![]() |
interressant
Een vraag? wat is het antwoord
Waarom start bikini meisje veel topics? 1)Heeft bikini meisje een weddenschap verloren dat ze zoveel topics start. 2) bikini meisje wil een ban. 3) bikini meisje heeft niks te doen. 4) anders namelijk: ............ |
ja, en IK zou volgens Tofke spammen..the guy needs glasses..
|
Ze heeft iets afgesproken met secreet.
Of andersom |
Interessante interressant...
|
Bikinie-meisje is blij :D
|
Citaat:
|
4 in combinatie met 3 met een kleine link naar 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben een verleden :rolleyes:
OMG :eek: Domme topics en dom lullen... Mjah, vrouwen he :rolleyes: |
Citaat:
Had je wat? |
Citaat:
Nee, ik HEB :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en weet je nog die keer ? dat ik 2 vriendjes had en het met de jouwe net uit was ? jaja, delen , daar gaat het om in vriendschap |
Citaat:
Is ook algemeen bekend :D En ik kan wel beter spammen hoor, zodra ik een snelle proxy heb gevonden :D |
Citaat:
Heb jij weleens een relatie gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat veranderd zolang ik je niet meer spreek? |
Citaat:
Toen kwam mijn reddingszwemmen diploma goed van pas he ? |
Omg, mensen gaan dit dalijk nog geloven ook...
|
Toen je opgepakt was door de politie voor wapenbezit en ik de politie man had aangevallen en hem had geboeid met die handboeien ?
hahaha, toen zijn we nog maandenlang gezocht , maar we hadden onze identiteit veranderd En En En ; toen we dat feest gaven in dat kraakpand ? Dat was op zekers het beste feest OOIT gegeven ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Me hele mooie topic word ver@*^#*^*#@^@#
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus Tofke_h doe er wat aan en ban die 2 for live!!! :D :p :p ;) |
Citaat:
:( |
Citaat:
Nee, weinig sensatie. |
Citaat:
Maarja... we hebben het nu over jou... Laat dus maar zitten |
Citaat:
|
Citaat:
Wij erin , 3 auto's omver gereden hahaha Wat een tijd he, wat een tijd Of toen je bij mij logeerde en die Jehova-getuigen aan de deur kwam , en hij ze voet en hand tussen de deur deed omdat hij verder wilde lullen ? En wij die deur ZO hard dichtsloegen hahaha, met spoed naar het ziekenhuis hahaha |
En het nog niet snappen...
Knap hoor |
Citaat:
|
Kun je je nog herrineren dat onze ouders ons naar een internaat wilde sturen ? Dat was toen we het ECHT bont hadden gemaakt.
Vind je dat ik het kan vertellen.. ? |
Citaat:
|
Op het moment dat je vader bij een Italiaans bedrijf ging werken, kwamen we in aanraking met een nogal grootschalige misdaad-organisatie... De hele familie werd er in betrokken, maar vooral wij...
Eigenlijk is het nogal traumatisch en persoonlijk .. ik heb het nog niet helemaal verwerkt ... |
OMG, ze heeft me op haar negeerlijstje staan :D
Wat jammer nou :D |
Legerkamp was HELL , maar we hebben daar ook leuke dingen meegemaakt :)
De rotte eieren in de bedden van de leiding , die drugs die we in de koffie hadden gegooid hahahaha, ik heb nog nooit mensen zo achterlijk gezien |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand negeert mij voor zolang :D Kan gewoon niet :D Of ik leef ook in een fantasiewereldje waar ik dat graag zou willen :o |
De jongens waren zoiezo erg smakelijk, en als enige meisjes ... :)
We hebben ons iig niet verveeld :) |
ik doe niet aan negeerlijstjes
|
Citaat:
Wat HEB je daar nou aan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij dan ? Toen je vriendje vreemdging ? Ik heb nog nooit iemand zo agressief gezien hahahaha, je scheurde zo een stuk hout van de schutting af en ging hem te lijf ermee hahahaa |
Citaat:
We hebben ook nog een tijdje samen op school gezeten; toen had jij een maand lang je zeik opgespaard in die 2 liter fles , en op het moment dat we eindelijk watergevechtje hielden , was Meneer Kuip de LUL :D |
Toen we de bitch van de klas bewusteloos hadden geslagen in speelkwartier en dr haar af hadden geschoren , en dr gezicht ondergeverfd , ik heb nog nooit iemand ZO zien janken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |