![]() |
Wat staat er op dit moment in je klembord?
Dus gewoon ff CTRL-V en kijken wat er in staat. Ik begin:
<tr><td align="right">Plaats:</td><td><input type="text" name="plaats" length="20"></td><td align="left">:Ort</td></tr> Stukje HTML van een mailformulier wat ik aan het fabriceren ben. Edit: En zet er ff bij WAAROM het daar staat! |
|
noommorfisme
--- Vraag me niet waarom :D |
van soad..
goh?, dat wist ik helemaal niet hijs wel diep he |
geschiedenis van Ostia
|
Citaat:
heb trouwens niks onder m'n plak...of moet ik nou eerst ergens iets gaan knippen wat heel erg interessant zou zijn om hier te plakken? |
nikz
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lethal industry
Titel gecopy-paste om 'm vervolgens in audiogalaxy in te voeren, zodat ik 'm download.. Zo genoeg uitleg? :P |
http://www.endoria.net/upload/index.php/1165888137
foto van mij, mijn vriend en een vriend :) en ik ben niet wit. omdat ik die in het fototopic van lifestyle moest zetten. |
|
uhm dat gaat jullie niets aan :o
|
Niets dus :)
|
Niets..
|
</b>
|
FF kijke : marliesjûhB@hotmail.com ,
ow wist ik al niet meer: tis een email van mijn vriendin :confused: vaaag dat die erin staat !!! Myrthe |
Problemen met je ouders
De aanvullende beurs is afhankelijk van het inkomen van je ouders. Onder ouders worden in dit geval verstaan: je natuurlijke ouders of je adoptiefouders. Heb je problemen met je ouders? Dan is het soms mogelijk hun inkomen buiten beschouwing te laten. Je kunt daarvoor een beroep doen op de hardheidsclausule weigerachtige ouders. Heb je al eerder gevraagd om toepassing van deze hardheidsclausule? Informeer dan eerst bij de IB-Groep naar je mogelijkheden. Een aanvraag om toepassing van de hardheidsclausule doe je met het formulier Verzoek in verband met onvindbare of weigerachtige ouders. tsja |
een deel van een autocad tekening
|
Niets..
|
X-LIFE 6 INSCHRIJVEN ! (10/4)
Het is zover, de inschrijvingen voor X-Life 6 zijn geopend ! \o/ X-Life 5 was een van de meest succesvolle lanparties van het afgelopen jaar, dus de verwachtingen zijn dat de plaatsen zeer snel vergeven zullen zijn. X-Life 6 bied plaats aan ruim 300 personen en wordt gehouden in Druten (Gelderland) op 31 mei en 1 + 2 juni. De locatie die X-Life tot hun beschikking heeft ziet er ook zeer goed uit, zeker de moeite waard om de locatie even te bekijken op de X-Life Website. Om je in te schrijven surf je naar de X-Life Website. Game On ! reclame :o |
Citaat:
|
hoe zeg je?? bij mij gebeurd er nix...
|
|
Citaat:
|
1:11.582 (split1 0:23.576, split2 0:48.478)
|
niets
|
1.waar wonen jullie?
2.waar gaan jullie daar het meest uit? 3.wat vinden jullie er leuk aan? 4.en wat vinden jullie kut aan de plek waar jullie wonen? ghe, van et forum iets |
euhm niks
*edit* toch wel */edit* <? if ($Submit){ if (($Kilomter == "0") OR ($Snelheid) == "0") { echo "dit is helaas niet mogelijk, vul een getal boven de 0 in"; } |
Een stukje CKV.
Deze foto is gemaakt in 1910, door Imogen Cunningham. De foto zelf heet ook “The Dream”, maar waarschijnlijk slaat dat op het model zelf, dat zij een droom voor zou moeten stellen. Toch vind ik dat, door de gebruikte technieken, het ook lijkt alsof de persoon zelf ergens van droomt. De lichtstralen eromheen maken het geheel heel dromerig, heel mysterieus. Ik heb gelijk een boek uit de bibliotheek gehaald over deze fotograaf, en het blijkt dat hij vooral foto’s van bloemen maakt, maar ik vind deze toch wel erg bijzonder, en ook goed bij het onderwerp passen. |
Citaat:
|
Click on painting for large version
|
ken je trouwens ene vera *** *** ***** en elki *******??
ik was met een gast aan het msn-en en toen vroeg ie dat maar ik wou weten waarom ie dat vroeg |
een password...dat gaan we hier maar niet neerzetten
dat was omdat ik het de pass vergeten was, en hij stond nog in een txtbestandje...dus kon ik hem op die manier invoegen.... |
'er zijn geen mensen op straat en er is geen zon in mijn eigen zomer'
kzou nie wete waarom :confused: |
*drukt CTRL-V*
Er staat niks... |
Blink182 - Fuck a dog
I wanna fuck a dog in the ass He wants to fuck a dog in the ass I wanna fuck a dog Thats right kids I... tried to fuck your mom in the ass Tried to fuck your dad in the ass Could find the dog... in his ass Geweldige tekst :D Waarom: Omdat ik stoer wil doen in deze topic. |
Niks..
|
|
hmz, ik zou het echt niet weten. lange tijd niet op deze puut gezeten, staat er den nog wel iets op???
nee dus :s:rolleyes: |
een compleet mailtje, maar dat paste ik maar ff niet
Waarom? Omdat ik mijn comp niet echt vertrouw, dus doe ik ff snel ctrl+c voordat ik een mailtje wegstuur, en het mislukte inderdaad, zodat ik het gelijk daarna weer heb geplakt in een nieuw mailtje:) |
[19:44:29] <Perish> ok, can u tell dopey that we've had to call the match off tonight, there all going to watch man u deportivo in the european cup semi final down the pub :/ they only just come online to tell me :(*
[19:44:41] <Perish> quarter final even* dusss |
@hotmail.com
|
ping 212.120.98.72
omdat ik even ging pingen ;) |
(woning, mobiele rekening :eek:, eten, treinabbonement)
|
It Doesn't Matter - Alison Krauss & Union Station
ben bezig met nummers in ag in te voegen vanuit word document:D |
Milk Deze persoon staat op jouw negeerlijst. Klik hier om het bericht te lezen.
- O ja dit was dus duidelijk een klikfoutje want Milk is natuurlijk een schat :D |
http://forum.scholieren.com/images/icons/icon14.gif
Owjah had net een duimpje nodig om ergens te posten als plaatje :) |
|
Chocolate Chia Truffle
Chocolate Man Peanut Butter Slushie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |