![]() |
De kantine.. wat moet er iig besprokken worden hier?
ik beschouw soms de kantine met een enquette forum
Volgens mij, Staat de kantine voor: Wat je heb meegemaakt? De leukste dingen die je gezien hebt.. Hoe jij tegen dingen kijkt, en daarbij een discussie op roept. Een beetje, een soort CAFE idee...( en in de kroeg ,daar is het altijd gezellig) of ik zit fout? |
je zit redelijk goed...
maar inpricipe is heel het internet forum gebeuren een soort chat cafe... de kantine is net wat inteligenter dan onzin, echter op onzin kan je ook hele leuke discussies hebben... |
Citaat:
iedereen denkt er wel minachtend over, maar er zitten A: de leukste mensen B: humor is altijd GOED C: over alles wordt gediscusserd D: Er is ware kameraard schap ( jaja mensen) E: iq loopt van hoog tot gemiddeld , en dat maakt het intressant want je leert van elkaar. |
Een forum voor zaken die je verder nergens kwijt kan. Spam is echter NIET toegestaan!
ik vind dat er wèl mededelingen mogen zijn, mits ze aan bepaalde regels gebonden zijn. Jeuk aan me bil is daarom géén mededeling. zoiets als van simple creed en dat van mij wèl. waar je er wel een vraagstelling in kan doen, proberen. verjaardagstopics wel, mits mensen er wat leuks van proberen te maken d.m.v. plaatjes oid. Dus niet alleen gefeliciteerd. Verder veeeeeeeeeeeeeel humor, maar niet zo als op onzin, maar iets meer, ja.. hoe zeg je dat..minder onzinachtig dus. en graag weer LoL zoals vroeger.. huh.. |
Citaat:
|
Ik weet nu niet precies meer wat de forumomschrijving was, maar het had iets te maken met 'een plek voor dingen die je nergens anders kwijtkan'.. Mededelingen horen daar voor mij evengoed bij, helemaal zoals Slisje al zei; het zou intelligenter moeten zijn dan onzin, maar als ik zo rondkijk, staan er hier topics die zinlozer zijn dan de netgesloten mededelingen.. Ik bedoel hier trouwens totaal niet mee dat Miro het slecht doet, integendeel, zij doet wat ze moet doen, maar ik vind het beleid gewoon een beetje raar. Verjaardagtopics mogen van mij, maar dan moeten andere ook toegelaten worden, en andersom. Het forum KLOPT gewoon niet, het is allemaal zo tegenstrijdig. En inderdaad, een beetje humor..ach, dat zou ook leuk zijn. Gewoon niet alles sluiten, ook al wijkt het lichtelijk af van het beleid, of pas het beleid aan.. Houd desnoods een poll of iets anders onder de leden, want zoals ik ergens een forumbaas op lifestyle al neer zag zetten: 'Het gaat om de leden, DIE moeten het naar hun zin hebben.' En ik snap ook wel dat er voor gezorgd moet worden dat het geen totale rotzooi/kopie van onzin wordt, maar zou dat nou niet op een andere manier bereikt kunnen worden?
Whoei, wat een verhaal. :) |
Citaat:
|
ja ze zijn heel aardig hier..post ik ook eens iets gaat et meteen weg..maja ik leer et wel :mad: :p:D
|
Precies, Mriek heeft gelijk.. Hoewel ik ook weer niet vind dat er onderscheid gemaakt zou moeten worden tussen mensen die er lang zijn, en newbies.. ( = fout woord..)
:confused: Eigenlijk zou dit natuurlijk naar feedback moeten..;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is allemaal berust op hetgeen wat een forumbaas vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ook heel veel waar dit wel het geval is, don't get me wrong..) Ik vind alleen niet dat het de aanmeldingsdatum van belang zou mogen zijn. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* Laatmaar, ik heb geen zin in deze discussie. |
Dit forum word geleid door een hypocriet zooi mensjes.
Maarja, sommige mensjes die hier komen kunnen er ook wat van. Weinig mensjes merken het... Dus tja, ga je eigen dan maar ergens anders ergeren ;) The truth must be silenced (Me engels zuigt :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vindt trouwens ook .. dat er soms topic`s min of meer geforceerd worden neergezet . om maar iets te posten ..(naams bekendheid mischien?) of meer uit verveling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom zitten hier ook veel hypocriete mensjes :d Of naiv... Kan ook nog :D |
Citaat:
|
Citaat:
naief? no way.. maar ik probeer ertegen in te gaan, laten zien dat ze het fout hebben. kan gebeuren, maar geef het dan ook toe. of is dk srebrenica geworden vandaag??? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je er tegen in gaat tegen de beheerdertjes en fbertjes word je geband :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het nadeel is alleen dat die mensjes zich ook op andere dingen kunnen beroepen. |
up voor relevantie. :o
|
zocht jij op het woord 'discussie' wat in de beginpost staat?
|
:D
|
Ik keek op de allereerste pagina van de kantine, dus oudste posts.. Ik gokte dat daar wel een discussie over het nut ervan te vinden was. :o
|
iig niet verjaardagstopics, niet forumbazen, niet omg momenten, niet staatsgreepsubjecten
|
:D
|
Slotjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mag best wel een nieuw topic openen over hoe je vind dat het verder moet op de Kantine, maar dat kan op beleidszaken dus doe ik deze op slot en ga ik slapen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |