![]() |
Aantal replays op een topic...
Schrikt dat jullie af? Als jij een topic besluit te lezen, houd het aantal replays je soms niet weg uit het topic, gewoonweg omdat je geen zin heb al die replays te lezen? Of denk je, goh veel replays, dat zal wel een leuk topic zijn?
|
vaak heb ik door veel reply's geen zin om te reageren, tenzij het een boeiend topic is dan ga ik het wel lezen.
|
Ligt volledig aan het onderwerp.
|
:)
|
het is reply, niet replay :\ sorry, kon het nie laten :\
|
Citaat:
|
zie boven
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat heb ik echt vaak ja! als ik zie dat er meer dan 15 zijn lees ik het meestal nieteens
|
ALs er supre veel zijn.. heb ik nooit zoveel zin om te lezen.. als er weinig zijn ga ik even kijken wat het is :)
reageren ligt aan de topic zelf.. niet aanh et aantal |
bij mij is het juist omgekeerd :confused:
als er veel reply's zijn ga ik vaker kijken wat het is dan wanneer er weinig zijn. ik kijk bijna alleen maar naar de naam van wie het heeft gepost. |
als er al heel veel is gepost, heb ik meestal geen zin meer om me er nog mee te bemoeien
|
ligt aan't onderwerp, en ook wie er in gepost heeft (sinds kort)
als ik vermoed dat dat niet boeiend gaat zijn, doe ik de moeite niet, anders wel :) maar meestal zit ik er vanaf 't begin bij, dus :) |
Citaat:
Als ik een topic begin kijk jij dus meteen. Ik kijk naar het onderwerp. |
Citaat:
|
Als er veel replys zijn lees ik de topic niet meer, want het is hier vaak het geval dat de meeste topic op een gegeven moment toch een chat sessie word tussen bepaalde personen.
|
Als de topictitel me aanspreekt kijk altijd ff in het eerste bericht waar het precies om gaat, maar als het me weinig boeit of als er veel gechat wordt haak ik snel af, dan neem ik niet meer de moeite om verder te lezen
|
hoe meer replies hoe beter...
|
Ik kijk meestal alleen naar het onderwerp en degene die hem gepost heeft.
|
nee
maar ik ga ook niet alles doorlezen ik post minder snel als er al heel veel replies zijn |
Ongeacht het aantal reply's, ik heb NOOIT zin om reply's van anderen te lezen :p geen zin en geen tijd... iig hier nie... op Sport wel bijvoorbeeld, waar het minder druk is... en op ll.com ook wel...
|
bij sommige ow's is het wel interessant om alles te lezen als er veel reply's staan, maar dan moet ik er wel de tijd voor hebben/nemen.
bij die spelletjestopics en het ff snel doorlezen en antwoorden (maar aangezien ik die ook regelmatig bijhoud valt het wel mee emt het gorte aantal reply's wat ikniet ken |
ik lees sowieso niet vaak een heel topic door
|
ligt eraan op welk deelforum het is. Als het op L&G staat, en ik weet ergens een antwoord op, maar er staan 33 replies dan denk ik, laatmaar.. ik ga het niet lezen ook. maarja op de kantine, al zijn er 200 replies. Maakt me niet uit
|
Citaat:
|
Fijne ouwe topic (y)
|
ja, vooral op A&N, vond k 'vroeger' een leuk forum, maar nu met topics van +50 / +100 reply's heb k zoiets van laat maar :/
|
als een discussie topic heel veel replies heeft heb ik geen zin om het allemaal te lezen en post ik niks. Als een echt kantine topic met een vraag veel replies heeft ga ik het ook niet allemaal lezen maar post ik wel, mijn antwoord heeft toch niks te maken met de rest van de antwoorden
|
als de vraag al beantwoord is ga ik niet meer reageren :o
óf offtopic |
als het er veel zijn heb ik wel het gevoel dat ik er toch niet veel meer aan kan toevoegen
|
Een Replay nog wel.. :D
|
Al deze replys heb ik niet gelezen :o dus dat zegt niet zo veel.
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is een tijd terug ja ;):p... waarom is dit in godsnaam geupt? :D |
Ligt eraan wie het topic begon...
Verder, als ik die gene niet echt interessant genoeg vind...dan zal ik er ook niet zo snel naar kijken. 10 posts vind ik wel het maximum in dat geval. |
Als het onderwerp me boeit lees ik het vanzelf wel,
maakt het niezo veel uit hoe groot het topic is. |
Ik lees t meestal wel voordat t een gigantisch topic is geworden, dus als t me had geinteresseerd had ik al lang gereageerd.
|
ik lees afentoe alles en lees alle flames :>
|
flames zijn goed..
|
Citaat:
|
[QUOTE]skyscraper schreef:
En het voltooid deelwoord van miereneuken=gemiereneukt ofzo:p [/ QUOTE] of gewoon mieren geneukt :p Maar ik post eerder op topics met niet zo veel replies. |
Meestal als t drie pagina´s ofzo is, dan laat ik het al zitten. vooral bij Lifestyle. Daar zijn haast alle topics meer dan één pagina :eek:
|
Nee.
|
soms, als ik moe ben, wel .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |