![]() |
was jij een nintendo of een segakind?
ik was een sega-kiddo en had een hekel aan Nintendo-mannetjes..
Sonic mijn held :o of was jij de atari-kid? commodor 64-kid? commodor is :cool: |
Nintendoooo! Ik heb 'm pas nog opgezocht, midden in de nacht, hebben we gelijk weer een spel uitgespeeld. Geweldig, ik vond sega helemaal niet koel, alleen de tekenfilm weer wel.. Hoewel die serie van Mario en Luigi ook koel was..*confused*
Maarrum, Nintendo dus. :D |
sega... alex the kid rocks :D
hoewel ik nu een supernintendo in mijn bezit heb :D |
Sega! Sonic roeleerde!
|
Geen van beiden...ik was helemaal niet geintersereerd in spelletjes etc.
Ik tekende alleen maar en ik speelde veel buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
OEH OEH! Nintendo (y) Khad ze allemaal.. al heel vroeg begonnen met Beat-em ups (Double Dragon3) op de NES en later Killer INstinct en de StreetFighterSerie.. Theeft r voor gezorgd dat ik de grootste pacifist ooit ben :eek: En dat ik verrekte goed in Tekken Tag nu ben :D
|
Daar hadden een paar jongens het in de pauze laatst ook over.. ik deed ook nooit zon spelletjes vroeger..
|
sega all the way :)
mario is gay |
volgens mij was de strijd sega-nintendo heftiger dan nintendo-sega
|
Citaat:
|
Wha, wat kiezen veel mensen Sega, ik wist helemaal niet dat dat zo populair was..:/
|
Ik heb geen van beide ooit gehad maar ik vond mezelf altijd best wel Sega. Achteraf gezien was ik meer Atari, getuige mijn atari t-shirt en ziedaar de terugkoppeling naar het Lifestyle forum :)
|
Nintendo!!!!!!!!
Ik had altijd zo'n hekel aan die Sonic achtige Sega ventjes! Nog steeds kan ik het niet laten om Mario in de steek te laten... |
Citaat:
Sony vroeger??? :eek: |
Citaat:
Ik heb Sega nooit een bedreiging gevonden, dus de eerste concurrentie strijd kwam pas met de playstation |
Citaat:
Sega-kids waren altijd iets anders.. zie t als vpro-kids en rtl4-kids |
Citaat:
|
atari pong c-100, das pas oldscool.
echte manen wagen zich aan dat soort vertier, beter als rondrennen met een dikke loodgieter |
Citaat:
|
commodore amiga....
http://www.carb.fsnet.co.uk/a500.gif Da bomb :) en verder vond ik sega een stuk cooler (sonic was lekker flitsend) |
heb sinds de 286 altijd een pc gehad.. nooit een console.
nouja, een gameboy, maar die heb ik gewonnen en ik heb er ook maar 1 spelletje voor.. :S |
hm ik had een gameboy :D hield me verder nei zo bezig daarmee :) was denk ik eerder een buitenspeel-kid en geen computer kid :) maar heb nintendo verder nooit echt koel gevonden ;) al die vrolijke kleurtjes ;) bah :)
|
Spelcomputer? Bah! Een PC is veel gaver. Multifunctional, multitasking. 3x raden wat er doorgebroken is? Juist :cool:
Ik was een x86 kiddo :) Met fsck GUI instelling, MSDOS only :D die goeie, oude tijd :cool: (Oh ja, okay, ik had ook een gameboy omdat je geen PC in de auto of bus kunt gebruiken :o Speedball2 was :cool:) |
Geen van beiden :o
K vond daar nooit iets aan, van die spelletjes. |
Zeker Sega. Mijn MegaDrive breekt alles. Pas toen ik een N64 kocht met James Bond (lees: ik kocht hem vanwege James Bond) veranderde dat. Nu kan 't me geen ruk schelen. Als 't maar tof is.
|
Nintendo natuurlijk...ik speel nog steeds op me NES die ik 10 jaar geleden ongeveer kreeg(ik ben wel slechter geworden, maar practise makes perfect he)
|
haha, vette topic, standaard nintendo, alhoewel we ooit wel n commodor 64 hadden, mario blijft de moeilijkster loodgieter ooit..:)
|
nintendo kregen we later...gameboy hadden we trouwens ook :)
|
Altijd een PC-kind :cool:
Sinds ik 8 ben ofzo hebben we een PC gehad. Onze enige spelcomputer ooit is een Nintendo 8-bit geweest, die we gratis kregen van een neefje. |
Het begon met een Nintendo maar al snel deed in huize banaan de Sega zijn intreden :D
Btw ik speelde er amper op. |
SEGA!!!
en ik ben het nog steeds :o :D |
Nintendo 8-Bit to the bone hahaha :D
|
Citaat:
|
nintendo kind
van de normale nintendo (8bit) tot de supernintendo en nu de nintendo 64:o een vriendinnetje van mij had vroeger de sega, maar ik wilde nooit op haar computer, omdat ik die stomme sonic & friends niet kon uitstaan:S Maar goed, heb nu nog steeds m'n periodes dat ik verslaafd ben aan mario en zelda:o |
was een sega meneertje, toen N64 gehaald, ook maar een playstation dan maar en ben nu heerlijk verslaaft aan de pc.
*knielt voor mijn meester de pc met inet* PC be my god ?? :rolleyes: |
Wij hadden een Commodore 64. Pas veel later heb ik weer eens een playstation gekocht.
|
Ik was niet zo'n kind. Mijn ouders waren tegen dat soort spelletjes. We gingen altijd knutselen enzo.
|
mijn historie...
pas op dit is echt nerdy :) Deze gebruikte ik af en toe, was zelfs toen ik kleuter was al ouderwets :) http://homepages.ihug.co.nz/~ssdm/co...s/spectrum.jpg ZX spectrum met 48k geheugen en met software op casette... Toen kwam dit ding, geweldige tijd mee gehad. http://www.i-m.de/home/compmuseum/sonstige/mz800.jpg sharp mz800... ook via casette Toen kwamen de PC's 8088, 8086, 80286 etc maar tot de 286 bleef ik trouw aan commodore amiga (vreemd genoeg nooit een c64 gehad) http://homepages.ihug.co.nz/~ssdm/co.../amiga_500.jpg een bak die al langgg veel meer kon dat msdos maar toch...daarna werd ik ook msdos freak :p windows 3.1 vermijdend... Maar uiteindelijk toch maar toegeven aan win95 (voorheen chicago :p) |
Nintendo in de tijd van Sega versus Nintendo.
FF wat geschiedenis op wat voor spelcomputers ik allemaal speelde : 1989-92 Nintendo (8-bit) 1993-1995 Super Nintendo (16-bit) 1995- 1996 Playstation (32-bit) Ik herriner me in 1993 die verharde Sonic versus Nintendo tijd nog in de eerste 4 uitgaves van de Power Unlimited. Daarna kregen we ook nog dat gezeik dat Mortal Kombat op de Sega Mega Drive wel bloed had zoals in de arcade hal en dat Nintendo een gecensureerde versie had. Qua gameplay en qua graphics heb ik eigelijk verder nooit een Mega Drive willen hebben. (rambo 3 was wel vet !:) ) Toen Nintendo zo achterlijk ging doen over hun Project Reality, Ultra 64 en later toch maar de N64, heb ik lekker een PlayStation gekocht. Steletje arrogante laatkomers waren het. En geen Sega Saturn. |
Nintendo, wij hadden een super nintendo (en game-boys).
|
nintendo! mariocart :):)
|
nintendo!
*vind dit meer een kantine-topic* |
eheheh ik heb zo een beetje alle nintendo platforms gehad :D maar duck hunt en mario in 8 bit heerschen toch wel het allermeest jammer dak dat ding neitmeer heb....
|
Geen van beiden eigenlijk (das toch nie so vreemd, wel???) :o
|
Citaat:
Lifestyle --> Kantine :) |
Heb eerst een Philips spelcomputer gehad.. die was pas gaaf met echte basic pacman en daarna een nintendo 8 bit.
|
Nintendo Gameboy
|
ik (was) een absolute buiten in de modder speel kind
en dan thuiskomen met alles dat ik vond:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |