![]() |
tv op je kamer? wie heeft dat?
?
|
*steekt hand omhoog*
|
meerdere zelfs :D
|
ik ook :)
|
ik, maar ik kijk nog meer naar me aquarium dan naar die tv eigenlijk
|
ja, alleen hij doet het erg slecht :(
|
een vette breedbeeld alleen geen kabelaansluiting... JOY! :(
|
Khoef geen tv, heb al een paar pc's op me kamer
|
ikkun hebt er 1..eerst een zwart-witjuh, dat vonk wel kewl staan, maar het keek voor geen ruk..en nu een gewonuh..
|
.
|
In m'n woonkamer wel, in m'n slaapkamer niet (komt er nog).
|
nee, hoef ik ook niet echt nodig, t is altijd gezellig om beneden TV te kijken en films op PC kijken is ook wel leuk, vooral met groot scherm
|
Ikkuh wel!!! En ik vind het wel lekker....
Als ik ziek ben kan ik tenminste ook gwoon op me bed blijven liggen :) |
Present.. :p
|
me vriend :)
|
ik.....en m'n computer staat ernaast.....en daarnaast staat m'n stereo toren.....wel relaxed dus...
|
ikke,jongens die tv-op-hun-kamer-loos zijn kunnen best mee komen kijken
|
Citaat:
|
nee, zie er het nut niet van in..we hebben al 2 tv's meer dan genoeg..
|
ik
|
ik ook
|
iedereen in dit huis..
|
Op allebei m'n kamers en ook op allebei een video en een stereo. :D
|
ik mag er niet een van mn ouders:(
dan denken ze dat ik 24/7 op mn kamer blijf zitten, en mn huiswerk niet doe enzo... ik dacht dat er wel meer mensen hier waren die dat niet zouden mogen hebben:( |
ik heb er een, maar die kan geen tmf (lekker belangrijk), yorin, sbs6, net5, en teletekst ontvangen en heeft bovendien een fokking klein scherm en ook geen afstandsbediening.
|
Me:) maar het probleem is dat we schotel hebben... Ik moet hetzelfde als m'n zus kijken en dat wil nog wel eens ruzie veroorzaken..:S
|
Ik heb er eentje, al heb ik er nooit iets voor hoeven doen. Als je kijkt naar de tijd dat ik achter dat ding zit is het best wel onzin dat ik er een heb, maar m'n tante was de loods aan het opruimen en had er nog eentje over... toch wel geinig, maar zelf zou ik er nooit geld aan uitgeven. Voor die paar uurtjes per week ga ik wel naar beneden toe...
|
ikke :)
|
Citaat:
|
ik niet, kan ik me al helemaal niet meer concentreren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een TV-kaart in me pc, dus daar keek ik dan gewoon tv op (kabel), maar die heb ik niet meer, maar vind het niet erg ofzo..
|
Ik niet, we hebben hier in huis al 6 tv's.
|
*steekt handje op*
hij geeft beeld en geluid...de rest is volgesmij al kapot ofsow...(hijs gloofik al 10 jaar oud nl..) |
ik niet
|
Had ik ... maar toen kwam de pc op de kamer,later ging die weer weg
En nu ist der niets meer :D |
Heb ik niet
|
Ik heb er 1 op m'n kamer die we van m'n opa hebben geerfd.
Ik gebruik 'm bijna niet. |
Ik, plus een TV-kaart met betere kwaliteit. :D
|
Citaat:
Ik heb zelf geen tv op m'n kamer; we wonen hier met 3 (ik en m'n ouders), en hebben 2 tv's: één op zolder (waar ik vanaf de computer zicht op heb. :) -------TV ZOLDER- RAAM --------COMPUTER MONITOR PRINTER ---------------------------*ik* -----------------------------------------------trap Dat is de zolder. :D |
ikke
|
Citaat:
Ik heb iig ook een Tv op m'n kamer. |
Ik, maar hij is al een halfjaar kapot.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neuj..
maar m'n vader heeft er wel 1 op z'n kamer...alleen kijkt hij er nooit naar en ik wel:/ das best wel gaar, als ik een film wil kijken moet ik op zijn kamer(omdat hij beneden wat anders wil zien) gaan zitten.....mjah bla:s |
ik heb geen tv op m'n kamer. maar ik kijk Wel tv op m'n kamer.
rara hoe kan dat ? |
2 stuks. asocial ja, weet ik.
|
Iedereen hier heeft z'n eigen tv :D we hebben zelfs een tv over :D (van toen mijn broer nog thuis woonde) ik heb al vanaf mijn 7e tv op mijn kamer (wel zelf betaald, dus niet zo'n 2e hands ding) ... is gewoon veel relaxter, dan kan je zelf kijken wat je wil :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |