![]() |
Wie is hier geen scholier?
Ik... ik ben hier gekomen toen ik nog op HAVO zat, maar ben nog steeds blijven hangen.. verslavend..
|
ik zie je anders nooit
|
ff ter informatie :
nagelkerken is overspannen daar hebben we dus met ze allen 5 jaar over gedaan :) |
Citaat:
|
euh.. busted? maar tis niet mijn schuld dus.. :S
|
hij komt alleen op muziek denk ik ? toch exodus ?
|
Citaat:
|
ik
ik werk een jaartje hopelijk word ik toegelaten op het cios |
WOUTERRR, antwoord dan verdomme :)
|
*steekt hand op*
|
Moi... kwam hier voor 't eerst toen ik twee jaar geleden op de lerarenopleiding zat, heb toen iets anders gestudeerd en werk nu (voorlopig)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ja klopt... soms op onzin om tijd te doden.. of kantine :) |
Citaat:
dit gaat offtopic... nou c'mon mensen biecht op!! wie gaat hier niet meer naar de middelbare??? |
Present....ikke :p :o ik zit bijna een jaar niet meer op school
|
Ik.
Heb een jaartje of 2 vrij genomen tussen VWO examen en universiteit / HBO. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel nadat je je vwo diploma hebt gehaald dus, is 1 jaar niet het maximum ofzo? of bestaat er geen maximum? |
Citaat:
|
ik
|
ik ;)
|
Citaat:
En ontopic: ik ben zelf ook geen scholier meer. Ik ben tweedejaars rechtenstudent, ouwe lul dus :D |
Citaat:
Huh, dan kan je dus eigenlijk gewoon thuis blijven zitten tot je 21e en dan naar de uni gaan:confused: :D (niet dat iemand dat doet maar goed...) |
*is er bijna af*
|
Laatste-paar-weken - scholiere
|
*meldt*
eerstejaars studentje |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikkuh
|
*werkt fulltime en volgt daarnaast schriftelijk HBO opleiding*
|
scholier, hier
|
Citaat:
Maar eigenlijk is het volgens mij bedoeld voor buitenlandse studenten enzo, als jij je vwo niet gehaald hebt lijkt het me vrij lastig allemaal.. |
Ik ga al ruim 2,5 jaar niet meer naar school...(waarvan 2 jaar 'officieel' :p )
|
Ik studeer alweer 2 jaar
|
Ik, zit helemaal niet meer op school :p
|
Ik studeer alweer 2 jaar
|
Ik heb gister in gala mijn havo-diploma gekregen dus ik ben vanaf nou ook geen scholier meer :)
|
iiiiik want ik ben geslaagd :p
|
Ik ben een jaartje er tussenuit gegaan.. Zat in 6 VWO, maar ik werd helemaal gek van school.. Ben gaan werken in de party-catering en ben giser toegelaten op het Zadkine voor HAVO 5..
|
Ik begin over 2 maandjes aan mn tweedejaar HBO :o
|
euhhh.. heb vakantie, dus momenteel geen scholier...
|
ik ben bijna student, geen scholier meer
|
al een bijna 4 jaar niet meer :s
|
ik ben 1e jaars student
|
Ik ga vanaf nu naar een MTS, dus niet meer een middelbare school. Wat ben ik dan?
|
*steekt vingertje omhoog*
|
'k Ben vanaf 2 juli officieel geen scholier meer, dan neem ik gretig mijn diploma in ontvangst :)
|
Ikke, maar kheb me aangemeld toen ik in 5HAVO zat. Nu heb ik het tweede jaar HEAO achter de rug.
Zeer verslavend duzz :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |