook nooit leuk gevonden. Als bijvoorbeeld op vakantie ofzo naast me gaan zitten dan loop ik weg. Dan kijken ze me zeer vervelend aan, en ik hun boos en kleinerend. En dan druipen ze af.
|
Citaat:
|
Clowns vind ik ook irritante mensen maar om ze nou te gaan haten omdat ze andere mensen proberen vrolijk te maken dat gaat me weer wat te ver. Laat ieder mesn gewoon in hun waarde. Als iemand graag clown wil spelen dan moet ie dat maar lekker doen.
|
Citaat:
|
ja, ik heb echt een gruwelijke hekel aan clowns... de enige die ik wel mag is bassie :D altijd zo gemaakt vrolijk doen enzo.. neej niks voor mij
|
ik heb ook een hekel aan clowns bwaaaaaah ze zijn eg eeeeeng
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niet zoveel tegen clowns. Waarom zouden mensen dat hebben? :o
|
Alweer zo'n up.
|
Ik vind ze ook stom. :D