Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Als jij iemand ziet (op tv bijvoorbeeld).. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427571)

Mara 11-04-2002 19:09

Als jij iemand ziet (op tv bijvoorbeeld)..

..kan je er dan meteen een persoonlijkheid bij bedenken? Zoiets van "ohw dat is er zo een!" ? Offtopic: (Heeft vandaag Frank de Grave minister van defensie op school gehad en is er achter gekomen dat haar idee van hem wel heel erg klopt) (en dat dat van kopspijkers nog veeeel meer)

Naja iig: Als jij iemand ziet weet jij dan meestal hoe hij/zij zich gedraagt etc.?

Mara 11-04-2002 19:10

Citaat:

MeelFriek schreef:
..kan je er dan meteen een persoonlijkheid bij bedenken? Zoiets van "ohw dat is er zo een!" ? Offtopic: (Heeft vandaag Frank de Grave minister van defensie op school gehad en is er achter gekomen dat haar idee van hem wel heel erg klopt) (en dat dat van kopspijkers nog veeeel meer)

Naja iig: Als jij iemand ziet weet jij dan meestal hoe hij/zij zich gedraagt etc.?

Ik snap mezelf niet meer... :confused:

Boogie 11-04-2002 19:14

Citaat:

MeelFriek schreef:

Ik snap mezelf niet meer... :confused:

ik jou wel.

ik krijg ook altijd meteen vooroordelen over een persoon die ik op tv zie, maar je krijgt zo'n vooroordeel nooit bevestigd of ontkent, want je kent die mensen toch niet in het echt

Sjied No Clue 11-04-2002 19:16

Ik probeer een persoon nooit een vast beeld te geven. Ik probeer uit te gaan van wat ik zelf met iemand heb beleefd en niet van de roddels die over hem/haar gaan.

Ik weet zelf hoe vervelend het is als mensen je op je uiterlijk inschatten. :mad:

Mara 11-04-2002 19:33

Citaat:

She-Devil schreef:
Ik probeer een persoon nooit een vast beeld te geven. Ik probeer uit te gaan van wat ik zelf met iemand heb beleefd en niet van de roddels die over hem/haar gaan.

Ik weet zelf hoe vervelend het is als mensen je op je uiterlijk inschatten. :mad:

Ik bedoel ook niet vooroordeel, maar ik denk dat als je iemand ziet dat je dan toch automatisch "iets" denkt..

KazzZ 11-04-2002 19:38

jah uiteraard, iemands uiterlijk geeft altijd de eerste indruk van iemand. Alleen hoeft dit beeld niet altijd te kloppen ;)

Talon 11-04-2002 19:50

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:
jah uiteraard, iemands uiterlijk geeft altijd de eerste indruk van iemand. Alleen hoeft dit beeld niet altijd te kloppen ;)
idd..
bij knappe mensen word er vaak gedacht: die zijn arrogant.
bij lelijke mensen: hm, die zijn vast aardig.. (Hebben ze toch nog iets goeds..)

maar bij mij klopt dit dus al niet :p
maar ik kom ook niet op tv, dus dan is het goed :confused:

Shock 11-04-2002 19:52

Citaat:

Talon schreef:

bij lelijke mensen: hm, die zijn vast aardig.. (Hebben ze toch nog iets goeds..)

heheh :)
ik sta af en toe op het lokale kanaal hierzo, maar dan kloppen de indrukken van de meeste mensen wel denk ik; ik zie er dom uit en ik bčn nog dom ook... makkelijker kan niet :D

Monica 11-04-2002 19:54

De eerste indruk van iemand is altijd erg belangrijk. Ik wijk er dan ook weinig vanaf, meestal zit ik aardig in de buurt.. Maar je hoeft iemand ook vaak maar een 5 minuten mee te maken om al redelijk voor te kunnen stellen hoe deze over het algemeen zal zijn..

You never get a second chance to make a first impression.
Met een jaar mijn sig geweest..

Mara 11-04-2002 19:56

Citaat:

Talon schreef:

idd..

maar ik kom ook niet op tv, dus dan is het goed :confused:

ohw jij bent lelijk en arrogant? ;) :p Ksnap het helemaal :D

Onlyme 11-04-2002 19:57

kzag laatst mezelf op tv en ik kreeg een heel andere indruk van mezelf dan dat ik eigenlijk heb :)

ofzo :)

Luca 11-04-2002 20:52

Boogie heeft gelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.